FAR CRY 2 (írta caprine)
Nehézségi fokozatok <=O=>
Ötletek <=O=>
Hibák
Északi térkép: LEBOA-SAKO <=O=>
Összekötő sivatag <=O=>
Déli térkép: BOWA-SAKO
Magnófelvételek <=O=>
Golden AK (arany Kalasnyikov) <=O=>
Gerilla bázisok <=O=>
Sárkányrepülők
Császtok! Azt hiszem a játékot nem kell
bemutatnom, az alant leírtak pedig önmagukért beszélnek. Sajna nem
jutottam megfelelő térkép alapanyaghoz,
így a térképek screen copy-k összerakásából készültek, jó kis meló volt
beállítani a színeket, torzítani a méreteket de összejött:))) Összesen 2
nagy térkép van a 2 nagy
területről, plusz az átkötő sivatagos részről egy kicsi. Minden nagy
térkép hasonlóan a játékhoz 9 területre tagolódik, amit éles kék
vonalakkal határoltam (bocs a vízjelélt,
de sok luzer előszeretettel lop). A bal felső sarokban lévő számok
minden esetben azt jelölik, hogy az adott térkép részen hány darab
gyémánt van. Mivel a megtalálásuk után
megjelennek a gyémántok a térképen pici kék ikonokkal, már csak össze
kell számolni őket, hogy tudjuk mennyivel vagyunk elmaradva. Neheziti a
dolgot, hogy a többi ikon időnként
eltakarja ezeket a kis kék rombuszokat. Hogy jobban áttekinthető legyen,
minden nagy térképből 2 készült. 1 amin a gyémántok vannak jelölve
halvány világoskék körrel kiemelve,
mellettük egy sorszám ami alapján a listában megtalálható mindegyikhez
némi leírás, egy kis kép, és arra kattintva egy nagyobb. Van 1-2 táska
ami nagyon el van dugva, vagy nagyon
nehéz hozzáférni, ezeknél kifejezetten hasznos lehet a vizuális
segítség. A másik térképen a jelölések: sárga AK...... felirattal az arany (golden) AK 47/74-esek vannak,
kék K... a Sakál kazettái, piros G... gerilla bázisok, és zöld S... felirattal a sárkányrepülők helye van jelölve. A térképek a sárkányrepülők és a gerilla
bázisok esetében nem biztos, hogy 100%-osak, lehet, hogy 1-2 lemaradt, de a gyémánt, AK és a kazik esetében teljesek.
Nehézségi fokozatok:
Az első 3 fokozatban nyomultam, nagyon sok különbség nincsen. Könnyű
fokozaton szinte minden hulla hagy maga után gránátot, több munició
marad (kb. 1 tár) a náluk, sose dobnak
hozzánk gránátot, kisebb a sérülési ráta, kevesebbet futnak / mozognak a
célpontok, több löszert, gránátot és eü. csomagot cipelhetünk, és
mintha hamarabb meg tudnánk javítani
a járműveket. A normál és a kemény között semmi különbséget nem éreztem.
Sokkal kevesebb a gránát, a löszer (kb. fél tár) marad a hulláknál. Itt
már időnként elcsattan 1-2
gránát (volt hogy egyszerre 2), de felém repülő molotov koktélt egy
alkalommal sem láttam, ezt aknavetővel kompenzálták:))) A cipelhető
felszerelés is kisebb, az ellenfelek
ha kiszurnak akkor folyamatosan mozognak, a sérülési ráta sokkal
nagyobb, 2-3 lővés elég az exitushoz. A lényeg, hogy a fejlesztési
költségek, és áraik minden szinten azonosak,
és az ellenfelek száma nem változik! Érzetre a fegyverek kopása is
megegyezik minden szinten.
Néhány ötlet:
- Minden nagyobb vízesés alatt, mellett van táska, ha meglátunk egyet már mehetünk is oda a gyémántért.
- Az arany AK nem jobb mint a sima, kivéve azt, hogy nem
kopik el, és nem ragad be a töltény nagyon sokáig. "Kemény" fokozaton
az egész északi pályát ezzel
nyomtam le, és 1-2 elakadástól eltekintve semmi gondom nem volt vele.
Az kár viszont, hogy nincs ezeken a fegyvereken sem tűzváltó, pedig
nagyon jó lenne ha a
sorozatlővés mellett az egyes lövéseket is tudná. Nem lett volna nagy
kaland ezt az opciót betenni a játékba.
- Ideális fegyverválasztás az, ha van 1 messzire hordó
távcsöves, 1 valamilyen gyorstüzelésű középtávra és közelre, illetve
valamilyen dumdum fegyver a
járművek ellen. Ajánlom a M79 gránátvetőt, messzire a Springfield
vadászpuska vagy az SVD (ez utóbbi az automata töltés és a nagyobb tár
miatt jobb választás), a
3. falról meg az orosz PKM hevederes pityut elég hamar megkapjuk,
később pedig az amcsi M249-et (ez utóbbi pontosabb, de sokkal hamarabb
tönkremegy). A 2. pályarészen
ha megcsináltuk a megfelelő fegyverkereskedős feladatott, akkor a
mesterlövész helyett a dobtáras gránátvető is elérhető lesz, rövidtávú
tűzerőnek pedig a
MAC 10, vagy a nála sokkal pontosabb UZI javallott.
- Amikor elkopnak a fegyverek elég érdekes dolgok történhetnek. A leglátványosabb mindenképpen az M79 gránátvető, aminél ez nagyon hírtelen történik meg.
Ráadásul a kilőtt lövedék előttünk esik le 1-2 méterrel, így akár saját magunkat is likvidálhatjuk vele.
- Nem kell minden fegyvert megvenni, válasszuk ki ami
tetszik és azt fejlesztgessük. A rakétapisztoly például jópofa, de
gyakorlati értéke a nullához közelit,
egyedül a szavannás részeken jöhet jól. Távcsövesből is felesleges
mindhármat felfejleszteni (a légpuska érdekes, az AS50 viszont eléggé
nagyot ugrik lövéskor), és a
sörétesek sem igazán jók, csak nagyon közeli harcra, nem használtam
őket.
- Ha fegyvertár környékén járunk sose felejtsünk el új
csuzlit magunkhoz venni. Sajna a program számszakilag nem jelzi ki, hogy
az adott fegyver milyen
kopottsági szinten van, így a vizuális megfigyelő képességeinkre kell
hagyatkoznunk. Ez viszont éjszakai fényviszonyok között nem is olyan
könnyű. Minél
elhasználtabb egy fegyver annál jobban kezd kifakulni, illetve
rozsdásodni. Az arany fegyverek nagyon lassan kopnak.
