Hitman 3: Contracts végigjátszás (írta caprine, 2012)


Pályalista:




Bevezető:

A játék leírásomban a maximális szint (minimális áldozat, riasztás + bónusz fegyver) volt a szempont, nem a legtöbb ember lemészárlása, azt mindenki csinálja magától. Pályánként több jó megoldást is van, ezek közül írok le minél többet. Van amelyik a gyorsasága, van amelyik a nehézsége vagy a speciális ötlete, megvalósítása miatt érdekes. A bugokra aspektáló megoldásokat igyekszem hanyagolni, azok nem életszerűek. A játékot normal szinten nyomtam végig, a leírás ennek megfelelő, illetve az első pályák egy részét expert fokozaton. Valamennyi megoldással a Silent Assassin (Nesztelen Orgyilkos) besorolás megszerezhető (a továbbiakban SA), de ettől eltérő ötleteket is leírtam, igaz ott jeleztem is, hogy nem jár érte az SA.



01 Asylum Aftermath
- Escape from the sanitarium (menekülés a szanatóriumból)

Kettő jó megoldás van, már ha akarjuk az SA besorolást. A kulcsot vegyük fel a proftól, majd a zöld vonalat követve (térképen) séta a liftig. Videó, megjött a deszant osztag, hurrá!, nem unatkozunk:))) Innen 2 lehetőség van, mindkettő jó:

  1. Fel a 2. emeletre, a lift mellett a kommandós ruháját és a sörétes csúzliját vegyük el, majd séta le a földszintre a lépcsőn (vagy a lifttel menjünk innen egyet le) és jobbra a lépcsőnél ahol a 4 deszantos van a főbejáraton ki az udvarra, a jobb oldalon lévő kocsiba beszállás.

  2. Az 1. emeletre menjünk fel, a kezünkben lóbált csúzli hatására az ápoló eliszkol, mi meg menjünk be a felkiáltójellel jelölt szobába és vegyük fel a fehér páciens ruhát. Ezzel szépen el lehet sétálni a földszinten a lépcsősor aljáig, ahol a 4 rendőr van, de ha megpróbálunk tovább a kijárat felé menni akkor leszednek mint vöcsköt vadászidényben. Viszont a másik oldalon a bejárattal szemben lévő labor helységbe simán beengednek. A csigalépcsőn vagy lent várjuk meg amíg az emeleten lévő rendőr átmegy a másik helységbe, ekkor menjünk fel a csigalépcsőn az emeletre. A kétszárnyú ajtó mellett várjuk meg amíg visszajön, és osonjunk be mögötte az üres helységbe. Nyissuk ki a terasz ajtaját, majd ha már nem felénk világit a fényszóró akkor menjünk le a létrán és az itt lévő autóval mehetünk is. Ez némileg hosszabb megoldás, de ez az igazi silent assassin style.

Ha minden jó akkor megvan a SA besorolás és bónuszként megkapjuk a CZ2000 dual kombinációját.




02 The Meat King's Party
- Assassinate "Meat King" Campbell Sturrock (öljük meg a húskirályt)
- Assasisnate lawyer Andrei Puscus (ügyvéd megölése)
- Rescue the client's daughter (megbízó lányának megmentése)
- Escape the compound (meglógás)

Még itt rögtön a hűtőkocsiban ruhacsere, dobjuk el a pisztolyokat és kampót is. Lépjünk ki a raktérből, és az oldalt lévő kapcsolóval zárjuk be magunk mögött a raktér kijáratát, mivel egy idő után a hentes feléled, de így bezárva nem tudja riasztani az őrséget. Irány a bejárat, motozásnál nem találnak nálunk semmit, hiszen eldobtuk amit keresnek, így beengednek. Be az ajtón, tovább egyenesen át a másik dupla ajtón, majd a szemben lévő lépcsőn fel az emeletre. Fordulás balra, és jussunk el a felkiáltójellel is jelölt túszhoz, illetve a maradványaihoz. A sárga kör a gyilkosát jelöli, de ő nem célpont, vele nem kell foglalkoznunk, csak el kellene kerülnünk a személyes találkozást. Arra vigyázzunk, hogyha ideérünk a tetemhez, akkor ne nézzük végig a videót, mert az óra közben nem áll meg, hanem ketyeg tovább. Magyarán ha a gyilkos a közeli helységben van és mi meg végignézzük a videót, akkor a végére előfordulhat az, hogy ott fog állni mellettünk és akkor fegyverek nélkül bukta. Vegyük fel a vértócsából a lány karját bizonyítéknak, 1 feladat ezzel megvan. Vissza le a lépcsőn az 1. szintre (földszint), menjünk el gyorsan a középen jelölt sárga felkiáltójelhez az öltözőbe. Ha mákunk van akkor a piros ruhás fehér hajú felszolgáló még nem ért ide, vegyük fel a piros ruhát. Ebből a piros ruhás felszolgálóból csak egy van a pályán, ezért ne menjünk a közelébe mert gyanúsak leszünk neki. Az ő dolga az ópium pipák körbehordása a vendégeknek. Kapjuk az infót, hogy az ügyvéd (lawyer) aki pont a mi következő áldozatunk rendelt egy pipát. Jussunk be a déli részre a bárpulthoz figyelve a másik piros ruhásra aki nemsokára egy nővel (vagy nélküle) fog az öltözőbe megérkezni (szürkével jelölik a térképen mint minden civilt). Vegyünk fel egy pipát a pultról, és a dél-keleti (jobb alsó) sarokban lévő elfüggönyözött szobába lépjünk be. Középső ágyon ott a célpont, mellette az éjjeli asztalra tegyük le a pipát.


