Call of Juarez - The Cartel: rejtett tárgyak helyszíneinek leírása képekkel (írta caprine)



Ezen leírás a játékban bonuszként megtalálható és felvehető tárgyakat tartalmazza. Az agenda lista egy külön, mondhatni másodlagos feladatkör. Két részletből áll, az egyik részében a - nagyjából - utunkba kerülő tárgyakat kell begyüjtenünk (pisztoly, buksza, walkie-talkie, zöld becsomagolt koksz), amiket ha elég közel megyünk hozzájuk (~8 méter) akkor akár a falon át is egy szem ikonnal jelölnek nekünk. A másik az véletlenszerű, nem minden pályán van, és azon belül is előfordulhat, hogy hol megadja hol meg nem. Az Én listán a PC-s verzió alapján készült, ezért némiképpen eltér a többi platformon kiadottól. Ebben a 2. esetben mindig telefonon kapjuk meg az infot, és a hívás után bármikor az utunkba kerülhet egy kis telefon ikon ami a célpontot jelöli. Olykor a radar is jelöli egy piros ponttal, hogy még könyebb legyen. Sok minden lehet: főleg ellopandó tárgyak (műtárgy, pénz), felgyújtandó autó, vagy éppen egy droggal teli konténer, stb...... Mindegyikért pontot kapunk, és a zárolt fegyverek ennek függvényében oldodnak majd fel.

Tartalomjegyzék:


Kim Evans, FBI ügynök, 25 éves. Az ő esetében arany színű Desert Eagle pisztolyokat (mint a COD4-ben) kell keresnünk. Valahogy nekem mindig Halle Berry jut róla eszembe.
CHAPTER 1. (nemzeti park) 4/0
1. ha lecsúsztunk a kötélen akkor itt van rögtön 1db, a maradék 3 meg utána a faházaknál. Ahogy földet értünk menjünk kicsit vissza és álljunk szembe a barna mikrobusz hátuljával. Innen nézve a balra lévő fatákolmánynak a jobb oldali hátsó sarkában lévő dupla faládán. 2. át a rácson, a domboldalban a jobbra lévő első faház erkélyének padlóján fekszik, ahonnan egy tag is mindig tűzzel ránk bőszen
3. még mindig a faházaknál a középső részen a jobbra lévő bomba után lévő deszkatető alatt lévő ládán 4. a balra lévő faházban (a bal oldali bomba után közvetlenül) bent az épületben a helység közepén lévő asztalon
CHAPTER 2. (gettó) 6/1
1. az első házban van 3 darab is. Az 1. ha lecsaptuk az első 2 csókát a garázsban, majd beléptünk a következő helységben, akkor az abból balra nyíló másik helységben a következő ajtó mellett lévő gáztűzhely mellett lévő szekrény polcán. 2. fel a lépcsőn a 2. szobában jobbra a sarokban a komódon a ventilátor mellett
3. az emeleten a 3. szobában a lócán (a TAG alatt) 4. ha bemenekültünk a 2. házban, az épület bal oldalán az utcai főbejárat felőli végén helységben az ablak (előtte lesz majd az egyik gang autó) mellett a sarokban a szekrényen
5. kijutottunk a 2. házból és át a keresztben álló 2 kocsin, a sikátorban az első házba be (újabb lövöldözés) a bal oldali hátsó helységben az asztalon az udvarra vezető kijárattól 2 méterre 6. a parkolóban ahol a kocsink is lesz, meg 1 rakás ellenlábas, a parkolónak még az első felében jobbra lévő 2 ház között lévő zöld kuka előtt a földön
A másodlagos feladatunkat az első ház előtt kapjuk telecsin, poloskázzuk be a telefont a házban. Ha bejutottunk, akkor a lépcső mellett lévő helységben lesz a telefon.
CHAPTER 3. (CandyStore) 6/1
1. a CandyStore nagytermében a bártól jobbra lévő üvegfalú, leválasztott részben a legutolsó asztalon 2. ha feljutottunk az első emeletre, a 2 dumás őr és az őket követő kanyar után jobbra lévő első szobában a kanapén
3. a 2. emeleten a balra oldalon lévő 2. szobában a pipereasztalon 4. miután kijutottunk az utcára Javier-t üldözve egy nagy udvaron lesz 2 autó keresztbe amik mögül bőszen tüzelnek ránk, a bal oldali autó bal hátsó kerekénél a földön
5. átmenve az utcán a garázsba be, át a következő nagyobb garázsba, majd egyenesen a következő átjárón át a kisebb helységben ahol az asztalon lesz 6. a következő udvaron ahol 4 garázs is lesz egymás mellett a félig leeresztett ajtójú mögött (jobbról és balról is bejuthatunk) a fémszekrényen
Másodfeladatot itt is kapunk a CandyStore-ban, vagy lent a nagyteremben, vagy már felfele menet a lépcsőn jön a telefon. Egy pen-drive-ot kellene megszereznünk, ami a legfelső szinten a berúgó ajtós hivatalban középen lévő asztal jobb oldalába épített széfben van. Kicsit macerás a dolog, mivel, pont ott guggol egy csóka, akit belépéskor alapból lelövünk, a fegyvere meg pont rossz helyre esik. Emiatt a játék állandóan a fegyver cserét ajánlja fel és nem a széf kinyitását. Pontosan ezért ezt a fazont ne lőjük le rögtön, hagyjuk hogy kicsit odébb mozduljon.