- Ha komolyabb csuzlikkal megyünk, akkor készüljünk fel arra,
hogy az ellenfelek is komolyabb fegyverekkel fognak támadni, ez így
fair. Olyan mint az NFS underground-ban
ha komolyabb autóval megyünk akkor az ellenfelek is komolyabbal
indulnak, magyarán amíg lehet, menjünk az alap fegyverekkel, sokkal
könnyebb dolgunk lesz. Én az északi
pályarészt 1 pisztollyal amit folyamatosan cserélgettem, meg egy arany
AK-val nyomtam végig, illetve egy RPG volt még nálam, amit a
fegyverkereskedős küldetéseknél
használtam fel a ZIL-ek kilövésére. Minden megszerzett gyémántot a
fejlesztésekre költöttem, többek között megvettem a sima AK-t is, mert a
hozzá kapcsolódó fejlesztések
csak ezután voltak elérhetőek.
- Ha menhelyet kell elfoglalni akkor mindig nyissunk kézigránáttal, sokszor ennyi elég is.
- A menhelyeken lévő táskák használata szerintem
felesleges, már csak az áruk miatt is. Arra lehet őket használni, hogyha
megvettük és a fegyvertárban elérhetővé
vált ládába beleteszünk egy új fegyvert azt bármelyik menhelyen
felvehetjük, és kicserélhetjük rá az elkopott csuzlinkkal. Mivel a
menhelyekből ~35-30 darab van északon és
délen, viszont fegyverkereskedés csak 4-5 ez nem rossz ötlet. De ha
csak néhány fegyvert használunk és azokhoz megvettük a javítási
kézikönyvet, akkor azzal elég sokáig
el lehet bohóckodni mire elkezd makrancoskodni. A játék legvégén a
bőrtön után jöhet jól, ha tudjuk cserélgetni a fegyvereinket a középső
házban.
- A barátoktól kapott mellék küldetésekért nem kapunk
pénzt, helyette a menhelyek kerülnek fejlesztésre. Először a géppuskás
Land Rover Defender, utána kis eü.
csomag majd nagy eü., és végül a 3 féle municiós láda (lőszer,
robbanóanyag, és gyújtóanyag) egyenként kerül minden mentőhelyre, és a
végén az autó fejlesztést is megkapjuk
(robbanó lövedékes csuzli a roverre).
- A gázosabb küldetéseknél, illetve az olyan helyeket ahol
nagyon sok katonába belefutunk (Weelegol Village), oda érdemes éjszaka
lopakodva hangtompítós
fegyverekkel menni. Mindhárom fegyvertípusból van hangtompítós kivitel
pisztoly, géppisztoly (HK MP5) és még speciális mesterlövész puska is
vásárolható.
Sajna UZI-ból nincs ilyen.
- Én a "face to face" harcot preferálom, és ellenzem a
messziről távcsövessel lövöldözgetést, de ezzel sokkal jobban haladunk.
Elöbb lelőjük a nagyját akik a napon sütettik
magukat, utána meg a maradékot már kisebb csuzlikkal intézzük el.
Egyes esetekben mindenképpen szükséges a távolról ritkitás, mivel olyan
sokan vannak. Ráadásul úgy érzem,
hogy a AI a dzsungel harcokban csal, úgy átlátnák a liánokon, fákon
leveleken keresztül mint ha ott sem lennének.
- Ha lehet akkor az ellenfeleket gázoljuk el, minden szempontból jobban járunk.
- Ha ügyesek vagyunk akkor el tudjuk csalni a ránk tapadt
ellenfeleket a másik frakció őrhelyéhez és akkor egymást kezdik el
gyepálni.
- Az őrhelyeket kerüljük el, ritka az az eset amikor nem lehet.
- A partra csúszott ladikokat vissza lehet lökni, ha megfelelő irányba állunk hozzáképest és megfelelő távolságra. Pixelre ki van számítva a
dolog, de működik. Ugyanez vonatkozik a felborult, tetőre tett autókra is, csak ott többször is meg kell nyomni a USE (alapból E) gombot és szépen lábra is áll.
- Használjuk a buszt, nem szégyen, 5-10 percet is nyerhetünk vele, határ esetben (pálya egyik végéről a másikra és vissza) akár 20-at is.
- Utolsó pályarészre ami a börtön mögött kezdődik
mindenképpen vigyünk távcsőves puskát, nagyban megkönnyiti a dolgunkat. A
másik ajánlott fegyver a gránátvető.
Itt egy grizes pályarész lesz amikor a lezuhant repülőnél összefutunk a
társainkkal, akik le akarják nyulni a gyémántokat. Ez talán az egyik
legnehezebb feladat mert
frankon körbekeritenek, minden oldalról kapjuk az áldást. Egy igazán
jó megoldás van, ha amíg dumálnak elmegyünk a géppuska fészekhez és
onnan rögtön a gránátvetővel nyitunk.
Van elötte 1 menhely ahol a megvett a táskákat is használhatjuk.
Fontos és kevésbé fontos hibák a játékban (1.03 patch után):
- Összesen 221db gyémántot tartalmazó táska van a pályákon
elszórva, nekem mégis sikerült 222-öt összeszednem. Már bánom, hogy nem
copyztam le amikor kiírta
hogy 222 a 221-ből megvan. A duplikáció úgy sikerült, hogy felvettem a
Leboa-Sakoban lévő reptéren a konténerben lévőt már elég korán, majd
ugyan ide jóval
később kaptam egy merénylős küldetést, és megdöbbenve tapasztaltam,
hogy az adóvevő megint jelez a konténer közelében, és nem véletlenül:)))
- Egy-két aktatáskát baromi nehéz felvenni, pixelre ki van
számítva. Volt egy ami térd magasságban csücsült egy sziklán, mégis le
kellett guggolni hozzá, míg a
egyébként a földön lévőket meg álló állapotban is simán felvette, ez
meg magasabban van és még gugoljak is le.
