Grand Theft Auto: San Andreas (írta caprine)

Azt hiszem a játékot nem kell bemutatnom. Ebben a saját leírásomban nem kívánok versenyezni a többi, kifejezetten a GTA sorozatra specializálodott honlappal, csak a saját élményeimet, ötleteimet, néhány saját és netes térképet, illetve rengeteg képet tennék közzé a 100%-os végigjátszás megkönnyitéséhez. A leírásban a város neveket röviditem, így LS - Los Santos, SF - San Fierro, és LV - Las Venturas.

Tartalomjegyzék

Magyarítás
Saját mentések
Ötletek
Truck küldetések
A hegyi bringás küldetések
Fegyver fejlesztés
Stadion versenyek
Vigilante bűnüldöző küldetés
Területszerzés
Triál verseny
Los Santos grafiti
San Fierro snapshot (fényképek)
Las Venturas Horseshoes (szerencsepatkó gyűjtögetés)
Osztriga (kagyló vadászat)
Unique Jump (speciális ugratok)
Csajozáshoz jó tanácsok
100%-hoz a feltételek


Kiegészitők

Néhány kedvenc plusz járművemet is mellékelem 2 autó+1motor+1MTB amiket ITT lehet letölteni. Integrálásukhoz a ImgTool program kell, a readme.txt pedig a tuningot tartalmazza, hogy csak jól nézzenek ki de jól is menjenek. Az egyik az elöző generációs S-merci, gyönyörűen néz ki, és ha a beállításait is átirjuk akkor nagyon jól is megy.

A másik egy Nissan Skyline amit a drift örültek biztos ismernek, vagy aki megnézte a Halálos iramban 2. részét abban is van egy ilyen festésű rizsrakéta a főszereplőnek.

A harmadik egy motor, ami a PCJ600-as elég szegény szerkezetét egy nagyon részletes, és gyönyörű Yamaha R1-esra cseréli le.

A mellékelt járművek integrálásáról már irtam egy részlesebb doksit, így azt itt nem ismételném meg. Az alap GTA 3 leírásomban és a Vice City-hez készültben is benne van, 99.99%-ban a San Andreas-ban is müködnek az ott leírtak (több jármű van benne, meg más néven néhány esetben). A leírásokban nem csak a vázak/texturák cseréjét de a színek cseréjét és a járművek tuningolását is részleteztem, érdemes beleolvasni.


Trainer

Egy trainer, ami mindent tud, 108 opciója van. Ebből én kettőt használtam. A BMX és a NRG500 bajnokságokban az idő megállítását, illetve a beépített képernyő lopó funkcióját a képek elkészítéséhez. Telepiteni nem kell, mindössze 1db futtatható exe állomány van benne, amit a GTA könyvtárába kell bemásolni. Inditsuk el, majd a "launch" menüponttal inditsuk el a fő játékot. Letöltése ITT.


Magyarítás

Mellékelek egy magyarítást, letöltése ITT. Ez a http://magyaritasok.hu oldal által készítettnek az én általam finomított változata. Ebben sok elgépelést javítottam (maradt még böven), néhány általam rossznak itélt fordítást kijavítottam, illetve úgy jobb ha azt mondom, hogy magyarítottam, kevesebb/lágyabb a káromkodás benne, valamint a tulajdonneveket (mármint amit megtaláltam) visszaraktam eredetire. Erre azért került sor, mert lehetne például egy egyszerü példánál maradva a John Bush-t Bokor Józsinak fordítani, de senkinek se esne le kiről is van szó. Amugy sem illik a tulajdonneveket lefordítani! Nagyon ritka, amikor egy híres épület nem az eredeti nevén fut nálunk, ilyen ritka eset például a washingtoni White House, ami a köztudatban is Fehér Házként fut. Az meg, hogy a Journey nevű járművet lefordították lakókocsira, azt nem is értem, így van egy lakókocsi nevű lakókocsink?! Ráadásul nem következetes az eredeti fordítás, mivel a tulajdonneveknek csak 1 része lett átírva, ez így felemás munka. Használata: a letöltött ZIP állományt csomagoljuk ki, és a GTA könyvtárán belül lévő TEXT könyvtárba másoljuk be a SPANISH.GXT-t, illetve a FONT.DAT állományt a DATA könyvtárba. A játék elinditása után a nyelvnél váltsunk spanyolra, és kész is. Gyakorlatilag a font.dat-ban lévő ő betűket átrajzoltam, az átmásolása nélkül a magyar felíratoknál az Ő és az ő betűk furcsa kalapos ékezetekkel lesznek továbbra is megjelenítve. Ez müködik az eredeti magyaritással is! Sajna, a statisztikai HTML-ben maradnak a kalapos ő betük. Meg tudtam volna ezt is oldani, de akkor a magyaritásban az összes (2-300 db) ő betűt egyesével meg kellett volna keresnem és kijavítanom. A fordításom sajna nem végleges, a végét már kicsit hanyagoltam.