az ügyvéd éppen kiüti magát

Várjuk meg míg felveszi, szív néhányat aztán visszateszi, elszáll mint a hajnali köd. Ekkor vegyük el ami nála van (hangtompítós pisztoly, meghívó), és rögtön lőjük fejbe, ide egy ideig nem jön be senki, erről a kint álló őr gondoskodik. Tegyük el a fegyvert és menjünk vissza az öltözőbe és vegyük vissza a hentes ruhát. Ha elég gyorsak voltunk, akkor a felszolgáló még mindig itt van, és a csaj éppen magán számot ad neki. A két szekrénysor között várjuk meg amíg végeznek, utána öltözzünk csak át. Innen 2 lehetőség van a fődagi elkapására:

  1. Menjünk át a szomszédos konyhába. Várjuk meg amíg a hentes visszatér a kör alakú tálcával a kezében. Leteszi az asztal mellé és rárak egy adag csirkét majd ránk rivall, hogy vigyük fel a főnöknek mert ő nem ér rá. Na most jön a trükk. Ne menjünk ki, hanem lépjünk be a belső raktárba. Dobjuk el az előbb felvett tálcát a csirkével. Vegyük elő a pisztolyt, ekkor megjelenik a pisztoly elrejtése a csirkében opció, éljünk vele. Ekkor vegyük fel a tálcát a földről, irány délnek a nagy terem, onnan át a balra lévő tánctér, itt fel a lépcsőn, motozás. Tovább előre, a folyosó végén be a főnökhöz. A dagi meglátja a kaját, erre mindenkit kizavar a helységből. Menjünk a falon lévő kapcsolóhoz és engedjük le a rolókat hogy senki se lásson be. Vegyük elő pisztoly és habozás nélkül lőjük fejbe a célpontot, utána el is dobhatjuk a fegyvert. Séta vissza a konyhába vagy az öltözőbe és ki az udvarra, EXIT.

  2. A másik megoldás kicsit macerásabb. Menjünk fel azon a lépcsőn amin a lány teteméhez mentünk, de most ne forduljunk el balra, hanem rögtön jobbra lesz egy ajtó, ami az épület tetejére vezet ki. Menjünk be az itt lévő dobozok mögé. Várjuk meg az ajtó mellett amíg az őr a kinti cirkálásról visszajön és a lépcső felé fordul, ekkor osonjunk ki mögötte az ajtón a tetőre. Szemben egy másik ajtó, ahol szintén ki szokott jönni egy őr, erre figyeljünk, és van ott (az ajtó mellett) egy létra, azon menjünk fel és körbe a rámpán. Nyissuk ki a tetőablakot, és szemünk elé tárul a franciaágy rajta a dagi meg a 2 nő, innen fentről lőjük fejbe. Valószínűleg lesz riadó, ezért siessünk vissza a létrához, le a tetőre, futás a tető végére, át a teherautó konténerének tetejére, onnan a fülke tetejére és le az udvarra, már csak néhány méter az EXIT.

  3. Ez a verzió a 2. továbbgondolása. A lépcső tetején lévő őrt kapjuk el hátulról tűt a nyakába, ruhacsere és innentől kezdve szabad az utunk. Ki a tetőre, a másik oldalon be az ajtón, a kolléga minket nem fog megmotozni, simán elsétálhatunk a dagihoz. A redőnyt lekapcsoljuk, golyó a fejbe, futás vissza a tetőre, le az udvarra.