CHAPTER 4. (kikötői raktár) 6/1
1. az 1. raktárépületben ahol a kamion is van a végénél a lépcsők előtt a kijárat (a földön a „keep clear” felírat) mellett jobb oldalon lévő polc legalsó részén 2. tovább fel a lépcsőn az emeletre, a felső raktárban középen lévő 2 sárga kompresszor közül a targoncához közelebbinek a tetején
3. mielőtt kilépnénk a raktárépületből és lemennénk a dokkba a fémlépcsőn, a kijárattal szemben a polcok között a földön lévő dobozon 4. a mesterlövész után a sínek végénél be a piros ajtós raktárba, a lépcsőn fel, és a végén lévő kis irodában az asztalon
5. ha túljutottunk azon a részen ahol a sok gáztartály felrobban és elértünk oda, ahol a távolban középen lévő portásfülkéből lőnek ránk és fedezékből fedezékbe ugrálva kell eljutnunk oda, a jobb oldali rámpára felmenve a raktárban a bejáratnál a falábán 6. ha bejutottunk az utolsó raktárépületbe, az ajtó berúgós rész után a hátsó nagy raktárban ahol fentről a rámpáról is lőnek a bal oldalon a 3. helységben a középen lévő faládán
A másodlagos feladat egy kis minta szerzése a drogból, ami a mesterlövész után a piros ajtós raktárba belépve jobbra középen a rácsos elkerített részen belül a polcon van.
CHAPTER 5. (útszéli motel) 2/1
1. az első parkolóban a teherautók után a kanyarban a motel fém lépcsőjén 2. miután felborult a tanker és futunk Alvarez után, fel a lépcsőn, be a rácson a telepre, a trailer mellett el és nem sokkal utána lesz egy felborult gurulós kukán
A másodlagos feladat ott van ahol a 1. pisztoly is, a kanyarban lévő általában kék szedán mögött guggoló srácot kell elzavarni a redvába (nem lelőni)!
CHAPTER 6. (tanú menekítése, autópályás száguldás) 2/0
1. az ütközés után be a sikátorban, és jobbra a bevásárlókocsinál az első kis beugróban a földön 2. ha átmentünk az épület másik oldalán lévő udvarra, a középen lévő kuka és a raklapok társaságában a földön
CHAPTER 7. (a tetőtéri diszkó és a menekülés) 6/0
1. amikor a feladat elindul és megyünk az épület felé aminek a tetején kell a pozíciót elfoglalunk, az épület bejáratától jobbra lesz 2 autó, mögöttük a kukán 2. mesterlövész rész után az utolsó épület (amiről a létra levisz az utcára) a sarokban a rácsnál
3. miután a tűzlétrán lementünk az utcára, kicsit menjünk vissza arra amerről a csaj jött, jobb oldalon a 3. zöld kukán 4. a 3. után, ha továbbmentünk a csaj nyomában átjutottunk a civileken és a 3-4 ellenfélen, majd a következő csatánál lesz egy sárga targonca, mellette meg 1 kék VAN. Az itt lévő épület sarkában a faládán.
5. a fedezékről fedezékre rész után lévő raktárépületben, annak is a második részében (az elsőben csak ládák vannak) ahol elég melegen fogadnak a fenti rámpákról is a bejárattól jobbra a piros oszlop lábánál 6. nem tommmm:))))), de más se.
Ezen a pályán 6db rejtett fegyver van, de sajna az egyiket nem találtam meg. Ahogy körbenéztem a fórumokon más se, így ez lehet akár bug is. A másik gond, hogy ezen a pályán mivel elég sokáig császkáltam keresgélve a 6. fegyvert, előfordult, hogy a mentési pontokat elrontotta a játék. Van egy checkpoint a tetőn a lövés után, a következő pedig az utolsó épület tűzlépcsőjén van. Lementem a sikátorba, és ha bizonyos pontokon túlmentem akkor mindig kiírta, hogy elhagytad a feladat területét, fordulj vissza. Ha ezt nem tettem meg és tovább mentem, akkor visszadobott az utolsó mentés ponthoz, mégpedig a tűzlépcső helyett a tetőre, és minden egyes alkalommal végig kellett hallgatnom a telefont! Ráadásul ekkor a pályát be sem lehetett fejezni, mivel a pálya végén a targoncánál a társaim sem jelentek meg, bármerre mentem visszazavart a játék, hogy elhagytam a feladat területét. Újraindítottam a játékot és elölről kezdtem a pályát, utána jó lett.