Saját mentések

Felrakok 3 mentést, 3 állapotnak megfelelően: 1. LS befejezése 2. SF befejezése 3. LV és a 100% elérése után. A mentések pontos tartalmát lejebb kirészleteztem.

Első mentés tartalma:

Második mentés tartalma:

Harmadik mentés tartalma:




Ötletek:

Kezdeti ötletek


Truck küldetések

Itt mivel lassú a szekér 2 alkalommal vagyunk gondban, amikor illegális szállítmányunk van és rögtön 3, illetve 4 csillagos körözéssel indítunk. A trükk annyi, hogy induljunk el jobbra a híd felé, de ne hajtsuk fel rá, hanem irány jobbra a villanyoszlop felé ahol térjünk rá a vasúti sínre ami a közelben az alagútba torkollik. Innentől mindentől védve leszünk, kivéve a vonatot, ami (mivel előre figyelünk) könnyen segbe tehet. Mindkét grízes küldetés ebbe az irányba tart, a 3 csillagos LS-ba, a 4 pedig LV-ba. Egy veszélyes terület van, mégpedig LS északi részén lévő alagút előtt szokott állni egy SWAT jármű keresztbe, és ha szembe megyünk velük akkor 1 sorozattal is felrobbanthatják a szekerünket, ezért térjünk le a sínről jobb oldalra a 2 sávos útra és az alagut előtt térjünk vissza. Így 100x könnyebb a feladatunk mintha közúton mennénk. Minden csillagos küldetésnél fontos a tempó, a folyamatos haladás, ha megállunk, akkor körbevesznek és végünk van. Különben nem is értem, hogy az alaphangon legalább 15-20 tonnás kamiont a rendőrségi járművek, hogy tudják meglökni.


A hegyi bringás küldetések

Angel Pine mellett a hegy tetején van 3 speciális DH stílusú bringás verseny. Ha felmentünk a hegy tetejére, szálljunk fel a bringára, és már indul is a verseny. Minden nap 9-17 óra között próbálkozhatunk. Az első 2 verseny onnan indul, ahol a bringát felvettük. Jó trükk, hogy azt a járművet, amivel feljöttünk a hegyre, vagy a fent álló lakókocsit a pálya elejére, ahol az út lebukik, és jobbra kanyarodik ott keresztbe parkoljuk le. Az ellenfelek nagy része, jobb esetben mindegyik felbukik benne, mi meg szépen kikerüljük:))). A 3. verseny más helyszínről indul, ezért ott nem alkalmazható ez a stratégia. A lefelé tartó küzdelem elég nehéz (legalábbis a 3.) mégpedig a bicikli fékezéskor mutatott instabilitása és a gép csalásai miatt. Fékezni úgy kell ahogy minden kétkereküvel, a sima fék az első kereket fékezi és csak azt, és a hátsó kereket a kézifék lassítja, magyarán a kettővel kellene laviroznunk. Ráadásul a gép csal, mert:

Amit lehet tenni, hogy ne bukjunk orra minden fékezéskor ezért egyszerre (mint a való életben) mindkét féket használjunk, illetve, hogy nehezebben essünk le a bringás tapasztalatunk legyen 100% a hosszabb sprintek miatt meg az állóképességünk is legyen 100%. Ehhez LS-ban lévő vizes árokban (ahol az oroszok is üldöztek a Big Smoke küldetés során) oda-vissza vagy 7-8 alkalommal el kell kerekezni és meg is van a 100% bringás tudás. Ha ez sem elég, akkor tuningoljuk a bringát. Nyissuk meg egy normális szövegszerkesztővel (az ingyenes notepad2, notepad++) a DATA könyvtárban lévő handling.cfg-t és keressük meg a 275. sort, majd töröljük, és helyére illesszük be a következőt:
MTB 200.0 160.0 7.0 0.0 0.05 -0.09 103 1.6 0.9 0.48 4 100.0 19.0 5.0 R P 19.0 0.20 1 27.0 0.85 0.15 0.0 0.20 -0.10 0.5 0.0 0.0 0.15 10000 41000000 2 1 1 10
A modosítások után jelentősen könyebb lesz a dolgunk és megsporolunk magunknak egy doboz nyugtatot.


Jizzy telefonja

Amikor meg kell szereznünk a telefonját, már a helyszínre érkezésünkkor is ott áll a vár előtt az autója. A feladathoz kapunk egy hangtompítóst, úgyhogy bumm a kerekekbe, mindjárt nem lesz olyan szélvész gyors a meneküléskor:)))


Fegyver fejlesztés

Minél több lövés, és minél több találat lenne a cél, ezzel fejleszthető a fegyver. A max az a bérgyilkos szint, amit 1000 pontnál kapunk meg. Ha tudni akarjuk mennyi pontunk van, vegyük a fegyvert kézbe, és a statisztikánál a fegyvereknél az első mindig a kézben lévőre vonatkozik. Vagy emberre, vagy járműre kell lőnünk az érvényes találathoz. Az egyik legjobb hely a zavartalan lövöldözéshez a LS dél-nyugati részén, a homokos parton lévő megvásárolható házunk előtt van. Menjünk a feljáró alá (ez vezet a molora), várjuk meg az oda a kanyarodás miatt lassítva érkező járművet, majd lőjük fejbe a sofőrt, vagy álljunk keresztbe egy járművel, mindegy, csak csináljunk úttorlaszt. A kialakuló káoszban lőjünk mindenre, ami mozog, a megjelenő helikoptertől a felettünk lévő út megvéd, csak a két oldalon felbukkanó zsarukra kell vígyázni. Ha gáz van, akkor futás a rejtekhelyre és mentés. Valami miatt nem egyforma a fegyverek fejlődési üteme. A pisztolynál 2-300 lövést kell leadni az 1000 pont eléréséhez. Ugyanakkor a hangtompítós változata legalább 5x gyorsabban fejlődik. A listán nincs rajta egyik gránát sem, de a mesterlövész, és a winchester puska sem. Készítettem egy térképet amin különböző színű karikákkal jelöltem a felszedhető fontosabb tárgyakat. Azt nem mondanám, hogy 100%-os és minden felszedhető eszközt jelöltem rajta, de bőven 90% felett van a tartalma.


eszközök, tárgyak listája

Helikopteres és repülős küldetések, versenyek

Ha nem akarjuk magunkat szívatni, akkor ajánlom azt, hogy szerezzünk egy gamepad-ot, és a légi járműveket ezzel irányítsuk. Nekem nagyon bevált, semmi extra nem kell, egy 2-3000 forintos cucc elég. Persze enélkül is megy, de a finomabb mozgásokhoz a pad mindenképpen jobb választás.


