1924. december 22. California - Hell's Kitchen. A s”v‚nyen  t egy ember m szik be a kertbe. A h z fel‚ indul. K”nnyed‚n felkapaszkodik a tet“re, majd bem szik az egyik ablakon. A szob ban az  gyon egy gyermek fekszik, a faln l egy boh˘cruh s szellem l. Az ember odamegy a gyermekhez, de ekkor r t mad a szellem ‚s fojtogatni kezdi. A viaskod s k”zben egy poh r vĄz borul a f”ldre. A szellem hirtelen elt–nik, az ember hanyatt esik, majd egy n” j”n be a szob ba... Egy t viratot kapunk, amelyben a k”vetkez“  ll: "A Hell's Kitchen el van  tkozva. Grace Sanderst elrabolta F‚lszem Jack. SegĄts nekem. Stop" Ez az el“zm‚nye az INFOGRAMES Łj alkot s nak, az Alone In The Dark II. r‚sz‚nek. A j t‚k, hasonl˘an az el“z“h”z, 256 szĄn– grafik val k‚szlt. A leĄr st a francia verzi˘r˘l k‚szĄtettk. A bevezet“ ut n egy men jelenik meg: Commencer une nouvelle partie - —j j t‚k kezd‚se; Continuer une ancienne partie - Kimentett  ll s bet”lt‚se; Sortir du jeu - Kil‚p‚s a j t‚kb˘l; Miut n Łj j t‚kot kezdtnk, Łjabb anim ci˘ k”vetkezik. 2 nappal k‚s“bb egy taxi ‚rkezik a kĄs‚rteth zhoz. Az utas kisz ll, ‚s felrobbantja a kaput. Ezzel az emberrel lesznk a j t‚k folyam n. A neve Edward Carnby. A j t‚k ir nyĄt s r˘l: Az 'Escape' megnyom sa ut n egy men jelenik meg a k‚perny”n. Retour au Jeu - Visszat‚r‚s a j t‚khoz; Sauver Jeu - J t‚k kiment‚se (Hat hely  ll rendelkez‚snkre). Hasznos dolog s–r–n haszn lni. Rappeler un Jeu Sauv‚ - Kimentett j t‚k ll s bet”lt‚se; Musique Arret‚s/Activ‚s - Zene kikapcsol sa/bekapcsol sa; Sons/Bruitages Arret‚s/Activ‚s - Z”rejek kikapcsol sa/bekapcsol sa; Niveau de d‚tail:Elev‚/Faible - A grafika min“s‚ge: magas/alacsony felbont s; Abandonner - Kil‚p‚s a f“menbe. Az 'Enter' megnyom sa ut n a n lunk l‚v“ t rgyak list ja l that˘. A fel/le nyilak segĄts‚g‚vel v lthatunk k”z”ttk. Az Actions-n l a mi eg‚szs‚gi  llapotunk jelenik meg bal oldalt (Egy sz m a bal als˘ t‚glalapban; a kis vegek (Fiole) megiv s val n”velhetjk). A t rgyon vagy az Actions-on az 'Enter'-t megnyomva a k”vetkez“ lehet“s‚gek k”zl v laszthatunk: Actions: Combattre - Harcolni (K‚zzel) Pousser - Tolni T rgyakn l: Utiliser - Haszn lni Poser/Mettre - Letenni Lire - Olvasni/megn‚zni Recharger - —jrat”lteni (Pisztolyt, pusk t) Ouvrir/Chercher - Kinyitni/belen‚zni (Pl. egy zs kba) Manger/Boire - Megenni/meginni Lancer - Eldobni A harcol shoz a 'SPACE'-t nyomva kell tartani. A nyilakkal ir nyĄthatjuk a kl”nb”z“ t‚seket. A l“fegyverek haszn lat hoz is lenyomva kell tartani a 'SPACE'-t. A jobbra/balra nyĄllal foroghatunk, az el“renyĄl megnyom s val l“hetnk. s most kezd“dj”n a megold s! A robban st˘l el jult szellem hamarosan mag hoz t‚r. ™ljk meg, Ągy egy pusk hoz (Une Thompson), egy t”lt‚nyt rhoz (Un Chargeur) ‚s egy veghez (Une Fiole) jutunk. T”ltsk fel a puska t r t (Chargeur-Utiliser). Induljunk el a h z fel‚. Itt Łjabb k‚t szellem v r r nk. ™ljk meg ezeket is, majd toljuk arr‚bb a horgonyt  br zol˘ szobrot. €gy szabadd  v lik a s”v‚nyb“l ‚pĄtett labirintus. Az els“ baloldali bej r˘n l l‚v“ szellemn‚l egy f‚nyk‚p (Une Photo) van, ami egy szobrot  br zol. A k”vetkez“ beugr˘ban l‚v“ sz”rny meg”l‚sekor egy t”lt‚nyt rhoz ‚s egy veghez jutunk, a f”ld”n pedig egy k”telet (Une Corde) tal lunk. A keresztez“d‚sn‚l menjnk el“re, majd a kanyar ut n tov bb el“re. Egy cs kly t (Un Grappin) tal lunk a f”ld”n. L‚pjnk r  arra a k rty ra, amit a m sodik beugr˘ban is l ttunk. Egy titkos ajt˘ nyĄlik ki, ‚s egy alagŁtba jutunk. A szellemet ”ljk meg. Egy noteszt”red‚ket (Un Fragment de Carnet) tal lunk n la. Az alagŁt m sik v‚g‚n a l‚tra alj n egy veget vehetnk fel. Az  tj r˘n viszont nem mehetnk ki, mert be van z rva. Toljuk arr‚bb a l d t. M”g”tte egy f‚m k rtyalapot tal lunk. Tegyk r  ezt az olt rra, ami kiemelkedett a f”ldb“l. KinyĄlik a m sik kij rat ajtaja, Ągy azon is kijuthatunk. Menjnk Łjra a keresztez”d‚shez, ‚s itt forduljunk balra. Az itteni szellemn‚l egy k”nyvet (Un Livre) tal lunk. A keresztez“d‚sn‚l m r csak egy ir nyba nem mentnk, most induljunk el arra. A szellem ut ni zs kutc ban egy t”lt‚nyt rat tal lunk. A zs kutc b˘l visszafele ne forduljunk a keresztez”d‚s fel‚, hanem menjnk tov bb egyenesen, majd balra. ™ljk meg ezt a szellemet is. Egy kal˘zkardot (Un Sabre de Pirate) vehetnk fel t“le. Menjnk innen jobbra az els“ Łthoz. A szellem m”g”tt hadon sz˘ ind k  llj k el utunkat. V gjuk le ezeket a karddal, ami ezut n elt”rik. Menjnk el“re. Itt is egy szellemmel tal lkozunk, aki megnehezĄti tov bbhalad sunkat. Miut n meg”ltk, egy Łjs glapot vehetnk fel a f”ldr“l. Ezut n k”ssk a k”telet a cs kly ra (Corde-Utiliser), majd dobjuk fel a szobor karj ra, a bej rathoz  llva. A szobor karj t lehŁzva kinyĄlik a kapu. Menjnk be rajta. Egy f”ld alatti alagŁtba jutottunk. Az es‚s k”zben n‚h ny dolgunk elveszett, t”bbek k”z”tt a pusk nk. A hĄd el“tt egy ”tcentes ‚rm‚t (Une piece de 5 cents), a hĄdon egy kurblit (Une Manivelle), a hĄd ut n egy papĄrzacsk˘t tal lunk. Az Łt v‚g‚n egy hulla van, mellette egy pipaszurk l˘t ‚s egy noteszdarabot fedeznk fel. Ez ‚ppen a m sik r‚sze annak, amit r‚gebben tal ltunk, ez‚rt ”sszerakhatjuk a kett“t (Utiliser). Egy detektĄv feljegyz‚seit olvashatjuk el bel“le: "Carnby, ha ezeket a sorokat olvasod, az azt jelenti, hogy ‚n halott vagyok. A Sanders l nyt F‚lszem Jack elrabolta. Annak ellen‚re, hogy Łjs got Ąrt, ez az ember egy sz”rnyeteg. A j t‚k ‚s a hal l kĄs‚rti. Hell's Kitchen tele van titkos  tj r˘kkal. Biztos vagok abban, hogy az egyik megold sa a k rty kban rejlik. Eml‚kezz a poker-j tszm inkra. Azt is elmondhatom neked, hogy a banda alkoholt p rol le a pinc‚ben, ‚s