A bónusz fegyver a Silverballers Silenced kombinációja.




03 The Bjarkhov Bomb
- Assassinate Fabian Fuchs (Fabian F. megölése)
- Assassinate commander Bjarkhov (parancsnok megölése)
- Destroy dirty bomb production capability (bombagyár elpusztítása)
- Escape VIA cargo plane (menekülés a repcsivel)

Orosz pálya, ami a repülőgépen indul, cél a tengeralattjáró megsemmisítése. Itt is több 100%-os megoldás van, sok különbség nincs a lényegét tekintve, de azért érdekesek. 3 jó megoldás:

  1. Amikor hozzánk kerül az irányítás irány a gép orra de futásban, a rámpáról jobbra az üres irányítótorony. Siessünk mert a gép mellett jön egy őr errefelé. Be a toronyba, le a létrán, a közeli őrbódéba hurkoljuk meg az őrt, ruhacsere, a pisztolya nem kell, sőt a mi dupla 45-össunkett is dobjuk el. Vissza fel a létrán, ki a reptérre, irány átlósan kajálda az északi részen futva! Be a bal oldalon lévő személyzeti ajtón. Duma a szakáccsal, az asztalon lévő méreggel ízesítsük meg a céklalevest. Most jön egy fontos dolog, a bal oldal felől közelítsük meg a hátsó ajtónál álló őrt, mire felénk fordul, irány vissza a konyha felé, a főbejárat, majd a sarokban lévő WC-be be. Erre az őr forgatásra azért van szükség, mert a WC-ben kell elkapni a németet, és ha az őr erre néz akkor nyitott ajtón át megláthat. Várjuk meg amíg a német rendel, megkapja az adagját, megeszi, majd a hashajtó működésbe kezd és berohan rosálni a szélső WC csészére roskadva. Itt két lehetősség van. 1. Lőjük fejbe persze hangtompítós fegyverrel, ekkor kapunk némi agresszió csíkot a végén de ettől még az SA meg lesz. 2. az ajtó mellett állva várjuk míg belép, és hurokkal elkapjuk. Ekkor jobb lesz a rátánk, persze sokkal nehezebb a budi felé rohanó alakot még a megfordulása előtt elkapni. Ráadásul van az a hiba (bug), hogy az ajtót nem befele hanem kifele nyitja ki a pasi és akkor még hamarabb lebukhatunk. Szóval ha megvan akkor ruhacsere. A WC-ből kilépéskor odalép hozzánk az őr, hogy a Bjarkhov kapitány már vár minket és nem egy türelmes típus. Kövessük, tartsuk a kb. 2 métert tőle, hol mögötte, hol mellette menjünk. A kisvasútnál szálljunk fel a járműre, indítsuk el, a végén szálljunk le, de ne a peronra hanem a hóba. A katona nem jön tovább, irány a hajó, a rámpán simán átengednek, 2. ajtón kell felmennünk, az első mögött őrök vannak és bent van 3 pont olyan bomba amilyen nekünk kellene, szemben meg egy zárt ajtó, ott fogunk lejönni. Fent már motozni fognak, ezért legkésőbb előtte dobjuk el a hangtompítóst. Lépjünk be a kapitány kabinjába, amikor italt tölt akkor hurkot neki (vissz fog fordulni 1 alkalommal), vagy vegyük fel az asztalról a pisztolyt, de az macerásabb. Kulcsot vegyük fel, a többi nem kell és a zárt ajtón menjünk le a földszintre, majd ki a hajóból, két feladat már meg is van. Irány a nyugati területen fent északon lévő épület. Az őrök fa viskóit a konténereknél mindegy melyik irányból kerüljük meg. Ha bejutottunk a magányosan álló épületbe, a jobb oldalon lévő első fakban lesz a sugárzásvédő ruha, amit vegyünk is fel. Irány a sérült tengeralattjáró, keresztül a leszakadt farokrészes öblön, a mólóról a rámpán másszunk bele a sérült hajóba, és a déli részen a ládán lesz a 3 felveendő bomba. Vissza a mólóra, a végén a létrán le a jégre. A megjelölt helyeken tegyük le a bombákat, vissza a magányos épületbe, ruhacsere, el a vasúthoz. Szálljunk fel, indítsuk be és még az 5. oszlop előtt robbantsunk, mert utána kijutottunk a távirányító hatósugarából. A végén le a hóba, irány a gép, szálljunk fel és az orrban lévő létránál EXIT. Van egy időzítési probléma a robbantásnál, mivel amikor megtörténik a nagy bumm, akkor a környékén lévő 4 őrből 3 meg fog halni. Ezzel nincs is gond, csak az orr környékén sétáló visszafelé észre fogja venni a 2 hullát és befúja a riadót, de 1 riadó még belefér az SA szintbe. Mondjuk nem értem, hogy a robbantás miatt miért nincs riadó 1 hulla miért meg miért van? Ha ezt sem akarjuk akkor meg lehet próbálni azt, hogy akkor robbantsunk amikor a 2 keresztben álló mellett van a 4. őr és akkor ő is meghal, vagy akkor robbantunk amikor az orr felé megy, és amíg megteszi a körét mi meg befejezzük a pályát.