Stadion versenyek

LS-ban lévő versenynél arra kell vigyázni, hogy csak belső íven előzzünk, ilyenkor ha már az ellenfél mellé értünk, akkor sokszor fékez, és beáll mögénk. SF-ban az utasnak kapott lövöldöző tag fejét legszívesebben bevertem volna a szélvédőbe, mindenkire tűzet nyitott, ezek után nem is csoda, hogy mindenki engem akart eltenni láb alól. Tökéletes módszer nincs, pláne annak tükrében, hogy a kör szinte mindig a hátunk mögé kerül, a játék legsz@rabb autójában ülünk (úgy csuszkál mintha jégen autóznánk, gázfröcsre meg csak kaparja maga alatt a salakot ahelyett, hogy elindulna), laza az útburkolat hogy még véletlenül se tapadjon, és még megspékelték az egészet egy agyament mániákus lövöldözővel az anyósülésen. Talán a körkörös cikázás a partoldalban bejöhet mivel itt kicsit jobban tapad, de a lényeg az, hogy kerüljük az ütközéseket és sose álljunk meg egy pillanatra sem. Folyamatos haladás, ez tartsuk észben. LV-ban lévő stadionban 2 verseny is van. A motoros ügyességi versenyen szükséges 25 pontot el lehet a szintidő alatt érni, nem kell hozzá nagy tudás. A 8-as formájú pályán zajló test-test elleni körverseny viszont igazi kihívás, pláne ha a gép is csal. Egyik alkalommal a rajt után nem sokkal bukott a komplett mezőny, én kicsit le voltam maradva, így nem kavarodtam bele és rögtön az első helyre kerültem. Érthető okokból nagyon megörültem az ölembe pottyant 1. helynek. Aztán az egyik visszaelőzött, majd röviddel később, még ugyanazon körön belül már a 9. helyre csúsztam vissza a kiírás szerint, pedig mellettem csak az az 1 ment el! A többi 7 vagy átrepült felettem, vagy felvette a láthatatlanná és hangtalanná tévő köpenyét és úgy elözött meg, nem tudom. Ez a "véletlen" hiba többször is előfordult, többször is sikerült produkálni, tehát nem a képzeletem szülte. Elméletileg az ugratónál lehet csalni, hogy nem előre ugrunk lendületből, hanem fék és balra, oldalra leesünk, amivel egy komplett visszafordított megúszunk, de ez nálam nem igazán működött, mindig visszatett a lista végére.


Vigilante bűnüldöző küldetés

A trükk itt is, mint oly sok esetben a gyorsaságban rejlik. 3 lehetőségünk is van.
  1. fogunk egy rendőrségi autót és ezzel próbáljuk meg utolérni a bűnözőket, kilökni, megpördíteni őket. Ezzel az a gond, hogy lassú és vészesen telik az idő, felhívjuk magunkra a többi zsaru figyelmét, ráadásul, ha összetörjük az autót, amit meg nem lehet javítani, másik ellopásával kell pótolnunk. Nehéz megoldás, de amíg csak 1 autót kell üldözni, addig kivitelezhető.
  2. Ebben az esetben szerzünk egy motort, meg néhány ezer muníciót, majd üldözzük a bűnözőket. Motorról kényelmesen leszedjük őket, ráadásul sokkal könnyebb őket utolérni, mint autóval, pláne városban. Ez már gyorsabb megoldás, de itt is elhúzódhat a harc, a kiszálló bűnözök is visszalőnek és megint könnyen a szerv látókörébe kerülhetünk, amit meg nem szeretnénk.
  3. A legjobb, ha szerzünk egy minigunt (LV észak-keleti részén ahol a vonat kijön az alagutból, a picit viszább lévő épület földalatti garázsában), meg legalább 5-600 vagy mégtöbb löszert hozzá. Motorral a célpont elé kerülünk, és a felénk robogó járművet rövid sorozattal likvidáljuk, majd húzunk a fenébe.