ezt dag lykor haj˘n sz llĄtja el, a sziklafalban l‚v“ barlangb˘l indulva. Carnby, hozdd el a l nyt ebb“l a szennyb“l. Tudom, hogy k‚pes vagy r . A tanul˘nak most tŁl kell tennie mester‚n." Az ajt˘ z rva van. Kinyit s hoz toljuk be az Łjs gpapĄrt az ajt˘ alatt (Une Page de Journal-Utiliser), majd a pipaszurk l˘val l”kjk be a kulcsot. Az Łjs got kihŁzva a kulcsot is kihŁzzuk, amivel kinyithatjuk az ajt˘t. Egy hord˘kkal ‚s l d kkal teli helys‚gbe kerlnk. Egy szellem v r r nk az ˘ra mellett. Egy pusk t (Un Fusil a Pompe), egy veget ‚s egy k‚ziratot (Un Manuscrit) tal lunk n la. Az ˘ra oldal n egy lyuk van, ebbe tegyk bele a kurblit. Megteker‚sekor egy titkos ajt˘ nyĄlik ki a dobozok m”g”tt. Bent egy doboz t”lt‚nyt (Des Cartouches Pour Fusil a Pompe) ‚s egy liftet tal lunk. Menjnk fel a lifttel. A fenti szob ban a szellemn‚l egy kamp˘ (Un Crochet) van. A szomsz‚d szob ban egy sulykot (Un Battoir) tal lunk, ami vereked‚shez nagyon j˘. A k”vetkez” ajt˘ ut n egy c‚ll”v”terembe kerlnk, ahol a k‚t szellem r”gt”n c‚lpontot v lt ‚s r nk l“. Az asztalon egy doboz t”lt‚ny van. A c‚lt bl k forgatgat s ra (K‚szljnk fel harcra, ‚s Ągy t”gessk a c‚lt bl kat, mĄg mindegyiken a k r˘  sz jelenik meg) egy szellem j”n ki a kamr b˘l. Bent egy veg Whiskeyt tal lunk. Ne igyuk meg, mert  rt az eg‚szs‚gnknek. A polcon l‚v“ m sik veg tartalm t viszont nyugodtan megihatjuk. A bej rat mellett a falon egy f‚lkarŁ rabl˘ (j t‚kg‚p) tal lhat˘. Pr˘b ljuk ki az ”tcentessel! (Utiliser) K‚t zsetont nyernk vele. A h ts˘ r‚szen k‚t k”nyvet tal lunk. Az egyik egy bili rdk”nyv, a m sik egy szĄndarab sz”vegk”nyve. A c‚ll”v“terembe visszat‚rve egy szellemet tal lunk a falnak t maszkodva, mellette egy zs k van a f”ld”n. A szellem meg”l‚se ut n felvehetjk a zs kot, amiben egy mikul sjelmezt tal lunk (Ouvrir/Chercher). Menjnk vissza a frd“szoba-szer– helyis‚gbe, ‚s innen menjnk fel a l‚pcs“n. A f”ldszinten egy kistermet– szak cs tudatja jelenl‚tnket a t”bbi szellemmel, hangosat ki ltva, ha nem vettk fel a mikul sjelmezt. Menjnk a szobor mell‚, itt egy koron t (Une Couronne) tal lunk. A szoborral szemk”zt l‚v“ ajt˘ z rva van, ez‚rt a mellette l‚v“n menjnk be. A konyh ba jutunk. Az asztalr˘l egy serpeny“t (Une Poele a Frire) ‚s egy t l tk”rtoj st (Une Assiette d'Oeufs au plat) vehetnk fel. A szak cs (aki mellesleg unalm ban k”p“cs“vel sz˘rakozik) bĄztat, hogy egynk az ‚telb“l. Fogadjuk meg tan cs t, Ągy 10 ponttal n”vekszik ‚leter“nk. A st“ mellett egy veg m‚reg (Du Poison), a konyhaszekr‚nyen pedig egy veg bor (Du Vin) van. Ezeket ”ssze”ntve (Utiliser) egy veg m‚rgezett bort kapunk (Du Vin Empoisonn‚). Menjnk az els“ emeletre, ahol csak egy szellem v r r nk. ™ljk meg. Menjnk be az ajt˘n. Balra egy frd“szoba, jobbra k‚t m sik szoba van. A k”z‚ps“ben egy szellemet tal lunk, aki