CAMPAIGN I. A fantasztikus intro ut n bet”lt“dik a t‚rk‚p. A sz‚l‚n kl”nb”z“ ikonokat l thatunk, amelyeknek a jelent‚se a k”vetkez“ jobbr¢l balra, fentr“l lefel‚: Az eg‚sz t‚rk‚p kicsiny¡tett k‚pe T”lt‚s/ment‚s A sz razf”ldi egys‚gek megtekint‚se A repl“-sz zadok megn‚z‚se A haj¢k megkukkol sa Ezzel a lappal egytt n‚zhetjk meg a hader“inket Ennek a f‚lnek a csapatait ir ny¡thatjuk Gy raink sz ma A konvojaink sz m t ‚s tartalm t n‚zhetjk meg A j t‚k sebess‚g‚t  ll¡thatjuk be itt Az aktu lis kldet‚s  tszerkeszt‚se Nagy¡t s/kicsiny¡t‚s (jobb/bal eg‚rgomb) Sznet be/ki Hang be/ki Id“. TSZERKESZTS (ennek k‚t r‚sze is lesz) I. Az els“ sor megint a t‚rk‚pekkel kezd“dik: Egy nagy kock ban a hegyeket tudjuk be ll¡tani. Miut n r clikkeltnk, a mouse jobb gombj nak folyamatos nyomkod s val ‚rhetjk el az eredm‚nyt. A pap¡ron a param‚tereket  ll¡thatjuk be (pl. h“m‚rs‚klet, d tum, id“pont, kl¡ma). A t‚rk‚p m‚retei fentr“l lefel‚: Alacsony terep, magas terep, tenger, erd“, falu, v ros, f”ld£t, kis patak, patak, foly¢, aszfalt£t, akna, a n‚metek ‚s a sz”vets‚gesek terlete, nagy¡t¢, hang, a csapatok  tszerkeszt‚se. II. Csup n annyi a kl”nbs‚g az alapmenh”z k‚pest, hogy miut n kirajzolta az egyes sz zadhoz tartoz¢ g‚peket, a bal fels“ sarokban egy oll¢ jelenik meg. Ha r clickelnk, akkor a jobb oldalon a berakhat¢ g‚peket, a bal oldalon a sz zadunkba tartoz¢ g‚peket l thatjuk. Az eg‚r seg¡ts‚g‚vel £jabb g‚peket rakhatunk be. Vigy zzunk, mert ha t£l sok j rm–vet rakunk bele, akkor az zemanyagunk kev‚s lesz, ‚smoccani sem b¡runk. Nem csak rakhatjuk be, hanem az ellenfelnk g‚peit is, ha r clickelnk a z szl¢ra. Az als¢ sorban n‚mi v ltoz st ‚szlelhetnk, megjelent egy kis z”ld kocka. Ha r clickelnk, akkor visszajuthatunk a terletes menh”z. Egy szemetest is ‚szrevehetnk, amibe bedobhatjuk a nemk¡v natos hadseregcsoportokat, oly m¢don, hogy dupl n r klikkelnk a csoportra a t‚rk‚pen, ‚s a sziluettet r visszk a szemetesre. —j csoportokat is l‚trehozhatunk ezzel az elj r ssal, csak akkor a k¡v nt csoportra kell r clickelni, ‚s a sziluettet kell a t‚rk‚pre vinni. A hegyre kattintva visszat‚rhetnk az alapmenh”z. MOZGS a) Repl“vel: El“sz”r is megn‚zzk, hogy milyen g‚pek vannak benne. Ut na r clickelnk egy g‚pre, ekkor egy repl“ sziluettje jelenik meg. Ezt vigyk a jobb fels“ sarokban l that¢ fekete keresztre, ¡gy el“k‚sz¡tettk a kil”v‚sre. A t‚rk‚pen nyomjuk meg a csoportot, ‚s vigyk r  a kiszemelt c‚lpontra. b) Tank: Ezzel csup n azt kell csin lnunk, hogy r nyomunk a k¡v nt csoprtra, ‚s megadjuk a c‚lpontot. c) Haj¢: Ugyanaz, mint a tank. CSATA Miut n a program befejezte a t”lt‚st, egy n‚gy r‚szre osztott k‚perny“t kapunk. Most csak a fels“ kett“vel foglalkozzunk. Itt kirajzolja a jobb oldalon a mi tankjainkat, bal oldalon az ellens‚g‚t, majd kiv laszthatjuk, hogy automata vagy k‚zi ir ny¡t s legyen. R”vid t”lt‚s ut n megkapjuk a csatateret. A jobb oldali sor fentr“l lefel‚: Aknarak s akt¡v vagy nem A hadj rat gyors vagy lass£ legyen Pause be/ki Visszavonul s Repl“k t mad sa az ellenf‚lre (eg‚r jobb gomb) Tank llom ny. Itt tudunk ut np¢tolni. gy£z s Ir nyt– Param‚terek be ll¡t sa (ld. k‚s“bb) Harc a terepen az aktu lis tankkal Az aktu lis tank k‚pe Nemzetis‚gnk (ha nem magyar, akkor v llald a k”vetkezm‚nyeit) Az aktu lis tank  llapota Az aktu lis tank zemanyaga Az aktu lis tank munici¢ja PARAMTEREK Itt fels“ sorban be ll¡thatjuk (jobbr¢l balra) a grafik t, a tankut np¢tl st, a repl“ket ‚s az  gyukat. Alul a tank ir ny¡t s t  ll¡thatjuk be. Sorban a k”vetkez“k ezek: Jobb l nctalp el“re Bal l nctalp el“re Balrafordul s (tank) Jobbrafordul s (tank) Jobbrafordul s ( gyu) Balrafordul s ( gyu) gyu fel gyu le T–z V lt s. Vagy az  gyu, vagy a tank szemsz”g‚b“l l tjuk a terepet. H tra MUNCI• KSZTSE: A gy r felirat£ ikonra l‚pve  ll¡thatjuk be, hogy mit akarunk gy rtani ‚s mennyit, majd a szok sos m¢dszerrel be ll¡thatjuk a c‚lpontot. Ennyi lenne.