- Nagyon érdekes, hogy a gyorsmentésre nem 1 adott
állományt használ a program (mint a többi játék), hanem mindig 1 újat,
és így a régi is megmarad. Olyat már
láttam, hogy az új mellett az eggyel régebbi is megmarad biztonsági
mentésnek, de hogy az összes?! Ezzel az a gond, hogy elég gyorsan
felszaporodhatnak a mentések, és
mivel ~3-4MB 1db mentés, ne lepődjünk meg ha mondjuk 3-4 percenkénti
mentéssel a játék végére 2-3GB területet is elfoglalnak ezek az
állományok. A mentések helye:
...profile\dokumentumok\My Games\Far Cry 2\saved games\ A régi mentéseket (dátum szerint rendezzük le) nyugodtan töröljük, de azért 1-2 tegyünk el belőlük,
hátha vissza kell tölteni. Illetve ha már töröltük a játékot, akkor ezt a könyvtárat is törölhetjük.
- Gyors mentésnél (F5) nálam szinte azonnal kiírja a
mentést és 1 másodpercen belül a sikeres mentést is. Viszont volt olyan,
hogy valami fejreállt,
és a sikeres mentés jó 10-15 másodperccel később írta csak ki.
- Van egy FONTOS HIBA, ami sokaknál előfordult és Én is belefutottam. Kapunk egy infot, hogy SEDIKO-ba
egy külföldit tartanak fogva, menjünk és szabadítsuk ki.
Na már most ha odamegyünk a térképen jelölt helyhez, be a vályog
épületbe és fel a létrán a börtön ajtaját nem tudjuk kinyitni. Ez a
feladat a fő küldetés része,
és mivel nem tudjuk megoldani itt annyi a játéknak, nem tudjuk a
sztorit befejezni. Sokan azt írták, hogy biztosan valamelyik őr életben
maradt, és ezért nem lehet
a feladatot megcsinálni de nem. Még úgy is meg tudtam csinálni ezt a
feladatot, hogy beosontam az épületbe és egyetlen őr megölése nélkül is
ki tudtam szabaditani a foglyot!
Ez a hiba elméletileg akkor fordul elő (ez csak tipp, de 2 próba után
szerintem helyes tipp), ha már előzőleg jártunk ebben az épületben, ezt
jegyezte meg a gép,
és ezért van gubanc. Ekkor vagy elölről kezdjük a játékot, vagy
megkeressük azt a mentést ami megelőzi azt a korábbi látogatásunkat itt
Sediko-ban, de hát arra meg ki
emlékszik?! Ezért ajánlott a fontosabb, nehezebben leküzdött feladatok
után lévő mentés(ek) (például amikor átjövünk a déli területre)
időpontját egy papírra
feljegyezni, hogy utána könnyű legyen visszakeresni a listából, vagy
ezeket a mentéseket külön átmásolni egy másik könyvtárba. Ugyan ez a
hiba az északi területen
a frakciók utolsó ugyan ilyen társkeresős feladatánál is előfordulhat,
csak itt a SLAUHTER HOUSE-ba (mészártelep / vágóhíd) kell menni.
Ha odamegyünk az ajtóhoz,
és nem halljuk, hogy bentről ordibálnak a kiszabadításért akkor baj
van, buktuk a küldit. 2x játszottam ezen hibából elölről a játékot!!!
- Van egy őrhely ahol miután mindenkit lekaszáltam, még mindig lövöldözött valaki. Egy ideig eltartott mire kiderült, hogy a sziklából lövöldözik
kifele
egy pasi, és ott nagyon nehéz őt kinyirni. Többször is találkoztam
ezzel a hibával ennél a helyszínnél, pedig a 1.03-as patch fent volt.
- Én hiányoltam a játékból egy jó kis menekülös küldetést amiben a társunk vezet, mi meg irtjuk a népet a gépágyúval.
- Nem értem, hogy sokszor miért jobb oldalon szál ki a karakter az autóból amikor bal oldalon sincs semmi akadály?
- Ha már nem egy szinten vagyunk az autóval, mondjuk gödörben állunk, akkor fel se kínálja a beszállást.
- A leggyorsabb autó a Land Rover, pedig hát a Jeep a V6-os
motorjával tuti gyorsabb kellenne lennie, ráadásul a kézifék hatását is
igazából csak a Rover esetében érezni.
- Ami röhej, hogy a sima autó kb. olyan jó terepjáró mint az erről híres Land Rover Defender.
- Kis légypiszok autóval úgy meg tudnak lökni, odébb tolni, megpörgetni a nála kétszer nehezebb Land Rover-t mintha egy Hummer lenne. Bezzeg forditva....
- Az autókkal alapból csal a gép, erős NFS feelingem
volt ezen a téren is. Például mentem padlógázzal egy Roverrel, szemből
jött egy ugyan ilyen Rover, félre
rántottam a kormányt, lassítás nélkül kikerültem, és ezek után
kevesebb mint 5 másodperccel keresztbe állt előttem. Elemezzük a dolgot
minek is kellene történnie: 1. lassít,
megáll (a géptől kézifékes fordulót nem láttam), 2. vagy csak lassít a
megforduláshoz, de ez egy olyan helyen volt ahol egyből nem tud
megfordulni, csak Y-ban lehet,
tehát legalább egyet tolatnia is kell, 3. elindul és felgyorsul a max
sebességre, 4. utolér, 5. megelőz (egy szűk dzsungeles részen), 6.
elémvág és mindezt 5 sec
alatt. Irreális már csak a rövid idő miatt is, nem beszélve arról,
hogy egy ugyan olyan autóval hogy tud nálam gyorsabban menni, mert ha
nem gyorsabb nálam akkor
meg nem is érhet utol ugyebár, már itt kapásból csal. Jójó tudom, ez
nem szimulátor, de mégis:)))) Annyi trükköt lehet a gép csalása ellen tenni,
hogy amikor elment mellettünk, akkor
hátranézetre váltunk (egéren egyszerre nyomjuk a 2 gombot) és ilyenkor
láthatjuk azt, hogy mit össze pancserkodik a gép a megfordulással
(bemegy a fák közé,
beszorul, felborul), na ilyenkor nem ér utol:)))
- Számomra furcsa dolog, hogy a magas építésű Rover kanyarokban
sokkal stabilabb mint a Jeep, pedig pont fordítva kellene lennie hisz a
Jeep laposabb
utcai autósabb felépítésű. Ezt bizonyítja az is, hogy a vasúti sínek
komoly problémát okoznak neki, míg a Land Rover-nek meg nem.
- Szoktam nézni a kilométer órát (nehogy már fotót
kapjak:))) és a Rover esetében a max 100km óra érzetre 50-60 ha van.
Amikor már nagyon meg van sérülve
akkor ír ki 50-et, de érzetre csak futás tempo. Nincs belőle semmi
gond, csak jobb lenne ha a tényleges sebességet írná ki, és nem egy fals
adatot, ez nem NFS
ahol 330-at megy a Peu 206-os.