  2. Ennél a megoldásnál csak az eleje tér el mivel a hordárt használjuk fel. A repülőre felszálló csuklyás hordárt kapjuk el hátulról amikor a csomaggal elindul, tűt neki, kicsit húzzuk beljebb a rámpán, nehogy meglássák, aztán ruhacsere. Vegyük fel a ládát, majd irány az épület, a bal oldali személyzeti ajtón be a konyhába. Innentől megegyezik a megoldás az 1.-el, kivéve, hogy az ébredező hordár miatt sietnünk kell, ezért a kisvasutat se várjunk meg, szálljunk fel rá, indítsuk el az őrt meg se várva, majd rögtön ugorjunk le róla, és futva hagyjuk el mert gyorsabban futunk mint ahogy ez megy, elég sok időt spórolunk vele. Gyakorlatilag végig kell futni a pályát, és a végén se a vasúttal jöjjünk vissza hanem futva. Ez természetesen az 1. megoldásnál is használható. Ha kinyírtuk a kapitányt a hajón, utána nemsokkal felébred a hordár és elkezdenek egy gyanús civilt keresni, de mi már lecseréltük azt a szerkót is, így nem érdekes. Viszont a továbbiakban mindenki kicsit gyanúsan fog ránk nézni, sőt a radioaktív védőruha cserénél a civil akár a riadót is befújhatja! Mivel itt nincs +1 hulla (az őr a toronyban), ezért itt nem lesz agresszió csíkunk akár pisztollyal, akár hurokkal kaptuk el a németet, tehát felesleges a hurokkal szórakozni. Szerintem ez a legjobb és legrövidebb megoldás.

  3. Ebben a megoldásban nem használjuk Fuchs ruháját, és megölni sem a WC-ben fogjuk, hanem a kajáldában. Tehát kezdjük úgy mint az 1. megoldást, az irányitótorony alatt kapjuk el a katonát hurokkal, ruhacsere. Utána a csatornán át a másik végre, ha a civil vacakol akkor szuri neki. A másik oldalon ki, a sarokban lesz egy SVD, vegyük fel, a cirkáló őrre figyeljünk, majd vissza a csatornán át a toronyba, ott is menjünk fel a legtetejére. A sarokban az ablakon van egy kis betört rész, ott fogunk kilőni. Ha ráközelítünk a kajálda ablakára akkor meglátjuk a célpontot, illetve csak a feje bubját. Nagyon nehéz eltalálni, nagyon messzi van, és még csal is a gép, de meg lehet csinálni. A lényeg, hogy hülyén mutatja, mert úgy tűnik hogy a célpontot lőjük de semmi eredménye akkor az a búg van ami (sok más FPS-ben is), hogy a lövés a látószögünk felé/alá megy és az üvegen megakad. (Hogy jobban megértsük, vegyünk egy ládát ami olyan váll magasságig ér, ha pisztollyal csípőből lövünk akkor hiába látjuk a célpontot mivel a fegyver alacsonyabban van akkor a lövés természetesen a ládába csapódik, ez így jó. De ha célzott lövést adunk le akkor ahhoz az ember a feje magasságába felemeli a fegyvert, és akkor már el kellene lőnie a láda felett, de mégis ugyan úgy a ládába csapódik bele, erről beszélek.) Úgy kell állni, hogy a bal oldali pulthoz teljesen közel megyünk, és a távcsőbe belenézve a rés teteje (itteni üveg alja) picit belelógjon abba az ablakba ami mögött a célpont van (lásd kép). Némi gyakorlással már elsőre fog menni!