CHAPTER 8. (Hesus lerohanása és menekülése a diszkóból) 6/1
1. miután kiszálltunk az autóból és bementünk a sikátorba, majd leütöttük a 2 vámost, a sikátor végén a kanyarban a jobb oldalon az ablakban 2. a diszkóparket bejárata előtt jobbra a sarokban a vörös bőrfotelban
3. a diszkóban fel a lépcsőn, megfordulás, és szemben a sarokban a 2. asztalon 4. a videó és a lövöldözés után fel az emeletre a lépcsőn, fordulás balra, és szemben az üvegasztalon a vörös "HOT RIDE" neon alatt
5. ki a tűzlépcsőre, a heli megjelenése után le az udvarra, az utca felé haladva bal oldalon egy zöld kukán 6. az 5.-től vagy 10 méterre tovább a sikátorban tovább az utca felé a jobb oldalon egy hordón
A másodlagos feladatunk az első betörés előtti szobában (4. pisztoly után) jobbra lesz egy másik szoba zárt ajtóval, abban egy belső szoba, ahol egy kikötözött srác kötelékét kell szétlőnünk.
CHAPTER 9. (vadnyugati fegyverparti élő tesztbábukkal) 4/1
1. miután megvolt a tetőn a koponyákra vadászás SVD-vel, utána az utcára kerülünk egy fehér Hummer mellé, ennek a fellépőjénél a földön 2. ahogy elindultunk a fehér Hummer-től felfelé, a szakadéknál balra kell a házak közé bemenni, és a kis udvarszerűség közepén a kút mellett a földön
3. telefonhívás után, a törött téglafalon bemenve az épületbe a jobb a sarokban a földön 4. a Saloon felé haladva át szakadékon, a bal oldalon az útra dőlt kémény után még mindig bal oldalon a fűben lévő néhány faládán
A másodlagos feladat egy antik fegyver megszerzése. Helyileg a pálya legvégén lesz a nagy épületben ahol a nagy tűzharc is lesz a sarokban a zöld lőszeres ládán, de még a csata előtt fel kellene venni.
CHAPTER 10. (Hesus kimenekitése) 6/1
1. ha kiléptünk a szobánkból a lépcső tetejéről elnézünk balra, akkor a hotel bal szárnyánál úgy középtájt látunk egy piros autót + piros itókaautomatát, az itt lévő szobában a TV mellett 2. építkezés előtti utolsó szárnya a motelnek, annak is a jobb oldala, a 4. szoba (piros autó és egy hordár kocsi áll előtte) itt is a TV-nél.
3. építkezés területén, ha átmentünk az első sátortetős épületen, de még nem léptünk be a 2. ilyen félkész épületbe, előtte jobbra lesz 2 hordozható tojtoj, előttük a farakáson hever majd. 4. építkezés területén a 2. félkész házba be, következő helység, itt a kőtömböknél menjünk a balra lévő másik helységbe, és a sarokban a léceken
5. ha kirúgtuk az ajtót és végeztünk az ellenfelekkel, balra a kompresszor után lévő 2 fehér talán fűtőtesten a falnál 6. a lánctalpas tolólapos után lévő épületbe be, jobbra tartsunk és lőjük szét a bedeszkázást, hogy bejussunk a sarokban a zsákokra helyezett pisztolyhoz.
A másodlagos feladat egy elejtett telefon begyűjtése. Helyileg a motel 3. bal oldali szárnyában (utána már az építkezés jön) az utolsó előtti szobában az ágynál a földön hever.
CHAPTER 11. (sivatagi csata helivadászattal a végén) 2/0
1. a kanyarban lévő Hummer-tól menjünk lefelé a kocsink felé, a bal oldalon lévő 2 jeep között a földön 2. a pálya legvégén, a lakókocsi előtt lesz egy kék VAN, itt fogunk megállni a kocsinkkal, a heli leszedése után menjünk ide és a bal oldalától néhány méterre a földön
CHAPTER 12. (a fegyvercsere megzavarása) 6/0
1. ha bejutottunk a kerítésen belülre a domb tetején a víztorony lábánál a földön 2. ha kijutottunk az égő pajtából az udvaron a bal oldalon lévő viskó előtt a földön
3. ha átjutottunk az udvaron és be a nagy 2 szintes épületbe az emeleten a kék WC-ben a bibe mellett a papírkupacon 4. ha kijutottunk a ránk robbantott alagútból a 2. helységben lesz 2 nagy boroshordó balra, de mi jobbra menjünk a következő helységbe a halomba rakott leceken
5. ha kijutottunk a belső udvarra és mindenkivel végeztünk, akkor a lépcsőn fel az emeletre, körbe, és ahol bejöttünk a bejárat felet lévő helységben az ajtó mellett a földön 6. ha kijutottunk az udvarra ahol a fegyverrel megrakott kamion van a bal oldali pajta előtt lévő fehér furgon bal hátsó kerekénél a földön
CHAPTER 13. (temetői körmenet) 4/1
1. a heli 2. megjelenése után a hosszú egyenes szakasz végén a jobb kanyarnál bal oldalon egy síron 2. lesz egy rózsaszín falu rész középen egy lépcsős bejárattal, utána egy másik ilyen fal de lépcső nélkül, ennek a résznek a végén középen lesz egy szentnek a jó nagy szobra, tőle jobbra a kékes síron
3. templom bejárata előtt, vagy még korábban a kerítés előtt a lépcsőn ejti el valaki 4. a templomba betörve a bejárattól néhány méterre a földön, valszin rá fog esni az egyik hulla, sőt úgy tűnik ezt az egyikük ejti majd el, magyarán mobilis a helyzete
A másodlagos feladat egy GPS nyomkövető elhelyezése. Ezt a temető után balra lévő fehér Hummer-on kell megtennünk.