- Időnkét úgy bele tud akadni a Rover a tereptárgyakba, hogy
eszméletlen. Én az oldalán lévő potkereket sokszor leoperáltam ezen
okból, mert többször ez akadt bele a szembejövőbe.
- Háromféle fegyvertorony van a terepjárókra építve, az egyik
egy géppuska, a 2. egy robbanó lövedékekkel taroló nagy kaliberű
fegyver, a 3. egy gránátvető szerű rövid csövű fegyver.
Az utolsó kettőnek nem lehet annyira lefelé elforditani a csővét mint a
géppuskának. A 3. elég ritka, de a 2. nál kipróbáltam ha az ellenfél a
terepjáró mellett áll, akkor már a feje felet
süvitenek el a lővedékek, ebből kiindulva amikor forditott volt a
helyzet röhögve álltam a kocsi mellett ugysem talál el, a fenét nem, még
ha gugolok akkor is eltalál vele.
A jó büdös k...... a programozónak.
- Statisztikai adatokkal több gondom is van. Például
kiírta, hogy 41km gyalog, 92km autón, 410m úszva. A 410 méter uszva
nagyjából stim, bár kicsit soknak tünik.
A 92km autón már sok de a 41km gyalog az nagyon feltűnő. 42.4km a
maratoni táv, ami 10 km/h tempóban 4 óra (Én ennyi alatt futottam
régen), tehát ennyit nem tévedhetek,
pláne, hogy a játékban általában sétál az ember és nem fut. Egyébként a
csónakkal megtett távok a futva vagy az autóval megtetthez tartoznak???
Azon gondolkodtam, hogy
hátha az uszásnál a méter az valójában yard, és akkor durván 3-al
osztani kell, de akkor a kilométer meg mérföld és ott meg szorozni kéne
1.6-1.8-al, az meg már biztos nem jó.
- A lővési statisztika sem tetszik. Ami mellé ment az
mellé ment, oké. De mi van azzal, ha rálövök valakire mondjuk 10 golyót
UZI-val, mindegyik eltalálja,
de az 6.-nál már meghall, a következő 4 már a halott testbe csapódik
bele az akkor most mellément??? A hordok eltalálása találat, vagy mellé
lővés? Nem beszélve
arról, hogy a robbanás több embert is megölhet. Vagy mi van a
kézigránáttal az beszámit a lövés statba vagy sem? És ha kinyirok 1el 3
embert is akkor azt hogy
számolja, 300%? Vagy a molotov koktéllal okozott bozóttűz az akár 2-3
embert is a másvilágra küldhet, de ez is közvetett halál.
- Érdekes, hogy a karakterek időnként ferdén lőnek rám, tehát a
fegyvert oldalról látom. Ez nem lenne gond, mivel nem felém irányul a
fegyver így el sem találhatnak elméletileg,
de gyakorlatilag meg igen:(((( Sőt volt, olyan, hogy nekem háttal
álltak és úgy is megsérültem.
- A vízpartra kimászás sem mindig egyszerű, többször
előfordult, hogy ki akartam mászni a vízből és nem ment, 5 méterrel
odébb meg simán, pedig kinézetre ugyan olyan volt mindkét partszakasz.
- Időnként láthatatlan falakba ütköztem, meg kellett kerülni,
ami meg külön idegesitett, hogy egy kb. 10 centis magas kőre sokszor nem
tud magától fellépni, hanem külön ugrani kell.
- Nem egyértelmű a mászóképesség sem a különböző
talajrétegek esetében. Volt hogy sima egyik szikláról a másikra ugrást
nem lehetet kivitelezni, amit a pálya más részein
egyébként meg sikerült. De voltak ennél sokkal durvább lehetetlennek
tünő 45 fokos vagy még meredekebb emelkedők amiken még ugrálni sem
kellet simán fel lehetet gyalogolni.
- A különböző tereptárgyakba könnyen bele lehet akadni. Amikor egy ujjnyi vastag ág megfogja az egyébként 2 tonnás Rovert az enyhén szólva is nevetséges.
- Nekem volt egyszer, hogy padlógázzal mentem és rámlőttek egy
rakétát. Hátranézetben figyeltem ahogy közeledik majd mögöttem
becsapodik. Robbanás, visszaváltottam első nézetbe, aztán nézem,
hogy valami nem stimmel, mert afelé az őrhely felé közeledtem amitől
távolodnom kéne és ahonnan rám lőttek. 180 fokban megforditott a gép:)))
Szerintem összezavarodott.
- Egyszer rámlöttek egy rakétát ami jött mögöttem kb. 5 méterrel az autó tempojában másodpercekig. Ez azért így kicsit érdekes.
- Falon átlővés ami jópofa dolog már ha kétirányú (mint a
Call of Duty 4-ben), de szerintem, csak a gép tud rajta átlöni.
Egyáltalán falon keresztül hogy szurnak ki????? Infraszeműveg?
És akkor nekem olyan miért nincs??
- A löszer felvétel sem 100%-os, van hogy csak harmadikra sikerül, ez azért gáz.
- Grafikai beállításoknál mindent levettem alap vagy
közepes szintre (bár 1680*1050-en is fullban elmenne a gépemen),
belehajtottam autóval egy gödörbe és nagy
csobbanás hangját hallottam. Kiderült, hogy bizonyos beállításoknál
nem látható a víz:)))
- A magyar felíratok sorozatos helyesírási hibái
időnként elég zavaróak. Elég rossz voltam mindig is magyar irodalomból,
szóval ha valamit még Én is
észreveszek ezen a téren az már gáz. Kimaradnak karakterek, vagy fel /
elcserélödnek, és sokszor a ragozás sem stimmel. Persze ez utobbi hiba
lehet szándékos is,
hisz a karakterek különböző nemzetiségüek, így lehet, hogy az Ő
nyelvbotlásaikat lovagolják csak meg. A fordítással nem mindig értek
egyet, időnként lehetne
frappánsabb, de tény, hogy néha igazán telitalálat, és általában átjön
a "ki a fasza gyerek" stílus. Ezen hibák már csak azért is érdekesek,
mert olyan nagyon sok szöveg nincs a játékban,
és a stáblista szerint 6 magyar tagja is volt a magyarra forditó
csapatnak.
- Ki volt az aki a reputáció szót egy az egybe berakta a
fordításba? Mennyivel jobb lenne a hírnév, vagy a tekintély
helyette???? Utálom az ilyen ködösítést.