Hogy minél kevesebb szemtanú, illetve rendőr legyen ezért a sivatag a legjobb hely a bűnüldözésre, sokkal-sokkal könnyebb itt elindítva a feladatot véghezvinni, mint városban. Mielőtt belecsapnánk, mindenképpen térképezzük fel a területet. Alap hiba a játék részéről, hogy a célpontok mindig az uton haladnak, és mivel abból a sivatagban sokkal kevesebb van mint a városban eléggé kiszámíthatóvá teszi a bünözők mozgását és persze így sokkal könyebb lesz eléjük vágni. Én speciel a 25. szintet is megcsináltam (12 a kötelező), ekkor már 30.000 kaptam egy körért, csak elfogyott a skuló, ezért kénytelen de abbahagytam, pedig már volt 16 percem, szóval még kajálni is elmehettem volna közben. Fontos, hogy a környéken található rendőr csillagokat térképezzük fel, és ha mégis körözést kapnánk akkor vegyük fel őket.


Területszerzés

A legjobb módja a háború kirobbantásának a molotov koktél. A háborúhoz az kell hogy a rivális területen, legalább 3 ottani bangatagot kivégezzünk szűk ~10 másodpercen belül. A molotov koktél halálbiztos és gyors módszer, na meg a minigun se lebecsülendő, csak ritka meg még túl zajos is. Sok területvitát csak ezzel a benzines flaskával vívtam meg. Ha az adott területen nincsenek tagok, de a közelben igen (ez főleg a kis területekre igaz), akkor menjünk oda hozzájuk, osszunk ki 1-2 pofont, majd futás az ellenséges területre, és amikor naivan ők is odaértek akkor végezzünk velük.


Triál verseny

A játék a térképen nem jelöli, de van 2 triál versenyre is lehetőségünk (nem számít bele a 100%-ba). Mindkettőt szerdán és szombaton reggel lehet megpróbálni. Az egyik LS dél-nyugati részén lévő házunktól néhány méterre a vízimentő toronynál van. Indulás innen úszva, a másik parton bringázás SF-ig (nem mindegy melyik cangára szállunk fel, csak az a jó, amelyiket jelöli!), innen futás fel a hegyre majd megérkezés SF déli részén a hegyen lévő piros toronyhoz, kb. 10 percig tart. A 2. Palimino Creek-ben van (LS észak-keleti teteje felett lévő település) és mivel ez is az úszással kezd, természetesen ez is a parton indul. Hosszú úszás után partot fogunk, még hosszabb bringázás következik el a pálya másik végén lévő SF-be, onnan fel a pálya északi csücskébe és a sivatagban váltunk nyúlcipőre, a végállomás LV-ben a 4 sárkány kaszinó elött lesz. Nagyon hosszú, kb. 18-20 percig tart, gyakorlatilag megyünk egy teljes kört a térképen.

Úszásnál a gép nagyon csal, úgy elmennek mellettünk, mintha motorcsónakkal húznák őket. Bringázás nagyjából egál, a sprintet mindig a felfelé menetre tartalékoljuk, a futás, ahol behozhatjuk az ellenfeleket. Magyarán úszás után az utolsók között találjuk magunkat, bringánál 2-3 embert utolérhetünk, és futásnál lehet megnyerni a versenyt, de ha túlságosan lemaradtunk akkor már ott se. Ami nélkül el se kezdjük a versenyt: 100% állóképesség (folyamatos, vagy leglábbis minél hosszabb sprinthez), max bringás tudás (sprint miatt), a zsír annyira nem számít valami miatt, persze hordónyi hassal meg X lábbal ne induljunk neki, izomból olyan 50-70% a tökéletes.





Los Santos grafiti

Mivel az első képek átfestése a fő küldetés része, a feladat a térkép megléte után sok magyarázatra nem szorul. 50 db grafiti van LS területén, és az átfestésük után a Johnson ház konyhájában megjelenik: AK, TEC9, duplacsövű sörétes, molotov koktél. Mivel ezek mindegyike olyan helyen van, ami elérhető már a játék legelején is, így azt tudom ajánlani, hogy mihelys Sweet küldetésében átfestettük az elsőket, menjünk végig a városon. A nagy térképen 3 tételt javítottam, amik 30-100 méterrel odébb voltak jelölve, és mindig megzavartak. 10 kép, mindegyiken 10 helyszín található, értelemszerüen balról jobbra a sorszámozásnak megfelelő sorrendben vannak összerakva. Az első képen a bal felső sarokban van az 1. helyszín, mellette jobbra a 2., alatt pedig a 3. van. Az utolsó 10. a jobb alsó sarokban lévő, mint ahogy olvasni is szoktunk úgy kell rajtuk végighaladni balról jobbra.