a billi rdasztal mellett  ll. Amikor bel‚pnk, egy pisztolyt (Un Deringer) dob  t a billi rdasztal tŁloldal ra. Vegyk fel, majd t madjunk r  a szellemre. Egy s‚tap lca-kardot (Une Canne-Ep‚e) tal lunk n la. A k”nyvespolcr˘l egy pergamendarabot (Un 1/2 Parchemin) ‚s egy k”nyvet vehetnk fel. A harmadik szob b˘l egy m sik helyis‚g nyĄlik, amib“l egy frd“szob ba juthatunk. A szoba egyik sark ban k‚t k‚z kezd el karddal hadon szni, ha a k”zelkbe megynk. A kard segĄts‚g‚vel szŁrjuk le mindkett“t. A k‚t k‚z egy f‚l pergamenre vigy zott, ami a n lunk l‚v“ f‚l pergamen m sik darabja. Rakjuk ”ssze ezeket (Utiliser). Igy a "Sakk ‚s Var zslat" tekercset kapjuk. Menjnk vissza a f”ldszintre, a szoborral szemben l‚v“ ajt˘hoz. Tegyk le a m‚rgezett bort (Poser/Mettre). Egy kis id“ mŁlva k‚t szellem t ntorog ki, majd holtan esnek ”ssze. Dobjuk be az orgona k”zep‚n l‚v“ nyĄl sba a k‚t zsetont. A f”ld”n egy spanyol aranyp‚nz (Un Doublon) jelenik meg ‚s kinyĄlik a terem v‚g‚ben l‚v“ ajt˘. Ezen keresztl egy kis szob ba kerltnk, ahol ”t  gy van. Az egyiken egy goly˘ ll˘ mell‚nyt (Un Gilet de Pare-Balles), az  gyak k”z”tt egy g‚ppusk t (Une Thompson) ‚s egy t”lt‚nyt rat tal lunk. A puska sajnos nem m–k”dik, a mell‚nyt viszont hasznos felvenni. A szobor melletti ajt˘n  t egy kis szob ba kerlnk. Innen egy nagy terembe, ahol sok szellem v r r nk. Ha bemenet ut n r”gt”n kij”vnk ‚s az ajt˘ mell‚  llunk, k”nnyed‚n v‚gezhetnk velk, mert csak egyes‚vel f‚rnek ki. A teremben a kar csonyf n egy billi rdgoly˘t tal lunk. Menjnk fel a billi rdasztalhoz. Az asztal mellett egy j t‚k van, amibe ha bedobjuk a billi rdgoly˘t, a sarokban l‚v“ szekr‚ny arr‚bbtol˘dik ‚s egy ajt˘ v lik szabadd  m”g”tte. Sajnos z rva van. A szomsz‚d szob ban van egy feh‚r mellszobor. Tegyk r  a koron t (Utiliser). €gy a szomsz‚dos kis szob ban egy amulett jelenik meg a f”ld”n. Ezt felv‚ve egy kis lebeg‚s ut n egy m sik kis szob ba jutunk. Itt egy zenetet (Un Message) ‚s egy veget tal lunk. Menjnk ki az ajt˘n. A sarkon l‚v“ kis l dik ban egy Thompson ‚s egy t”lt‚nyt r van. Ezek segĄts‚g‚vel k”nnyen elint‚zhetjk a r nk t mad˘ k‚t szellemet. Az egyikn‚l egy k‚zigr n t (Une Grenade), a m sikn l egy kulcs (Une Cl‚) van. A k‚tsz rnyŁ ajt˘ m”g”tti szob ban egy dobozb˘l egy fej l˘g ki. Az aranyp‚nz segĄts‚g‚vel (Utiliser) leszedhetjk a pomponj t (Un Pompon). A m sik szob ban egy boh˘ccal tal ljuk szembe magunkat, aki el“ttnk ugr lva zavarja halad sunkat. Egy kis szoba nyĄlik innen, ahol kĄgy˘k t madnak r nk, ez‚rt miel“tt bemenn‚nk, dobjuk be a pompont (Lancer). A kĄgy˘k ezt fogj k k”vetni, Ągy nyugodtan bemehetnk a kis lej r˘ba. A f”ldszinti nagy terem kandall˘j ba ‚rkeznk. Menjnk fel az emeleten l‚v“ z rt ajt˘hoz. Az el“bb tal lt kulcs ‚ppen nyitja, Ągy menjnk be rajta. Egy cell ba jutunk, ami egy szob ban van. Egy szellem van itt, F‚lszem– Jack, aki odaj”n hozz nk, ‚s elmes‚li neknk t”rt‚net‚t. "A Flying Dutchman Łgy vonzott, mint m‚z a m‚het. Az ellens‚g abba akarta hagyni a harcot. gyŁik a hal lt sz˘rt k. A haj˘m elsllyedt, a fed‚lzet v‚rben Łszott. 