Az emberek 95% biztos nem ismeri ezt kifejezést! Bevallom nekem is
szótár kellett hozzá.
- A déli pályán az észak-keleti fegyverkereskedős küldetésnek
többször is neki kellett ugranom. Volt hogy magától megszünt a feladat,
de volt, hogy a konvojból csak az első autó érkezett
meg, azt kilöttem, a piros kör eltünt, de a feladat nem lett kész.
- Eü. csomagnál ha fullon van a készlet, és semmi
sérülés akkor értem hogy nem vesz fel újat. De ha full készletnél meg
vagyok sérülve akkor miért nem gyógyit???
- Ha a USE-t eltettem az E gombról másikra, akkor nem
lehetet a géppuska állásnál a géppuskáról lelépni, csak mondjuk akkor ha
megsérültem és kértem a gyógyítást. Először azt hittem az
elengedéshez másik gombot kell megnyomni de nem, ez úgy tünik fixre
van téve, jó kis bug.
- Ha a vízparthoz közel álló bokor szerű pálmafáknak nekihajtunk csónakkal, akkor olyan mintha egy vakond betépné a föld alá a nővényt. Ha odébb állunk akkor meg előugrik a föld alól mint valami gumimaci:)))
- Nincs Happy End, ez elég baj, mert rossz szájizzel lesz vége, mint valami japán film.
- Az olyan hulláktól akiket például elütöttünk, miért nem lehet a felszerelést, lőszert elvenni?
- Szokásos és durva hiba (több FPS játékban is láttam már),
hogyha bizonyos esetekben a fedezék mellöl tűzelünk a lővedék eltalálja a
fedezéket, pedig a szálkereszt szerint simán el kellene mennie
mellette.
Felrakok 2 darab mentést, hátha valaki rászorul. A mentéseket
becsomagoltam, letöltés után ki kell őket bontani és a fent már leírt
mentés könyvtárba berakni. Ha sok mentés van a könyvtárban
akkor dátum alapján lehet kikeresni a játék betöltésénél.
- Első mentés az északi pálya utolsó feladata
elött készült 31%-nál, mielött lekaszálnának minket az UFLL vagy az
APR-es frakció tagjai. Minden meg van ezen kivűl csinálva, 112 gyémánt +
a sivatagból 2 = 114db, összes kazetta (1db előd kazetta is), összes
mellék, orgyilkos és fegyverkereskedős küldetés kipipálva. MENTÉS 1. 2009.11.19
- Második mentés 50%-nál, 221-ből 1 gyémántot hagytam meg, a
Sedikoban lévőt mert az kicsit grizes (lásd hibáknál), ide majd csak ha
megkapjuk a fő küldetésként a feladatot akkor érdemes
eljönni. Ezen kivűl minden orgyilkos és fegyverkereskedős küldetés
megoldva, összes kazetta (2db előd kazetta is) felvéve, a fő küldetésből
1 darabot csináltam meg, a mellékből egyet se. Ja
és van 269 db gyémánt a bevásárlásra:)))) MENTÉS 2. 2009.11.21
LEBOA-SAKO (112db)
CENTER (13)
- ahol az egész kezdődik a halászfaluban (Fresh Fish), ott is a garázsban az asztalon
- Mike's bárjától kicsit vissza, az út elején a mólónál lévő viskóban, a bedeszkázott bejáratot zúzzuk be
- Mike's bárjától Pala felé menet az egyik kanyarban bal oldalon a szikla tövében lévő roncs előtt
- Pala-ban a dél-keleti sarokban lévő garázsban, ablakon át felvehető, ha belépünk akkor mérgesek lesznek az őrők
- Pala-ban az egyik észak-nyugati házban az UFLL székhelyétől északra, ha belépünk akkor mérgesek lesznek az őrők
- Pala-től keletre (Lumber-től északra) lévő első őrhely után néhány méterrel egy nagy, furcsa hosszúkás szikla mögött
- Slauhter House-tól északra az erdőben lévő bádog épület tetején, létra van
- a mentőhely mellett a szikla tetején, felmászni nem lehet, de
a vízpart másik oldalán fent a hegytetőn a zsákutca végén van egy
sárkányrepülő, azzal át lehet ide siklani
- Slauhter House-tól keletre a domb lábánál 1 roncs társaságában
- Cock-Fights-től dél-keletre az út bal oldalán egy bádog viskóban
- Pala-tól dél-nyugatra vivő úton ahogy átmentünk a hídon az
első balos kanyarban ahol van néhány bádogtetős napfogó menjünk le a
vízhez az egyik kis sziklacsoport mögött
- Pala-tól északra a hídon át, térjünk le az útról, a domboldal lábánál egy roncs társaságában
- irány a halászfalu (Fresh Fish), kerüljük meg a vizet és a két hegy közötti lejtőn menjünk fel, út is lesz könnyítésnek
ÉSZAK (12)
- menjünk ladikkal, Shwasana előtt az elágazásban a térkép
legdélibb részén az őrhelyen a sziklán fent, feljutni egészen balra
elsétálva és a sziklákra felugrálva lehet
- Shwasana északi részén a vízben álló házban, be kell úszni
- Shwasana nyugati részén a dombgerincen egy ládán
- Shwasana-ból megyünk felfelé a szerpentinen álljunk meg az
autóval a tetején, ott ahol az összeeszkábált kilátó is van és séta
kicsit
lejjebb a domboldalon, egy rozsdás kocsi mellett
- Shwasana-tól északra az út melletti busz tetején, felugrani nem lehet, álljunk mellé kocsival, és arról
- a térkép legészakibb részén a sín mellett lévő tócsa partján lévő magányos szikla tövében
- menhely közelében fent a hegyek között lévő bádogviskóban
- észak-keleti részen lévő fegyverbolt és a fegyverraktár
között átmenve a sziklába vájt kis beugróban a bedeszkázott bejárat
áttörése után
- menhelyhez közel egy nagy kidőlt fa társaságában lévő bádogviskóban
- a vízparti bádogtetős faluban (miért nincs neve?) ha északról autóval az úton érkezünk akkor balra a 2. házban
- térképnek a közepén a két őrhely között félúton lévő nem
jelölt őrhelyen, az épület tetején, autóról lehet rá felmászni (lásd
kép)
- déli őrhely után a hídnak másik oldalán lévő tartópillére alatt
ÉSZAK-NYUGAT (15)
- térkép dél-keleti részén lévő őrhelynél a híd pillére alatt
- Catle Xing-ben ha bementünk az udvarra a bal oldalon lévő tárolóban, deszkát bezúzni
- a tó közepén a felfelé álló szikla lábánál a vízben lévő autó tetején
- térkép észak-keleti részén a vasúti sín mellett a gyér lombozatú majomkenyérfa lábánál
- őrhelynél a gumirakás mögött a szikla lábánál