San Fierro snapshot (fényképek)

A feladat egyszerű. A pálya teljes területén, de legfőképpen SF-ben elszórva találhatunk (például a saját családi házunk hálószobájában is) kb. derék magasságban a levegőben forgó fényképezőgépeket. Ebből kell kettőt felvenni, és ezzel lehet SF területén elszórtan található, szabad szemmel nem is látható (de az objektívvel igen) forgó rózsaszínű ikonokat lefotózni. Összesen 50 darab van belőlük, szinte mindig valamilyen jellegzetes tárgy, tábla, felirat közelében bukkannak fel. Egy ilyen fényképezőgéppel találkozhatunk még LS-ban a Johnson ház emeletén a spray társaságában az ágy mellett. De van például SF északi részén a Pier 69 nevű étteremnél (itt végezzük ki majd T-Bone-t), vagy még SF-ben a reptér előtt lévő útkereszteződésben. Megfelelő távolságból kell a képeket elkészíteni, mert ha túl messzire állunk tőle, akkor nem láthatóak, viszont ha túl közel vagyunk hozzá, akkor néhány magasban elhelyezett ikont nem tudunk befogni. Akkor kész a kép, ha külön ki is írja a program, hogy 1 foto az 50-ből kész!!! ezek után eltűnik az ikon, többé nem jelenik meg. Ha ottmaradt, akkor nem zoomoltunk rá megfelelően. Ha meg van mind az 50, akkor a versenyen nyert garázsunk előtt megjelennek: gránát, MAC10, távcsöves puska, előagyas sörétes.

Minden egyes célpontról 2 képet készítettem (egymás mellé raktam őket), egyet a környezetről a jobb betájolás miatt, egyet pedig már a program fényképezőgépével amin már látszik maga az ikon. A térkép alapján, illetve a mellékelt plusz képek segítségével könnyedén teljesíthető a feladat. 2 db (3. 4.) a reptéren van, ahova nem engednek be, 2 db (33. 35.) a lezárt autópályán van, illetve 3 db (5. 6. 29.) olyan pozícióba van, hogy helivel kell a közelébe kerülnünk. Magyarán teljes egészében akkor tudjuk a feladatot megoldani, ha már kinyílt a sivatag felé vezető út. Ekkor a helyi reptér még mindig zárva lesz, de ha a reptér északi-keleti részén fent lévő útról (ahol az alagút is van) egy motorral be tudunk a reptér területére ugratni, és rögtön ott lesz egy heli is a sarokban amivel meg kijuthatunk. Az 50. az őrzött repülőgép anyahajó irányító tornya előtt van, ezt valamilyen hajóról érdemes elkészíteni, de ha túl közel megyünk akkor rögtön 4 körözési csillagunk lesz, csak óvatosan közelitsük meg!






Las Venturas Horseshoes (szerencsepatkó gyűjtögetés)

LV területén lévő 50 db rejtett patkót kell összeszedni. Itt annyi a nehezítés, hogy nagy részük épületek tetején van, így ha a reptér küldetéseket megcsináltuk és megkapjuk a hátrakétát akkor azzal érdemes ezeket letudni. Így is marad egy (11.) ami a legmagasabb épület tetején van, oda pedig csak helivel lehet feljutni, a hátrakéta valami miatt nem bírja azt a magasságot. Ha megvan, akkor a Négy Sárkány kaszinó előtt lesznek a fegyverek: robbanó töltet, M4, automata sörétes, SMG. A képeknél itt is (hasonlóan az osztrigákhoz) 2 kép készült minden patkó esetében (1 távoli, 1 közeli).