    a célpont és a jó pozició, innen sikeres lehet a lővés

    Ha leszedtük, akkor irány a repcsi orra, a lépcsőnél dobjuk el a puskát. Be a kajáldába, tereljük el az őr figyelmét (lásd fent) és ha más nincs a közelben akkor ruhacsere. Innen egyedül menjünk a kapitányhoz, és a szokásos megoldás a mérvadó ami az 1-nél is már leírtam. Kb. a kapitány megfojtásakor jön az infó, hogy az őrök keresnek egy gyanús Fabian Fuchs-t, de ez minket ne zavarjon, rakjuk fel a bombát a helyére és jussunk el a vasútállomáshoz. A kajáldában a kísérő őr lesz a bibi. A pályatervezők szándékosan bekeményítettek vele. Ha most átrohanunk az alagúton akkor a végén amint kibukkanunk ez az őr azonnal tüzet nyit ránk. Rögtön jön az ötlet akkor ezen az oldalon kapjuk el egy őrt és azzal jussunk át, próbáltam arra is azonnal 30 méterről tüzet nyit, szándékosan szívatnak. A trükk annyi, hogy ezen az oldalon a megállóban az oszlopon lévő kapcsolóval hívjuk ide a szerelvényt (persze az őr is rajta lesz). Rohanjunk be az alagútba, robbantsunk, és a kanyarban jobb oldalon lesz egy kábeldob, emögött bújjunk el és várjuk meg míg elvonatozik. Menjünk tovább, a csatornában lévő másik 2 őr nem figyel ránk, de az alagút végén lévő igen, ezt sem igazán értem! A kanyar előtt menjünk fel a létrán a pallóra. Várjuk meg míg felénk elindul az őr, megáll, majd megfordul. Ekkor induljunk el előre, és nemsokára ő is elindul. Mielőtt visszafordulna, a bal oldalon bekerített épület takarásába kell érnünk, de úgy, hogy a gép jobb oldalán lévő csuklyás őr ne felénk jöjjön! Ha éppen erre jön, akkor a domboldalba menjünk, ide senki se lát el, majd ha elfordul akkor menjünk vissza a házikó takarásába. Ha a repcsi hátuljánál álló őr nem a rámpa felé néz akkor hátulról a rámpáról menjünk fel gondolnánk, de minden barom a környéken ezt a feljárót nézi, esélyünk sincsen rá, marad az orrnál való feljutás. Tehát ha távolodik a csuklyás, és a vasutas őr éppen az alagút felé megy, akkor futás a csuklyás felé, majd a házikót körbefogó kerítés sarkánál átlósan jobbra a reptér kerítéséhez, végig mellette a toronyig, majd innen már simán fel tudunk jutni a gépre, vegyük fel az SVD-t és irány a lépcső. Sajna a riadó miatt buktuk az SA besorolást, csak prof lett, de ettől, ez még egy nagyon jó megoldás. Ha nem akarjuk ezt a mizériát, akkor meg kell oldani, hogy a gyanús Fabian Fuchs-t ne keressék. Ez a riadó természetesen nem azért van mert megöltük a tagot, hanem mert észrevették, hogy a ruhája eltűnt. Tehát a tetemet húzzuk be a WC-be és kész (sőt sok esetben a sötét sarokba az asztal mögött lerakás is jó), megvan az SA.

  4. Állítólag van olyan lehetőség, hogy saját ruhánkban küzdjük át magunkat a hóesésen és jutunk be a kajáldába de nekem ez olyan urban legend kategória. Persze az is lehet, hogy a patch felrakása előtt volt benne egy ilyen bug és tényleg meg lehetett akkor még csinálni.

A 100%-os megoldásnál a bónusz a dupla hangtompítós Silverballers Silenced lesz!




04 Beldingford Manor
- Assassinate lord Winston Beldingford (lord megölése)
- Assassinate Alistar Beldingford (Alister megölése)
- Rescue Giles Northhcott (Giles megmentése)
- Escape Beldingford (elmenekülés Beldingford-ból)

Ez az egyik kedvenc pályám. Több jó megoldás is van, többnyire az útvonal illetve a sorrend amiben eltérnek. A lényeg a foglyot a TV antenna buzerálásával kell kiszabadítani, az öreget meg kell mérgezni a tejével vagy a párnával megfojtani, az alkoholistát meg szintén méreggel kell elintézni (őt kellene utoljára hagyni)!