- Petro Sabel állomáson az olajtartály előtt álló egyetlen
vagon tetején, felmászni nem lehet, az olajtartályra fel kell menni, a
korlátra kell ráugrani, onnan sprint és ugrás át a vagonra
- sziklás dombon lévő fa lábánál
- hatalmas nagy egybefüggő szikla tetején, némi segitséggel
(ZIL a Petro Sabel-ben szokott lenni) és csak egy helyen lehet (lásd
kép) megmászni
- North Railyard területén a műhelyben álló vagon tetején a
táska, felmászni erre sem lehet, a tetőre hátulról kell felmenni, és
peremén kell leesni, majd bemászni
- sziklaoldalban lévő pihenőben
- North Railyard mögötti területen az út menti felborult buszban
- őrhelyen lévő épületben, a deszkát zúzzuk be
- fent a dombon a térképen nem jelölt őrhelyen, a magaslesen
- völgyben a bádogépületen belül
- egy másik nem jelölt kis őrhely, a bádog épület mellett lévő ülőalkalmatosságon
NYUGAT (15)
- a térkép bal felső sarkában egy roncson
- a térkép bal alsó sarkában a vasút melletti sziklacsoportban
- őrhelynél, a víz másik oldalán a hídnak a lábánál lévő nagy betongyűrűben
- Scrap Salvage a roncstelep előtt a málnásban lévő busz konténer kombináció közül a konténerben, de a buszon át lehet bemászni
- Scrap Salvage a roncstelep bejáratánál lévő buszban a deszkák zebuzása után érhető el
- a térkép jobb alsó sarkában még a menhely felett, az út mellett közvetlen lévő szikla és a fák, bokrok ölelésében
- az antenna mellett a pihenő tetején, létra van
- az őrhelynél a fa melletti roncson
- vízesés mögött
- a híd pillérei alatt lévő hulla társaságában
- őrhely előtt lévő bádogviskóban
- őrhelynél fent az épület mellett lévő állványon
- út melletti roncs buszban
- még a Police Station előtt a sziklák között, a nagy kidőlt fán kell felsétálni
- Police Station (rendőrállomás) területén a középső épület tetején
DÉL-NYUGAT (12)
- vízpart közelében a szöcske mellett lévő szétszedett viskóban
- vasút mellett egy magányosan felfelé álló szikla lábánál
- nagy szikla mögött a roncson
- őrhelyen a vagonban
- völgyben a bádogviskóban
- ellenállók épülete mögött
- tócsa partján a szikla lábánál
- őrhelyen az épület tetején, létra van
- őrhelyen lent a vízparton lévő árnyékhely tetején, úgy tűnik,
át lehet rá ugrani a szikláról (nehéz), de ha a fent parkoló két Rover
egyikét
leügyeskedjük arról átmászva is elérhető
- a vízparti sziklacsoport víz felőli oldalán
- az út mellett lévő vízgyűjtő partján
- menhely mögött lévő beugróban
DÉL (12)
- szikla lábánál a víz felől
- őrhelyen a bádogtetős épület tetején
- Claes Products (vegyi gyár) területén fent a teherautó tetején lévő ládán
- reptéren (Airport) a hangár melletti konténerben
- reptér kifutója után azzal folytatólag haladva a hatalmas majomkenyérfa lábánál lévő piros roncson
- sziklatömb mögött, a fánál
- őrhelyen a móló alatt
- szigeten a nagyobb szikla lábánál
- őrhelyen a vasúti híd pillére alatt
- őrhelyen a rámpa alatt
- vízeséstől (szinte mindegyiknél van 1) kicsit balra
- menhely mögött a ládán
DÉL-KELET (12)
- Mokuba területén rögtön az elején a buszban
- őrhelyen a szétszedett teherautó platóján
- fent van a dombon, a víz felől gyalog fel lehet sétálni / futni ki mennyire siet
- vízparton a pihenőben
- buszmegálló mögött a földön
- sivatagban az összeboruló 2 szikla alatt
- oázisban (Oasis) a géppuskafészeknél a szikla lábánál
- kaptatón felfele menve bal oldalon a szikla lábánál
- menhelytől nem messze fent a meredélyen, feljutáshoz menjünk
el a hegy mellett keletre, amíg nem találunk egy kaptatót amin fel
tudunk sétálni, és egy keskeny ösvényen eljuthatunk ide
- pihenőnél a sziklán
- pihenőnél a busz tetején, autóról hopp...
- a vízparti nagy szikla felett
KELET (12)
- térkép jobb alsó sarkában a domboldalban lévő bádogviskóban
- a menhely után egy sziklás gödörben
- vízesés alatt
- földbe becsapódott buszban
- OGC területén az első bádogtetős viskóban, a tetőről lehet
bejutni, oda a nagy szikláról lehet átugrani, arra meg egy autóról lehet
felmászni
- OGC utáni őrhelyen fent a sziklaoldalban, sziklákon kell felfelé ugrálni
- hegy lábánál a néhány különálló szikla között lévő roncson
- katlanban félúton egy farönkön, mehetünk mindkét irányból, de az OGC felől sziklák vannak
- Private Property elött lévő őrhely után baloldalt a tócsa végén a sziklák között
- Private Property területén a garázs tetején amiben a ZIL áll,
feljutni a két épület között lévő ládákon lehet a szomszédos épületre,
és onnan a fekvő létrán át
- Private Property után a vízparton az úttal párhuzamosan fekvő kidőlt fán
- menhely mögött fel a mohás sziklákon, át a kidőlt fán, mögötte egy farönkön
ÉSZAK-KELET (9)
- középen a félszigeten lévő házban
- a kis bódéban
- őrhelynél a kaptatón gyalog feljutva eljutunk a katlan végében lévő roncshoz
- oázisban a nagy fa lábánál
- sivatagban, a ferdén álló szikla árnyékában
- erődben a középső részen a bedeszkázott fali beugróban
- az erődnél fent a hegyen lévő viskóban, feljutni úgy lehet,
hogy az erőd mögött az út felett van két ágaskodó szikla (lásd kép) arra
felmászni, átugrani a
másik oldalra, és a másik oldalon némi séta és sziklákon való
bukdácsolás után ott is vagyunk a bodegánál
- vízesés mögött lévő peremen található, a molotól a víz bal
oldalán séta, a kidőlt fán át a másik oldalra és irány a vízfüggöny mögé
- fent a sziklaperemen lévő pihenőben, ide se egyszerű
feljutni, irány a móló, át a vízen, a másik oldalon lévő szerpentinen
séta fel, a függő hídon át az
őrhelyhez, majd bal oldalon (ha szembeállunk a ház bejáratával) a
legszélére ki, ahol is lesz egy sárkányrepülő, ezzel lehet elsiklani a
célhoz.