CHAPTER 14. (üldözés a falun és a piacon át) 4/1
1. az autóval ütközés után jobbra a sarokban az ajtó előtt a földön 2. a sárga boltív alatt átmenve, a piros lépcsőn fel, majd a másik piroson is a balra fordulva a jobb hátsó sarokban a földön a kukák mellett
3. a piacon jobbra tartsunk, a jobbra lévő nagy beugró sarkában a földön 4. a fedezékről fedezékre ugrálós résznél a bal oldali pickup után a kukáknál a földön
A másodlagos feladat 1 informátortól az adatok begyűjtése. A 2. pisztoly után jön, a kantinon át, a vizelő részeg mellett át a boltív alatt, balra megyünk, majd az utca jobb oldalán a pickup után be az ajtón, és a belső szobában van az informátor.
CHAPTER 15. (Mendoza hacienda) 6/1
1. ha bejutottunk Mendoza haciendájába, a csobogónál fel az emeletre, be a folyosóra a végén balra, ki a folyosóra, itt jobb helyett balra a sárga kanapé mellett az asztalon 2. belső udvaron ahol sok oszlop és középen egy csobogó is van a jobb oldalon lévő sárga kanapé mellett a dohányzóasztalon
3. a 2. után be a nyitott ajtón, a folyóson be a jobb oldali szobába majd a következőbe ahol a 4 fehér szék által közrefogott kőralakú asztalon 4. a berúgós ajtón előtt a jobbra lévő helységbe be, a fal melletti hosszú asztalon
5. amikor a drone (automata robotrepülőgép) bombáz minket, a 3. pavilon után az oszlopos rész felé fussunk, a sarokban a földön lesz 6. a garázsban a jobb oldali utolsó autó (Viper) után az asztalon a szerelőláda társaságában
A másodlagos feladat egy poloska felhelyezése. Erre a helikopteres támadás helyszínén kell sort kerítenünk. Az udvarra vezető ajtó berugása után a bal oldalon lévő lépcsőn fel, be az ajtón, be a belső szobába, és a jobb oldali falon az állólámpánál.
Ben McCall, LAPD (Los Angeles Police Department), 57 éves, vietnámi veterán, specialitásai: revolverek (többiek egyesével golyónként tárazzák, míg ő gyorstárral), pisztoly, nehéz géppuska. Személyes bosszúvágy hajtja a cartel ellen. Az ő esetében bőr tárcákat illetve walkie-talkie készülékeket kell keresnünk.
CHAPTER 1. (nemzeti park) 4/0
1. a kötélcsuzda után a jobb oldalon álló furgontól jobbra a zöld faládán egy walkie talkie (továbbiakban WT) 2. néhány lépésre az előzőtől, át a kerítésen, a balra lévő kötélsiló hátsó sarkán egy buksza
3. fel a házakhoz, a jobbra első házban bent az ablaknál az asztalon egy buksza 4. a házaknál a jobbra lévő bombától vagy 3 méterre balra a zöld ládákon egy WT
CHAPTER 2. (gettó) 6/1
1. az első házba a bunyó után a balra lévő konyhában, az asztalon a buksza 2. az első házban a lépcső előtt a lócaszerűségen
3. ha kijöttünk az első házból és menekülünk a sikátorban a 2. rácsos kapun be, a bezsaluzott épület jobb oldali sarkában a szekrény 2. polcán egy buksza 4. a 2. épületben 2 is van, az egyik a főbejárattól balra lévő helységben a lócaszerűségen (WT).....
5. ....a másik a főbejárattól jobbra lévő helységben a fotelban (buksza) 6. a fedezékből fedezékbe ugrálós rész után a sikátorban lesz egy épület, ha a bal oldali ajtaján lépünk be akkor a jobbra lévő első raktárban a fém széken (WT)
A másodlagos feladat az első házban van, mégpedig a földszinten a lépcső utáni helységben, és ez is egy tárca (persze iratok is lehetnek benne) ellopása.
CHAPTER 3. (CandyStore) 6/1
1. a klubban a jobb sarokban lévő üvegasztalon 2. a bárpult bal oldali végén (WT)
3. felmenve az 1. emeletre a jobb oldali első szobában az éjszakai szekrényen 4. a 2. emeleten a jobbra lévő első szobában a pipereasztalon
5. ahol 4 garázs van egy más mellett a félig leeresztett ajtójú garázs (felette KOI felírat) bal oldalán lévő másik garázs végében az asztalon (WT) 6. 4 garázs egymás mellett, a tetejükről fognak ránk lőni, ismét a KOI feliratú a lényeg, mert ebben van bent hátul az asztalon (WT)
A másodlagos feladat a Javier irodájába betörve az asztalon található.