  1. Kezdjük a háromból a bal szélső (nyugati) kapuval. Ha véget ért a 2 őr dumája a jobbra tartó mögött sétáljunk, az út végén jobbra fordul ezért kicsit balra tartsunk tőle, utána fel a fal mentén a nyugati kapuhoz vigyázva a két őrre akik szintén erre sétálnak. A másik jó megoldás, hogy amikor elindul a két őr, akkor mi közép felé induljunk el, itt lesz majd 1 őr, aki bevárja a társát, tőle balra kicsit hátrébb vagy 8 méterre lesz egy fa + sövény, itt várjuk meg míg a másik is megérkezik, és utána már csak sétálnunk kell mögöttük az ajtóig. Át a teniszpályán a végén a lépcsőn le, a bálák mögött elbújni, már ha kell. Ha úgy jön ki, hogy éppen feljön a teniszpályára az őr, akkor a kiugró falnál kell megvárni míg elmegy. Ha elment balra az őr akkor irány jobbra, ha jobbra ment akkor meg mögötte egészen az istálló hátuljához, ahol a TV antenna is van. Menjünk be, balra a lovak vize van, lépjünk át a következő ajtón, jobbra az őrök szobája, de mi a bal oldaliba menjünk be, és vegyük fel a gyomirtós tartályt, vissza és mérgezzük meg a lovak vizét. Erre azért van szükség mert a túsz a lovaknál van az egyik akolban, de a lovak befújnák a riadót, ezt a gondot orvosoltuk most. Vissza az antennához, rongáljuk meg, és be víztartályhoz az ajtó mellé. Várjuk meg az ajtó mögött amíg a 3 őr elhalad, aztán osonjunk be a szobájukba és akasszuk le a kulcsot. Tovább előre az istállóba (vigyázzunk a felső részen körbe haladó puskásra), ott is a jobb oldali szárnyba menjünk be, és végén szabadítsuk ki a foglyot, magától hazatalál az őrökön át. Vissza nem mehetünk mert arra most 3 őr is van, persze megvárhatjuk amíg visszamennek a kuckójukba, de inkább a felső őrre meg a kint császkálóra vigyázva a főbejáraton lépjünk ki. Irány a szemben lévő másik épület, balról menjünk el mellette, végig a falnál és a sövénynél várjuk meg amíg a 2 őr elsétál egymás mellett. Ekkor a keletnek tartó a dombon felfelé menő mellett (picit mögötte) osonjunk el a közeli balra lévő ajtóhoz, amin menjünk is be. Lesz itt néhány kiterített száradó lepedő, de az őrre kell vigyáznunk, már ha éppen itt van. Látjuk a nyitott ablakot és a létrát ami hozzá felvezet, majd később erre jövünk. Egyenlőre a néhány lépcsőn fel, majd a következő lépcsőn le és lépjünk be az épületbe, balra térképen jelölt elektromos berendezéshez menjünk, rontsuk el, mire a tusoló fehérnép le fog ide jönni. Mi menjünk ki az udvarra és fel az említett létrán, be az ablakon, a komódról vegyük fel a mérget, ki az ajtón, a szemköztin be, itt tusolt ruhában a nő. A sarokban lévő tükör egy rejtett ajtó, menjünk át rajta, fel és már ott is vagyunk az öregnél. Ha gyorsak voltunk akkor mérgezzük meg a tejét, ha nem, akkor várjuk meg míg lefekszik és vagy most mérgezzük meg, vagy a vörös párnával is megfojthatjuk. Át a következő helységbe ahol a könyves fal egy másik rejtett ajtót takar, ezen be, fel a létrán a padlásra, át az ajtó, 1 szintet le a csigalépcsőn, ajtón át, a rejtek ajtón ki, osonás, az alvó vendég ruháját vegyük fel. Vissza a csigalépcsőre, most menjünk legalulra. Ki a váróba, a szomszédban van a célpont, de ez most nem számít. Ebben a piros vadászruhában nem kötnek belénk, de azért tartsuk a távolságot a többiektől. Át a jobb oldali ajtón, majd a bal oldalin, és a szemben lévőn át egy csigalépcsőre jutunk ami levezet a pincébe. Mérgezzük meg a hordót, az itt lent a rács másik oldalán lévő őrre, meg az komornyikra kell csak vigyázni. Vissza fel a csigalépcsőn 1 szintet a földszintre, és valamelyik ajtón menjünk ki az udvarra, például a csigalépcsőtől át a szemben lévő ajtón, majd a következő szemben lévő ajtón és a bal oldalin ki. A kinti őröket teljesen hidegen hagyjuk, 5 milliméterről se szúrnak ki, akár futhatunk is. Jussunk el a csónakhoz és várjuk meg amíg a komornyik fel nem szolgálja az italunkat. Ennyi, szerintem ez egy igazi silent assassin megoldás. Természetesen mivel az örök nem fixen állnak, hanem járkálnak az épületben, a vadász ruhája nélkül is megoldható lett volna a lejutás a pincébe és onnan ide vissza a csónakhoz, csak akkor az egész épületet végig kell osonni, majd visszafele a csónakhoz is, és az jóval tovább tartana.