Sivatag (4db)
Két pályarész közötti sivatagos részen 4 db gyémántot rejtő táskát
találhatunk. Bár egy térképen látszik mind a 4, de a fenti kettő CSAK
az északi pályáról érhető el, majd ha megvolt a nagy mészárlás és
átjöttünk a déli részre a déli kettő utána lesz elérhető.
- kanyarban a buszban
- az északi vasúti sín legvégén a vagonban
- a szétrombolt épületroncs megmaradt tetején
- a déli vasúti sín legvégén
BOWA-SAKO (105db)
CENTER (12)
- a buszpályaudvarnál lévő konténerben
- Mosate Selao-ban a templom tornyában
- Mosate Selao-ban a középen lévő épület teraszán, először fel
kell menni a kék épülethez támasztott létrán (lásd kép), onnan átugorni
a két épület között lévő árnyékadó tetőre, és onnan át az erkélyre
- őrhely mellett a mólónál lévő épületben
- fegyverbolt mellett a lomosban
- szigeten a tábortűz mellett
- vízparton lévő magas sziklaperemen, felmászni nem lehet,
foglaljuk el az őrhelyet, mentsünk, a mögötte lévő hegyre menjünk fel a
menhelyhez, az itt lévő sárkányrepülővel kell átsiklanunk a táskához
- roncs mellett
- az út mellett a vízbe beborult teherautó platóján
- vízesés alatt lévő roncs mellett
- part menti barlangba a víz alatt kell bejutni
- ahol találkoztunk az uszállyal a mólónál fel a parton a
házig, fordulás balra, a sziklákon bukdácsolva érhetjük el a peremen
lévő táskát
DÉL (8)
- ahogy kijöttünk a két sziget közötti átjárón a csónakkal, rögtön balra lesz egy betongyűrű, azon át kell menni a belső barlangba
- sziget közepén
- az útmenti roncs mellett lévő sziklabeugróban
- a vízparti bungalóban
- MS Pipeline területén a középen lévő garázsban
- az út végén az autóbeállóban
- ha megyünk felfelé a börtönhöz (Prison) félúton lévő autóbeállóban
- Brewing Co. szeszfőzde területén az egyik ládán
DÉL-KELET (3)
- vízparti bungalóban
- buszmegálló mögött fent a meredélyen egy bungalóban (tovább kell menni balra, és ott felmenni)
- vízesés alatt
KELET (14)
- sziget oldalán, fel kell ugrálni a lapos köveken, és a kacatok társaságában találjuk meg
- sziget partján lévő kidőlt fánál a bokor takarásában
- a meredélyen fent egy roncson, balról lehet felmenni
- reptéren a kifutó legvége után a fa mellett
- őrhelyen a vagonban
- menhelyen kicsit túl megyünk a térkép jelez egy kis beugrót a hegyoldalban, oda kell felmennünk
- bonyolult táska, menjünk fel a Rail Xing vasúti híd elején
lévő nem jelölt őrhelyhez, balra (lásd kép) a peremen lesz egy
sárkányrepülő,
ezzel kell a víz útvonalát követve balra repülni, majd a vízparti
őrhely után a szemközti kiugró sziklán landolni. Ha sikerült akkor
balról
körbemenve fel a magasabb sziklára, majd onnan leesni a táskához.
Nagy valószínűséggel kiszúrnak a katonák és leszednek mint vöcsköt,
ezért elsőre nem
biztosa, hogy összejön, de lehet hogy huszadszorra sem. Esélyeinket
növelendő érdemesebb este megpróbálni, akkor később szúrnak csak ki.
- Rail Xing a kanyarban, álljunk a csónakkal a képen látható részhez és sétáljunk fel a táskához
- vízesés előtt a jobb oldalon lévő sziklán, balról lehet felmenni rá
- a mólon álló szétlőtt roncshoz vezető úton hever
- szigeten a ládáknál
- őrhelynél a sziklában lévő katlanban
- Politechnika területén, ha a víz felől érkezünk az első sarok épületben
- a nem jelölt őrhelyen leghátul a szikla lábánál
ÉSZAK-KELET (15)
- sziklabeugróban a földön
- az őrhely utáni tócsa szikla felőli oldalán fent a fáknál a tábortűznél
- tócsa partján a kidőlt fánál a ládákon
- a szikla peremén magasan a hordok társaságában, feljutáshoz
menjünk el a közeli menhelyhez, majd másszunk tovább amíg a csúcs
közelében
találunk egy sárkányrepülőt, amivel szépen ide tudunk siklani
- ahol több roncs autó is van, kicsit oldalt mászunk fel a fához, mellette lesz
- nagy szikladarab lábánál
- sivatagban a nagy szikla kiszáradt fa felőli oldalán
- sivatagban a két nagy szikla között
- sivatagban a szétcincált teherautóban
- Sepoko alatt a kerítésnél, ahol a befoltozott lyuk van, a kerítésnek a nyugati oldalán!