1724. kar csony n a f jdalmas ki lt sok Łgy sz˘ltak, mint a legszebb himnuszok. A kapit ny, Nichols engem el tkozva halt meg: "csak az ‚n kardom ”lhet meg t‚ged, Jack." Az˘ta a kardja a Flying Dutchman hĄdj ra van  llĄtva. A kapzsi helyettes tisztjeim felfeszĄtett‚k a haj˘fen‚k z rait. A leg‚nys‚g csal˘dott... De ‚n tudtam, hogy sok kincsnk van. Elisabeth szem‚b“l kiolvastam c‚lunkat. A hal l hiŁ  br nd lett. Al Ąrtam a szerz“d‚st, az embereimmel egytt. A Dutchman a mi haj˘nk lett. Az˘ta ezernyi legenda terjedt el. Itt rejt“zk”dtnk 1824-ben, amikor a sziklafal r omlott a haj˘nkra. A terlet v‚rben Łszott, ekkor kapta a Hell's Kitchen (Pokol konyh ja) nevet. Egy ember felaj nlotta neknk j”v“nk biztosĄt s t. Az˘ta mi uralkodunk." Miut n kiment a szob b˘l, pr˘b ljuk meg kinyitni a cella ajtaj t a kamp˘val. Szerencs‚nkre sikerl, Ągy kimehetnk innen. Menjnk a f”ldszintre, ahol a f“bej raton bej”n egy szellemn“. Var zslat t˘l a f”ldre kerlnk, majd egy haj˘kabinba. § is elmes‚li neknk t”rt‚net‚t: "200 ‚vvel ezel“tt Haitin sz lltam partra. Egy  rtatlan fiatal l ny voltam, de Cotten, a gy map m megtanĄtotta nekem a f‚lelmet. Titokban egyik rabszolg ja megtanĄtott a s”t‚t er“k haszn lat ra. De a tanĄtv ny tŁltett mester‚n. Cotten az ‚n teremtm‚nyem lett, megismerte bosszŁmat. A katon k elfogtak, de Cottent nem ismert‚k f”l. A Flying Dutchman lett a b”rt”n”m. 'L ttam', hogy a kapit ny hova rejtette el bilincsem kulcs t. F‚lszem– Jack 'meghallotta' seg‚lyki lt somat. A lelkem vezette el hozz m. Leg‚nys‚g‚vel al Ąrta az egyezm‚nyt: halhatatlanok lesznek, ‚s sz z ‚venk‚nt m s fog helyettk ”regedni. A szabads g szele s”p”rt v‚gig b”rt”n”m”n..." Mivel megl ncoltak minket, mostant˘l a kisl nyt, Grace-t fogjuk ir nyĄtani. Toljuk arr‚bb a kis ajt˘t elz r˘ deszk t. A szomsz‚d szob ban az asztalon egy szendvicset (Un Sandwich) ‚s egy borstart˘t (Une Poivriere) tal lunk. A papag j mell“l vegyk fel a f”ldr“l a mad reledelt (Un sac de Graines) ‚s etessk meg vele. Cser‚be egy versik‚t mond el neknk. Menjnk ki az ajt˘n, majd r”gt”n j”jjnk vissza a szob ba ‚s menjnk az asztalhoz a sarokba. Miut n elment a szellem az ajt˘ el“tt, menjnk ki, majd jobbra ‚s menjnk fel a l‚tr n. A k”vetkez” szinten menjnk tov bb a k”vetkez“ l‚tr n. A haj˘ fed‚lzet‚re jutunk. N‚gy r‚szeg kal˘z ugr l itt, Łgyhogy nagyon vigy znunk kell. Fussunk a bal oldali hord˘ m”g‚, innen a bal oldalon l‚v“ l d hoz, majd a fels“ hord˘hoz. Menjnk a jobb oldali hord˘hoz, vegyk fel mell“le a t–zcsihol˘t ‚s m sszunk le a lyukon. Egy