  2. Most nézzük a jobb szélső (keleti) kaput, ez egy gyorsabb megoldás lesz. Menjünk a balra tartó őr mögött, de jobbra tartva. A végén úgy intézzük, hogy amikor hirtelen balra visszafordul, mi már az öles fa takarásában legyünk. Menjünk felfelé, a labirintus alatt lévő kapun be, át a tekervényen a felkiáltójelhez, ami egy csapóajtó. Essünk le, ajtón át, az őrt a hordónál oltsuk be, húzzuk az elalélt testet a takarásba, ruhacsere, és az itteni lépcsőn fel, ki a hallba. Az öröket picit kerülve jussunk el konyhába, és a vízmelegítőhöz. Innen az 1. megoldás részletei dívnak. A vízmelegítő lekapcs, ki az udvarra, létra, ablak, méreg, tusoló, álcaajtó, tej megmérgezése, másik álcaajtó, vadászruha felvétele, le a földszintre, udvar. Mivel vadász ruha van rajtunk a túsz kiszabadításánál a istállónál és az egész udvaron hozzánk se szolnak (a lovak vizével se kell foglalkoznunk), így percekkel gyorsabban végezhetünk mint az 1. megoldás. Utána futás vissza a csónakhoz.

  3. Van egy olyan lehetőség is, hogy a labirintus mellett jobbra a saját ruhánkban kerüljük meg az épületet és úgy jutunk el az istállókig. Van rá lehetőség, mert rengeteg a bokor, de ezt nem részletezném ki,en menehéz, ha meg már ott vagyunk az istállónál akkor meg az 1. megoldást kell követni.

  4. Van egy érdekes megoldás, amivel sajna bukjuk a SA besorolást, de akkor is érdemes megemlíteni. Mégpedig amikor a padláson vagyunk egy benzines kannát a kéménybe dobva az pont a célpont előtt fog a kandallóba esni és az arcába robbanni:))) Na ez nem egy csendes megoldás, de jópofa, 1x érdemes kipróbálni. A benzines kanna van több helyen is: az alagsorban ha a labirintustól a csapóajtón át érkezünk az első ajtó után a virágföldnél, aztán van a vízmelegítő mellett, és az épület déli kijáratánál ahol 2 őr is ácsorog az itt parkoló terepjárónál a földön.

  5. Természetesen lehet kombinálni is némiképpen. Be lehet menni a középső kapun is és bármelyik irányba elmenni, van több variáció, de a gyilkosságok csak a leírt módokon számítanak jónak. Esetleg meg lehet probálni az öreget lelőni, vagy meghurkolni, bár elég gyorsan megy.

A 100%-os megoldásnál a bónusz a Magnum 500 dual lesz!




05 Rendezvous In Rotterdam
- Assassinate Klaas Teller (KT megölése)
- Assassinate Rutgert Van Leuven (RVL megölése)
- Retrieve the photographs (fényképek megszerzése)
- Escape (menekülés)

Igazából mivel a szakállas csíkos öltönyös előtt meg kellene szereznünk a képeket, magyarán időre megy a dolog, ezért sok variáció nincs. Ha hamarabb megszerzi mint mi, akkor öt is el kell kapnunk!