- Sepoko-ban a mesterlövészes torony közelében a tetőn, a toronyból ugrás a vékony kerítésre és séta a tetőre
- út mellett a nagy fa lábánál lévő tábortűznél
- dombtetőn a két fa között
- táborhely előtt az ösvényen néhány hulla társaságában
- út mellett a kiszáradt fa lábánál
ÉSZAK (15)
- őrhelyhez közel fent a sziklák tetején a kiszáradt fa lábánál
- Sediko felett egy pihenőben magasan a sziklaormon, ide a
tervezők szerint szemben az adóantennánál lévő sárkányrepülővel kellene
átsiklani, de ha jó helyre állunk a Roverrel (lásd kép), akkor
nyögvenyelősen de arról is fel lehet jutni
- Sediko-ban a lépcsős épület 2. szintjén, a tetőről a lecek bezuzása után lehet ide bejutni
- a hegyben a dél-keleti oldalon lévő barlangban
- sivatagban a roncs mellett
- kiszáradóban lévő itatóban a szikla lábánál
- Outpost területén, a falun kívül lévő roncson
- pusztában a roncs és a kiszáradt fa tövében
- faluban, a szikláról az árnyékadó tetőre, onnan az épület tetejére
- sivatagban a hirdetőtábla lábánál
- sivatag szélén lévő viskóban
- Dogon Village területén egészen fent a lépcsők tetején
- Dogon Village területén az egyik épület tetején, itt is ugrálgató rész következik
- kis bodé tetején, az út felőli bejárat sokkal kisebb mint ahogy a térképen látszik
- az ellenállók fészke mögött lévő tócsában lévő szikla mögött
ÉSZAK-NYUGAT (8)
- nyugaton mozdony utáni első vagonban
- busz tetején, létra van
- a szikla lábánál a bokor takarásában
- a menhellyel majdnem szemben a víz másik oldalán fel kell
menni a kis peremre és végigmenni a víz felé bedőlő fáig, aminek a
lábánál lesz a táska
- az itatónál a sziklaoldalban lévő fa mögött a felső peremen
lesz a táska, feljutni jobb oldalról lehet néhány gumiköpeny legyűrése
után
- az itatónál az egyik kis tócsa partján
- Sefapane-ben a templom tornyában fent
- sziklaoldalban fent a parázsló tábortűz mellett
NYUGAT (15)
- sziklabeugróban a hulla mellett, egy homokfutó is van a közelben
- a viskóban
- sivatagban a pihenőhelyen egy magnó társaságában
- magaslesen
- temetőben a letakart gödörben
- őrhely előtt egy viskóban
- őrhelyen a kanyarban lévő gödörben a hordok takarásában
- Dental Clinic területén a fát körülvevő kerítés mögött
- menhelyen a sziklaperemen, autóról kell felmászni
- Post Office területén a betongyűrűben
- Post Office területén a kis épület tetején
- Post Office mögött a holtágban lévő szigeten
- Ranger Station előtt a kúpos szikla mögött, a víz felől, de fentről is elérhető
- Ranger Station területén fent a legtetején a ládákon
- vízparttól kicsit feljebb a sziklák között lévő bungalóban
DÉL-NYUGAT (15)
- az út mellett fent a dombon a fa lábánál lévő tábortűznél
- sziklák között
- sivatagban a jeep alatt
- sivatagban a sziklák között a tócsánál
- a tócsánál lévő pihenőhely mögött lévő csontokkal teli gödörben
- óriás fa lábánál
- táborban, ott is fent egy gödörben
- őrhelyhez közel, fel kell caplatni a parton a sziklák között lévő átjáróba, középen egy letakart gödörben
- sziklában lévő barlangban, oldalról másszunk fel a sziklára és essünk be a táskához
- TeaMoco Mine területén, fent a futószalag végén lévő dombon
- fent a dombgerincen egy roncs mellett
- fánál lévő roncson
- Weelegol Village területén az egyik viskóban amelyiken rengeteg színes plakát van
- Weelegol Village területén fent a dombon egy pihenőhelyen
- Weelegol Village előtt a sziklaoldalban fent lévő pihenőben,
bármilyen hihetetlen, de bal oldalon a meredek részen fel lehet mászni.
Magnófelvételek:
- északon a vasút mellett egy kőkorszaki ülőalkalmatosságon
- észak-nyugaton, a térkép közepén a magaslesen lévő ládánál, mindig van itt egy sniper
- nyugaton a tócsába torkoló zsákutca végén a földön a hulla mellett
- dél-nyugaton itt is kb. középen lezuhant repcsi roncsa mellett
- déli térkép jobb alján egy pihenőben
- dél-keleten a sivatagos rész előtt a pihenőhelyen, ott is a busz előtt a pamlagon
- nyugaton a becsapódott buszban, egy táska társaságában
- észak-keleten a sivatagos rész előtt egy pihenőhelyen
- Sehlakalase területén, a mólónál menjünk fel az épülethez, és a bent lévő létrán le
- Rail Xing-hez közel a parton a lezuhant kék gép mellett
- tócsa partján
- észak-nyugati térképen a busz mellett
- Dogon Village területén egész fent a hegyoldalban, ott is az utolsó agyag épületben
- sivatagban a kút mellett
- út melletti roncsnál
- a buszban megannyi roncs és hulla társaságában
Ha feltettük az ingyenes kis mission kiegészitőtt, akkor lesz 2 db
kazetta amik nem szerepelnek a fenti listában, 1 északon 1 délen. Ezek
nem a sakál hangját, hanem az elődünk (a minket megelőző sakál gyilkos
jelölt) hangját rögzitik. Nincsenek fixen az adott helyen, tehát hiába
is írom le, vagy megkapjuk vagy nem, fehér kör jelöli majd. Előszőr
mindig egy levél helyét kapjuk meg, és ha azt felvettük, abban van az
info
a kazi pontos helyéről. A levél az északi pályarésznek a jobb-alsó
(dél-keleti) területén a K6-os kazettánál lévő busz elött az asztalon
hever.
Maga a kazetta csak ennek a felvétele után jelenik meg az észak-keleten
lévő erődben (Fort) hátul a lőtéren lévő árnyékadóban. A déli
pályarészen
nem emlékszem hol a levél, de Dogon Village területén abban a köralakú
elhagyott bádog épületben lesz a kazi ahol a gyémánt is van.
Golden AK
- bedeszkázott barlangban
- bedeszkázott barlangban
- viskóban ahol egy táska is van az asztalon
- vízparton a bokor takarásában
- a nem jelölt őrhelyen, ahol egy sárkányrepülő is van, bal oldalon lenézünk akkor meglátjuk
- út menti épületben, bejutni a generátornál lehet, ha bezúztuk a bedeszkázott ablakot
- Rail Xing előtt a domboldalban, ahol a sziklaperemen homokzsákok vannak, a szikla mögött
- az utolsó részen a Heart of Darkness után lesz a vízen keresztül egy nagy kidőlt fa, azon kell felsétálni hozzá
Gerilla bázisok
- észak-kelet
- észak-nyugat
- dél-kelet
- dél-nyugat
- kelet
- észak
- dél-nyugat
Sárkányrepülők
- center
- észak-kelet
- észak-nyugat
- észak-nyugat
- dél-kelet
- center
- kelet
- észak 1.
- észak 2.
- észak 3.
- észak-kelet
- dél
- dél-nyugat
Visszatérés a Kezdőlapra