kis szob ba kerlnk. A kis l d ban egy kis  gyŁt (Un petit canon), a polcon egy krist lyv z t (Un Vase de Cristal), az  gy melleti szekr‚nyben pedig egy botot tal lunk (Le Baton de Capitane). A kis  gyŁt tegyk le az ajt˘val szembe ‚s t”ltsk meg borssal. V gjuk a falhoz a v z t. A cs”r”mp”l‚sre egy szellem j”n be. GyŁjtsuk be az  gyŁt a csihol˘vassal, Ągy meg”ljk a szellemet. Egy cseng“t (Une Clochette) tal lunk n la. Szaladjunk  t a szemben l‚v“ konyh ba. Vegyk fel az asztalr˘l a csirkel bat (Une Patte de Poulet). lljunk a st” el‚ ‚s r zzuk meg a cseng“t (Utiliser). Miut n kinyĄlt az ajtaja, m sszunk bele. Egy kulcsot tal lunk benne, majd a h zba teleport l˘dunk. A kulccsal nyissuk ki a szekr‚nyt. Egy doboz jeget (Une Glaciere) ‚s egy ed‚ny melaszt (Un Pot de M‚lasse) tal lunk benne. Menjnk ki a hallra nyĄl˘ ajt˘n. Egy szellem fut fel‚nk. ™ntsk ki az ajt˘ el‚ a jeget, majd menjnk vissza a konyh ba. A szellem elcsŁszik a j‚gen, Ągy szabadd  v lik el”ttnk az Łt. Menjnk fel az emeletre. Egy szellem itt is el akar kapni, de sebaj, ”ntsk ki a melaszt az ajt˘ el‚, ‚s menjnk tov bb. A billi rdasztalban egy zsetont tal lunk. Az innen nyĄl˘ szob ban a szekr‚ny mell“l a bottal egy k”nyvet ‚s egy kulcsot (La Cl‚ des Fers) lelnk. Ez a kulcs ‚ppen Carnby l nc nak kulcsa. Menjnk abba a szob ba, ahol az amulettet tal ltuk. tegyk le a botot, ami Ągy dĄszes p lc v  alakul  t (Un Baton de Loa), ‚s a hallba teleport l˘dunk. A konyh ban egy Łjabb szellem v r r nk. Csalogassuk ezt is a j‚gre. Igy szabadd  v lik az Łt a st“h”z. Teleport ljunk vissza a haj˘ra Łgy, ahogyan idej”ttnk. A haj˘n k‚t kis szak cs v r r nk, akik elkapnak ‚s  tadnak egy m sik szellemnek, aki a cell ba visz vissza. —jra Carnby-t ir nyĄthatjuk. N‚h ny pr˘b lkoz s ut n sikerl el‚rnnk a kulcsot. ™ljk meg a szellemet. Egy kardot tal lunk n la (Un Sabre de Pirate). A szomsz‚d szob ban egy Łjabb szellem t mad r nk. Meg”l‚se ut n egy pusk val ‚s egy veggel lesznk gazdagabbak. A folyos˘n l‚v“ szellemn‚l egy pisztoly (Un Pistolet de Pirate) ‚s egy r”vid gyŁjt˘zsin˘r (Une Meche Courte) van. A folyos˘ v‚g‚n menjnk be az ajt˘n. Itt is egy szellemet tal lunk. N la pedig egy veget ‚s egy zacsk˘ pisztolyt”lt‚nyt (Des Munnitions pour Pistolet de Pirate). A szomsz‚d szob ban a szellem a fal b val l”v”ld”z r nk. ™ljk meg “t is a karddal. Egy pisztolyt, egy p nc‚linget (Une Cotte de Mailles), t”lt‚nyeket ‚s egy veget tal lunk n la. Ha arr‚bb toljuk a hord˘t, felvehetjk m”gle az ve get (Une Bouteille) ‚s a m sik p nc‚linget. Vegyk ezt fel magunkra. Az veget v gjuk a falhoz, Ągy egy tekercshez jutunk. A folyos˘ k”zep‚n l‚v“ ajt˘ a kov csm–helybe vezet. K‚t szellem v r itt r nk. Meg”l‚sk ut n vegyk fel a t–zb“l a piszkavasat (Un Tisonnier), az asztalr˘l a harap˘fog˘t (Des Tenailles), ‚s a sarokb˘l