CHAPTER 4. (kikötői raktár) 6/0
1. az első fedezékből fedezékbe résznél a 2 keresztbe álló autótól jobbra lévő villás targoncán 2. az összedőlő hajók előtt egy sárga aggregáton vagy kompresszoron
3. a mozgó darun, amiről a mesterlövész ránk tüzelget, a rácson egy WT 4. mesterlövész után lévő raktár 2. helységében lévő villás targoncán
5. 2. robbantásnál, a rácson átjutva a rács mellett lévő sárga villás targonca mellett a hordón 6. az utolsó raktárépületben az ajtó berugása után a folyóson balra lévő helységben az ágyon egy WT
CHAPTER 5. (útszéli motel) 2/0
1. a motel parkolójában az utolsó nagy piros kamion első kerekeinél a földön 2. miután a felborult tankernél bohóckodunk, a kocsinktól a tanker felé nézve úgy fél úton a sziklán
CHAPTER 6. (tanú menekítése, autópályás száguldás) 2/0
1. miután a kocsink összetört és a sofőr meghalt, be a sikátorba, a jobb oldalon lévő beugróban a gumik előtt a földön 2. ha elmegyünk a sikátor végébe, akkor a bal oldali épület sarkában a földön
CHAPTER 7. (a tetőtéri diszkó és a menekülés) 6/1
1. belépve a tetőtéri diszkóba, majd ki a kültéri részre ahol a találka is lesz, jobbra a 2. asztalon 2. ha kiléptünk a tetőre ahol a sok ventilátor forog, le a lépcsőn, az L alakú résznél a kanyarban az egyik fémládán
3. a tetőn ahol egy cső fut a fejünk felett a lépcsőn fel, ne menjünk át a 3 csövön a még a másik épületre, hanem a sarokból a rács mellöl vegyük fel a cuccost (WT) 4. a 3. után a 3 csövön át a másik épületre és a bal oldali sarokban a 3 fémdoboz mögött a ventin egy WT
5. ha lejutottunk a sikátorba, át a rácsos kapun, itt jobbra lesz egy elpalánkozott rész, a zöld kukán 6. a pálya legvégén bal oldalon lévő magányos ház előtti zöld kukán
A másodlagos feladat is van a pályán, csak nem mindig jön elő. Suzy hív fel minket a lépcsőn felfele menet, beszéljünk egy bulával, aki a diszkó bal hátsó sarkában áll magányosan.
CHAPTER 8. (Hesus lerohanása és menekülése a diszkóból) 6/1
1. az autós követés után, a diszkóba belépés előtti előtérben balra lévő hátsó sarokban az üvegasztalon egy WT 2. a táncparketten fel az emeletre, a bár után az átjáró közelében lévő asztalon
3. a videó után a jobbra lévő asztalon egy WT 4. az 1. berúgós ajtó után jobbra a gurulós bárpult után az asztalon még a neonos oszlop előtt
5. a helység következő részében 2. berúgós ajtó előtt, de már a függöny után jobbra a bárpulton 6. berúgva a 2. ajtót a villogós táncparkettnél a jobbra lévő bárpult jobb sarkában
A másodlagos feladat az első tánctérre belépve a lépcső alatt egy nővel való találkát jelent. Kicsit bonyolult mert a társaink állandóan a nyakunkban lihegnek, és rögtön lebuktatnak, ezért menjünk fel elöbb az emeletre és onnan jöjjünk majd ide vissza, akkor talán sikerül.
CHAPTER 9. (vadnyugati fegyverparti élő tesztbábukkal) 4/1
1. ha megyünk felfelé az úton bal kézre lesz 2 romos szekér, a kettő között a földön 2. az első áldozat után jobbra az útkereszteződésben lévő romos szekéren
3. ha átmentünk az sziklaoldalban lévő állványokon, be a pajtába ahol egy hulla lesz, nála van a földön egy WT 4. visszafelé a saloon előtt kicsit balra lévő fehér Hummer fellépőjénél a földön egy WT
A másodlagos feladat egy fegyver megszerzése. Ha átmentünk a pajtába ahol egy hulla lesz a földön, majd kilépünk az ajtón balra egy rozzant ládában.
CHAPTER 10. (Hesus menekülése) 6/0
1. a pálya elején amikor ránk akarják bontani az épületet az első nagy szoba ahova bemenekülünk, a TV mellett 2. ha kijutottunk a parkolóba, a lépcsős épületnek a földszinten balról a 2 szobájának a mellékhelyiségében, ott is a mosdó felett a polcon
3. az utolsó motel részen ahol autók állnak keresztben, a bal oldali Hummer utáni szobában a TV mellett 4. már az építési területen az első félkész ház utáni villás targoncán (WT)
5. a fedezékről fedezékre ugrálós résznél az épületben amibe be kell hatolni, a berúgós ajtók előtt jobbra az ablakpárkányon 6. a berúgott ajtók utáni épületbe be, jobbra el, a sarokban a fal lécein (WT)
CHAPTER 11. (sivatagi csata helivadászattal a végén) 2/0
1. mindkettő a lakókocsi jobb oldalán a földön van, a tárca az orránál.... 2. .... és egy WT a hátuljánál
CHAPTER 12. (a fegyvercsere megzavarása) 6/1
1. ha kijutottunk az égő pajtából, az udvaron a jobb oldali fekete furgon hátsó ajtajánál a földön 2. az égő pajta után következő 2 szintes házba be, a földszinten a jobb hátsó részen az ablaknál lévő 2 szekrény közül a bal oldalin
3. lejutva az alagút rendszerbe még az első barlang előtt az egyik beugróban a földön, az itt lévő mennyezeti lámpa villog és szikrázik (WT) 4. ha túléltük a berobbantást és elértük a házat, a pincében a balra lévő 2 nagy fahordó mellett egy kisebb hordón
5. az berúgott ajtó után ha kijutottunk a belső udvarra a szemben lévő fehér oszlop mögött a földön (raklapok a közelében) 6. a berúgott ajtó után fel az emeletre, a lépcsőnél be a helységbe, de ne menjünk tovább, hanem a bal oldali belső szobában a bedeszkázott ablakpárkányon (WT)
A másodlagos feladat némi műkincsrablás. Ez az 5.-nél lesz a belső udvaron a lépcsőnél, egy arany kereszt.