Osztriga (kagyló vadászat)

Az 50 db kagyló a pálya egész területén szétszórva található meg, ezért csak akor érdemes belefogni, ha minden terület kinyilt a számunkra. Érthető okból mindig vízben, medencében kell keresnünk őket, de azért vannak meglepő helyek. 2 grízes van, a nálam 28. 29-el jelöltek. Ezek a kikötőben vannak, mégpedig katonai területen, mindenképpen 4 csillagot kapunk ha a közelükbe megyünk. A trükk annyi, hogy kikötőbe (lásd kép) a híd alatt van egy molo, ide leállitunk egy gyorsabb járművet például motort. Leslatyogunk a molora, bepattanunk a motorcsónakba (itt mindig áll egy) elmegyünk a célig, elkészítjük a képet, visszajövünk a molohoz és a motorral (álljunk vele minél közelebb a molohoz) hazarobogunk ami onnan már nincs is túl messze, csak néhány zsarut kell kikerülnünk. Tekintettel arra, hogy az osztrigák a vízben vannak mindegyikről 2 kép készült. Egy magáról a környezetről, hogy minél könyebb legyen behatárolodni, és egy magáról a kagylóról.


az anyahajónál lévő 2 osztriga megszerzésének kiindulási pontja







Unique Jump (speciális ugratok)

70 darab van belőlük, minden nagy képre 10 ugrató helyét raktam fel. A statisztikába belekerül, de az előző részekkel ellentétben már nem számít bele a 100%-ba szerencsére. A legnagyobb gond az, hogy utólag nem tudjuk melyik az, amelyiket megcsináltuk, és melyiket nem. A feladat lényege annyi, hogy meg kell keresni a rámpát, ami lehet lépcsőtől kezdve bármi, és arról a megfelelő irányba a megfelelő sebességgel ugrassunk el. A leérkezés is fontos, mert kerékre kell esni, és ami legalább ennyire fontos, hogy bizonyos helyre, vagy bizonyos tárgyon túl kell landolni, amit ugye megint csak próbálgatni kell, hogy mi lehet ez a cél. Az hogy az ugrató, amit kipróbáltunk valóban bele számít-e a speciális ugratókba (van elég sok, ami nem) az akkor derül ki, ha kipróbáltuk, mert akkor egy átvezető lassított felvétel indul be, innen tudjuk, hogy jó úton járunk. Ha a végén nem csak sima bonusz pénz kaptunk, hanem ki is írja a sikeres feladatot, na akkor van meg. Szerintem egyik feladatot sem lehet megcsinálni autóval, egyrészt a sebességük, másrészt a méretük miatt. Marad a motor, és abból is csak az NRG500 ami elég gyors ahhoz, hogy érdemes vele próbálkoznunk. Így is van néhány nagyon durva ugrató aminek a teljesítése kb. olyan nehézségű, mint a lottó 5-ös. Hogy ez ne így legyen a HANDLING.CFG állományban módosítsuk a következő sorokat, hogy a PCJ600 és az NRG500 is ütőképesebb legyen.
NRG500 400.0 200.0 4.0 0.0 0.05 -0.09 103 1.5 0.9 0.48 5 250.0 80.0 5.0 R P 15.0 0.50 0 35.0 0.85 0.15 0.0 0.15 -0.16 0.5 0.0 0.0 0.15 10000 1002000 2 1 1 4
BIKE 400.0 200.0 4.0 0.0 0.05 -0.09 103 1.5 0.9 0.48 5 250.0 80.0 5.0 R P 15.0 0.50 0 35.0 0.85 0.15 0.0 0.15 -0.16 0.5 0.0 0.0 0.15 10000 1002000 2 1 1 4
Mellékelem a dark52 által készített térképet. Ezen a 66-os vagy 150 méterrel odébb van jelölve mint ahol ténylegesen van (nézzük a kis radarképet), egyébként jó. Néhány esetnél a leérkezési helyek, mivel nem feltétlen egyértelműek:







Csajozáshoz jó tanácsok:


A felszedendő hölgyemények időrendben:

Denise

Helena

Michelle

Katie

Barbara

Millie




100%-hoz a következők kellenek

100% elérésekor




Visszatérés a Kezdőlapra