a kulcsot. Ez az als˘ szint utols˘ ajtaj nak a kulcsa. Nyissuk ki, ‚s menjnk be ide. Ez a haj˘ fegyverrakt ra. A szellemn‚l egy k”nyv (Un Opuscule) ‚s egy puskaporos hord˘ (Un Tonnelet de Poudre) van. Menjnk fel a l‚tr n a fels“ szintre. Int‚zzk el a folyos˘n l‚v“ “rt. Menjnk be a k”z‚ps“ ajt˘n a szellemek h l˘szob j ba. H rman alszanak itt. Tegyk le a f”ldre a puskaport, majd menjnk be a szemk”zti ajt˘n. Az  gyŁ mellet egy szellem alszik, akin‚l egy zacsk˘ pisztolyt”lt‚nyt tal lunk. V gjuk el az  gyŁ k”teleit a harap˘fog˘val ‚s toljuk arr‚bb az  gyŁt. Tegyk r  a gyŁjt˘zsin˘rt, ‚s gyŁjtsuk meg az izz˘ piszkavassal. A h l˘szoba felrobban t‚nyked‚snk k”vetkezt‚ben. Bent egy zacsk˘ aranyat (Un Sac de Pieces d'Or) ‚s egy veget tal lunk. Menjnk a konyha ajtaja el‚ ‚s cs”rgessk meg az aranyat. KinyĄlik az ajt˘. Bent k‚t kistermet szak cs  ll velnk szemben. A polcr˘l egy veget vehetnk le. Egy ajt˘ nyĄlik innen, ami m”g”tt egy k”p“cs”vez“ szak cs van. Egy f‚m k rtyalapot (Un Valet de Carreau m‚tallique) tal lunk n la. A konyh val szemk”zti ajt˘t kinyithatjuk a tal lt k rty val. Miut n bementnk, a boszork ny Łjra a plafonra var zsol minket. Megint a kisl nyt ir nyĄthatjuk. Tegyk be a dĄszes botot a szobor kez‚be, Ągy kinyĄlik a mellette l‚v“ ajt˘. Menjnk be, majd itt az asztalhoz, ami m”g”tt a boszork ny  ll. Suhogtassuk meg v‚szj˘sl˘an a csirkel bat (Utiliser). A boszork ny elt vozik az ‚l“k (halottak?!) sor b˘l. A haj˘ remegni kezd, ‚s Łjra Carnby ir nyĄt s t vesszk  t. Miut n leesnk a f”ldre, rohanjunk ki az ajt˘n, miel“tt a nagy szellem r nk t mad. Menjnk fel a fed‚lzetre ‚s ”ljk meg a szellemeket, majd vegyk fel az  ltaluk elhagyott kamp˘t. M sszunk fel az  rb˘cra ‚s l”kjk le a szellemet. lljunk a k”t‚l al  ‚s a kamp˘ segĄts‚g‚vel menjnk  t a m sik  rb˘cra (Utiliser). Az itt l‚v“ szellemet l”jjk le a pisztollyal, majd ugorjunk le a fed‚lzetre. Vegyk fel a kardot, amit a szellem leejtett. Ez Nichols kapit ny kardja (L'Ep‚e du Captain Nichols). Menjnk az  rb˘choz, j‚ Grace hozz  van k”t”zve. SzabadĄtsuk ki a harap˘fog˘val, majd v gjuk el a r  ir nyĄtott  gyŁ kan˘c t. Ezut n m r nyugodtan r t madhatunk F‚lszem Jack-re, Nichols kapit ny kardj val. Miut n v‚geztnk vele, a fin l‚ k”vetkezik: A cs˘nakba ugrunk, ‚s elkezdnk evezni. Ek”zben F‚lszem Jack az  gyŁhoz megy, ‚s meggyŁjtja. A nagy robban s beomlasztja a sziklafalat, Ągy kijuthatunk a barlangb˘l. Hell's Kitchen eltnik. Kijutunk a nyĄlt tengerre, megjelenik a The End felirat, ‚s Grace integet‚ssel bŁcsŁzik el t”lnk. Ennyi volt az Alone In The Dark m sodik r‚sz‚nek leĄr sa. A t‚rk‚pek most helyhi ny miatt kimaradtak, legk”zelebb bep˘toljuk! K”sz”net Czak˘ Gergelynek, Szeg“ D nielnek ‚s Vass Lajosnak a bekld”tt tippek‚rt. - DINO ----------------------------------------------------