CHAPTER 13. (temetői körmenet) 4/1
1. a koporsó előtt lévő széksortól jobbra a padon 2. a székek után fel a lépcsőn, egyenesen előre vagy 10 méterre jobbra lesz egy nagyobb szobor a fa árnyékában, emögött a földön
3. a rózsaszín falú kerítésnél a lépcső előtt az úton 4. ahol a temető sarkában a fehér Hummer megjelenik és kiszáll belőle vagy 3 zsoldos, itt a kanyarban a jobb oldalon a síremlék mellett a betonperemen
CHAPTER 14. (üldözés a falun és a piacon át) 4/1
1. ha megálltunk az autóval, ahol a sárga Hummer megállt, kicsit tovább balra lesz egy kis belső udvar, itt a padon 2. fel a rózsaszín lépcsőn, a hosszú utcán le, a végén kicsit balra a sárga ház zárt ajtajának küszöbén
3. a kantin utáni házsoron a pickup utáni ajtón be, a folyóson a láda mögött a földön 4. a piacnak a bal felső részében a zsákutcában álló Hummer előtt lévő padon
Másodlagos feladatunk a kantin hátsó helységéből mielőtt tovább mennénk, a zárt ajtón be, a hulla mellett van az árú.
CHAPTER 15. (Mendoza hacienda) 6/1
1. az udvar túlélése után és az ajtó berúgását követően a beltéri csobogótól balra a fehér széken (WT). 2. a belső udvar amin vízesés van túlélése után be a folyosóra amin a felborított bútor mögül tüzelnek ránk, utána a jobbra lévő helységben az ablaknál lévő komódon az állólámpa társaságában
3. mielőtt az utolsó ajtót is berúgnánk és kijutnánk a belső udvarra ahol a heli megtámad majd minket, előtte a jobb oldalon lévő ajtón be, az asztalon a virágváza mellett (WT) 4. a belső udvar ahol elkaptuk Mendozát a balra lévő lépcsőn fel, be az ajtón, és a belső szobában a bal oldali asztalon (WT)
5. a drone támadásánál amikor a kertben futkorászunk a 2. pavilonnál a ház felé fussunk, ahol a fehér ajtó is van, előtte a földön 6. a drone támadása után ha bemenekültünk a kertből az épületbe a garázsba vezető lépcső előtt a folyosó végén a komódon
A másodlagos feladat a belső udvar (amin vízesés van középen) túlélése után a be az épületbe, folyóson jobbra menjünk a kis szobába, a bal sarokban lévő páncélt kell kinyitni és a koronát kivenni. Megjegyzem a telefonban azték kincsekről volt szó, ez pedig egyáltalán nem az.
Eddie Guerra, DEA (kábítószer elhárító osztag), 37 éves, Irakban szolgált, specialitásai a géppisztolyok, karabélyok (250 helyett 310 a max lőszer nála) és a sörétes puskák
CHAPTER 1. (nemzeti park) 4/0
1. kötélcsúszda előtt és után is van 1. Az elsőt még a lecsúszás előtt vegyük fel a csúszda jobb oldali sarkából 2. ha lecsúsztunk akkor a balra középen lévő palánk épületedi a ládán
3. ha felmentünk a házakhoz, a bal oldali bomba mögött 2-3 méterrel egy zöld ládán 4. a 2 felrobbantandó bombánál a házak közül a középen hátul lévőedi, edit az asztalon
CHAPTER 2. (gettó) 6/1
1. az első házba ahogy beléptünk a jobb oldali hátsó sarokban 2. még mindig az első házban a földszinten a konyhában az ablak melletti komódon
3. még mindig a házban, fel a lépcsőn a jobbra lévő szobában a kis asztalon 4. ha kijutottunk a 1. házból, be a sikátorba, a kék nagy batár után balra majd be a garázsba, a szemben lévő kijárat mellett a polc alján
5. a 2. házban a főbejárattól jobbra lévő szobában a piros fotelban 6. a bujocskás rész után be a sikátorba, majd az újabb tűzharc helyszínén be a bal oldali házba, az első raktárban a polcon
Másodlagos feladatunk a 6. csomaggal szomszédos helységben az asztalon.
CHAPTER 3. (CandyStore) 6/1
1. a club végében a lépcső előtt balra az asztalon 2. az első emeleten a kanyar után az első szobában a pipereasztalon....
3. ....és a szomszédos szobában a szekrényen 4. üldözve Javiert az első garázs végében a fém szekrényen
5. a 4-es garázsnál a KOI felirat alatt lévő zárt ajtó mögött a sarokban a fém szekrényen 6. a pálya vége felé a kamion után a 2 sarokgarázs közül a bal oldalinak a bejáratánál lévő szekrényben
Másodlagos feladatunk a berúgott ajtó után Javier hivatalában az asztalon.
CHAPTER 4. (kikötői raktár) 6/1
1. a kaput kinyitó portásfülkében 2. az első épület emeletén a 2. villás targonca után a bal oldali sarokban egy faládán
3. ha kijövünk az első raktárépületből és mielőtt bemennénk a 2 hajó közé a villás targoncán 4. a mesterlövész után mielőtt bemennénk a 2. raktárépületbe, balra lesz egy parkoló szerűség több terepjáróval, utánuk a beugróban lévő sarokban a kuka mellett 1 dobozon
5. a fedezékből fedezékbe ugrálás után a portásfülkében 6. az utolsó berúgom úgyis ajtó után közvetlenül jobbra lévő kis raktárban a faládán
Másodlagos feladatunk ha kijövünk az első raktárépületből és mielőtt bemennénk a 2 hajó közé kb. középen az egyik hordó felgyújtása és vele együtt a koksz elégetése.
CHAPTER 5. (útszéli motel) 2/0
1. a motelnél a saroklépcső elhagyása után az út jobb oldalán a kerítés sarkában a beton peremen 2. az üldözés végén, a felborult autó tetejénél amiből a 2 pénzes zsákot kell elcipelni
CHAPTER 6. (tanú menekítése, autópályás száguldás) 2/1
1. a pálya legelején, amikor lejöttünk a lépcsőn, forduljunk meg, és a jobbra lévő beugróban a földön 2. az ütközés után amikor el kell mennünk egy kocsit szerezni, a parkoló sarkában lévő lámpaoszlop tövében
A másodlagos feladatunk elég érdekes. Egy autót kell szétlőnünk miközben mi is menekülünk a saját autónkkal. Ez már az üldözés vége fele lesz, amikor az autópályáról lejövünk. Az egyenes szakaszon lesz jobb oldalon egy piros autó, azt kell levadászni. Valami húzós csúzlit vigyünk, én az UMP-t ajánlom.
CHAPTER 7. (a tetőtéri diszkó és a menekülés) 6/1
1. a tetőtéri diszkóban a kinti bártól balra (ahol amúgy is állnunk kell) a 3. asztalon 2. az első lövés után ha megyünk a csaj után és legyűrtük a 2-3 fegyverest a lépcsőházba vezető ajtó előtt balra az asztalon (az utolsó piros fotelnál)
3. a tetőn amikor egy felettünk elkúszó dupla cső alatt kell átmenni a bal oldali beugróban lévő hármas fémdoboz tetején 4. ha lejöttünk a lépcsőn az autóparkolóba, jobbra fordulás, a sarokban a párkányon
5. a raktár előtt a fedezékből fedezékbe ugrálós résznél a piros furgontól balra lesz 5 faláda, a hátsón lesz rajta 6. az utolsó raktárból amikor kijövünk a nagy piros ajtón forduljunk balra, a villás targonca előtt a rakodó rámpán lesz
Másodlagos feladatunk egyszerű lesz, egy csajjal kell dumálni és átvenni egy csomagot a tetőtéri diszkóban, a bal hátsó sarokban fog egyedül állni.
CHAPTER 8. (Hesus lerohanása és menekülése a diszkóból) 6/1
1. miután a követett zöld autó megállt, az ott lévő sikátor előtt balra (fénypásztázott falnál) a padon 2. miután első alkalommal találkoztunk Hesus-al, a videó után balra a lépcső alatt a bárpulton
3. tovább felmenve az emeletre, ahonnan a 3 tag lövöldözget ránk, a közelükben lévő asztalon 4. néhány méterrel tovább bemenve a téglafalon lévő ajtón a következő helységben a bal oldalon a fotel mellett
5. az ajtóberúgós rész után kb. középen jobbra lévő asztalon 6. a villogós rész után mielőtt kimennénk a tetőre balra a szekrények előtt néhány dobozon
Másodlagos feladatunk a diszkóban az emeletre felmenve a bár után a minket megtámadó leütése, és a telefonjának az elkobzása.
CHAPTER 9. (vadnyugati fegyverparti élő tesztbábukkal) 4/1
1. a teszt után elindulva felfelé az úton, a szakadék előtt jobbra a 3 nagy láda lábánál 2. ahova az első támadó bebújik, a palánk másik oldalán a földön
3. a pajta (ahol a hulla van) után szemben balra lévő téglaépület mellett lévő sarokban (egyik támadó ide szokott bebújni) 4. visszafelé menet, a szakadék (ami felé mostanra palló került) előtt balra a 2. ház tornácán a kis ládáknál a földön
Másodlagos feladatunk a saloon-ban a bárpultnál lévő revolver ellopása.
CHAPTER 10. (Hesus menekülése) 6/0
1. ha kimenekültünk a motelból, akkor kerüljünk körbe, ennek a szárnynak kb. a közepével egy vonalban a parkolóban lévő 2. betonkoszorún amiben növények vannak 2. menjünk a motelnek a lépcsős részéhez, a lépcsőnél lévő kuka mellett lévő hordón
3. menjünk az utolsó 2 motelszárny közé, kb. középen jobbra lévő (visszafelé számolva a 4.) szobában a TV mellett 4. a bal szárnyban az utolsó előtti szobában itt is a TV-nél
5. a 2. félkész házban, a balra lévő helységben a légkondin 6. a fedezékbe ugrálgatós rész előtt lévő kis épületben a sarokban, itt is a légkondin
CHAPTER 11. (sivatagi csata helivadászattal a végén) 2/0
1. a pálya elején a kanyarban lévő fehér Hummer mögött 2. miután odaértünk a lakókocsihoz a bejáratnál a padlóján
CHAPTER 12. (a fegyvercsere megzavarása) 6/1
1. a lángoló pajtából kijöve, a jobb sarokban lévő aszfaltterepjáró mellett a földön 2. a lángoló pajtából kijöve a szemben lévő házba be, a jobb oldali beomlott mennyezetű helységben az ablaknál lévő fotelban
3. le a pincébe vezető lépcsőn, a bal oldali helységben a polcon 4. az ajtót berúgva a szemben bal oldalon lévő lévő polcon
5. a beomlás után, az alagút vége előtt bal oldalon lévő beugróban a földön 6. az alagút után el a nagy hordóknál, fel a rövid lépcsőn de ne menjünk tovább jobbra amerre kellene, hanem egyenesen tovább és jobbra a beugróban a szekrényen
Másodlagos feladatunk az utolsó berúgott ajtó után a belső udvaron lesz, a lépcsőnél lévő műkincsekből kell egy serleget elcsenni.
CHAPTER 13. (temetői körmenet) 4/1
1. a koporsó előtt lévő széksortól jobbra a padon 2. a székek után fel a lépcsőn, egyenesen előre vagy 10 méterre jobbra lesz egy nagyobb szobor a fa árnyékában, emögött a földön
3. a rózsaszín falú kerítésnél a lépcső előtt az úton 4. ahol a temető sarkában a fehér Hummer megjelenik és kiszáll belőle vagy 3 zsoldos, itt a kanyarban a jobb oldalon a síremlék mellett a betonperemen
CHAPTER 14. (üldözés a falun és a piacon át) 4/1
1. ha megálltunk az autóval, ahol a sárga Hummer megállt, kicsit tovább balra lesz egy kis belső udvar, itt a padon 2. fel a rózsaszín lépcsőn, a hosszú utcán le, a végén kicsit balra a sárga ház zárt ajtajának küszöbén
3. a kantin utáni házsoron a pickup utáni ajtón be, a folyóson a láda mögött a földön 4. a piacnak a bal felső részében a zsákutcában álló Hummer előtt lévő padon
Másodlagos feladatunk a kantin hátsó helységéből kimennénk az utcára, a zárt ajtón be, a hulla mellett van az árú.
CHAPTER 15. (Mendoza hacienda) 6/1
1. ha betörtünk az udvarra, a 2. kertrész vége előtt ahol a 2 irányba íves kocsi felhajtó van (középre be fog állni majd egy SUV) itt jobbra fel, majd megint jobbra, a sarokban a földön (vagy még a felhajtó előtt is van egy bejárat jobbra, arról is érkezhetünk). 2. ha betörtünk az épületbe amin belül egy csobogó van, az íves lépcsők közül a jobb oldalin fel, és jobbra menjünk körbe a sarokban lévő komódhoz
3. kicsit tovább nyissuk ki a folyosóra vezető kétszárnyú ajtót, és a balra lévő helységben az asztalon 4. ha bejutottunk a belső udvarra amin középen egy csobogó van majd tovább az ajtón át folyosóra (végén kis barikád mögül lőnek ránk) a jobbra utolsó szobában az asztalon (már mutatja a másodlagos feladatot is a falon át)
5. a drone támadása közben a hátsó kertbe ha futunk le a lépcsőn az első fedezék felé, innen ne az első pavilonhoz fussunk, hanem jobbra tovább a boltív alatt a repkénnyel futtatott kerítés előtt egy széles kanapén 6. ha felfutottunk a lépcsőn és megmenekültünk a drone támadásától (egyenlőre) akkor a folyóson (a fa léceken át lőnek ránk a másik teraszról) a balra az első ablaknál lévő komódon
Másodlagos feladatunk egy szobor ellopása. Az utolsó berúgandó ajtó ami a helikopteres udvarra vezet előtt jobbra az ajtón be, majd onnan a belső szobába a szekrényen.

Ugrás a játékok listájára
Visszatérés a Kezdőlapra