  1. Irány a déli épület, a pénzgyár (factory). Várjuk meg amíg a bandatagok bemennek, majd osonva mi is menjünk utánuk. A jobb oldali ajtón ki, a következő bal oldalon lévő dupla ajtón át lépcsőn fel az emeletre. A jobb oldali ajtón bemenve a raktárba éppen témázgatnak ketten, a felkiáltójelhez jussunk el és ruhacsere. Vissza ki az ajtón, tovább egyenesen (őrre vigyázunk) és az északi oldal közepén lévő ajtón kilépve, a külső lépcsőn menjünk le az udvarra. A kerítésen lévő nyíláson menjünk át a belső területre. El az őrbódé mellett a széles nyitott raktár bejáraton be. A jobb oldali sarokban a kapcsolót nyomjuk le, az ide érkező hústornyot elkerülve a hátsó ajtón (ezt őrizte) ki az szűk udvarra. Létrán fel a tetőre, ajtón be, ki a folyosóra, át a másik oldalra a célszemélyhez. Attól függően, hogy éppen hol jár, bújjunk valamelyik ajtó mellé, és amikor elmegy mellettünk akkor húrozzuk meg. A tetemet húzzuk fedezékbe, a fegyvert és a kombinációt elvéve menjünk a széfhez, nyissuk ki és vegyük ki a fotókat. Irány a lépcsőn le az alagsorba. Kapcsoljuk le az áramot a déli részen jelölt kapcsolónál. Menjünk fel a észak-keleti szobába ahol 3 hulla van jelölve. Öltözzünk át, majd irány az észak-nyugati szoba ahol az utolsó célpontunkat kínozzák. Kapjuk el a hústornyot szurival, majd kapcsoljuk rá az áramot a tagra, és mehetünk is. Fordítva is csinálhatjuk a dolgot, tehát előbb a célpont és utána ruhacsere és akkor megússzuk a találkát a hústoronnyal. Sőt az áram lekapcsolása nélkül is megoldható a feladat, egyenesen odamegyünk, elkapjuk az őrt és utána a célszemélyt. A déli részen lévő ajtón ki a szabadba, és a kerítés résen amerre jöttünk arra vissza is mehetünk, bár most már felesleges a külső lépcsőn felmenni a gyár emeletére, a földszintem is átmehetünk, ennyi.

  2. Ennél a megoldásnál a szakállas csíkos öltönyös újságírót használjuk fel. Futás körbe, az észak-nyugati sarkon a lámpaoszlopnál injekciózzuk be a tagot. Vegyük el ami nála van és ruhacsere, idővel feléled, ezért nem lesz sétamenet. Dobjuk el a pisztolyokat, irány a főkapu, motozás, utána az épületben a keleti részen lévő bárpultoshoz küldenek. Menjünk oda, duma vele, felkísér a főnökhöz. A lépcső előtt megint motozás, lépcsőn fel, majd végre elérjük a főnököt. A kísérő lelép, a célpont a széfhez megy a képekért, ekkor hurkoljuk meg. Vegyük el ami nála meg ami a széfben. Le a lépcsőn az alagsorba. Itt süssük meg a tagot mint az 1. megoldásnál, kinek hogy jön ki a lépés. Utána sajna bár kiengednek a tánctermen át az udvarra, de a főkapu zárva, és ha a kerítés réshez megyünk akkor is bukta, sőt nemsokára a feléledő újságíró miatt elkezdenek keresni minket, ezért az alagsorba mindenképpen vegyük el a hulla motoros ruciját, és a pénzgyáron keresztül lépjünk meg.

A 100%-os megoldásnál a bónusz a Sawn Off Shotgun dual lesz!




06 Deadly Cargo
- Assassinate Boris Ivanovich Deruzhka (BID megölése)
- Escape (menekülés)

Ez a másik kedvenc pályám, vannak rajta civilek, zsaruk, kommandosok, genszterek, prostik, atombomba, sniper, tető, csatorna, szóval minden. Van több értelmetlennek tűnő lehetőség rögtön a játék elején. Például ha a strip bárban felmegyünk az emeletre, a mosdóban a padlóról felvehetünk egy adag patkánymérget, amivel a pincében lévő whisky megmérgezhető, és ezt a pultos az egyik dokkmunkásnak szolgálja fel, aki felmegy az emeletre meghalni. Nincs értelme a dolognak, mivel ilyen ruha a dokkban is szerezhető, a rendőr kordonon meg ezzel se engednek át. A másik, ha strip bárban az ablakban táncoló csajjal beszélünk, akkor elcsalja nekünk az őrt az A8-asra hasonlító autó mellöl, így megnézhetjük a csomagtartóban a bombát és felrakhatunk egy nyomkövetőt rá, de ennek sincs semmi értelme. A lényeg az lenne, hogy az oroszt a SWAT team élve akarja elkapni, nekünk viszont meg kellene ölnünk, és lelépnünk még időben. Két ideális lehetőség van a megölésére. Egyik a kabinjában, erre csak a rohamig van idő. A másik fent a kormányos fülkében ahol szintén hurokkal, vagy távcsövessel kapjuk el. Mivel nem derült ki számomra, mi az a mozzanat ami a rohamot elindítja, így eléggé tempózni kell ha előtte el akarjuk kapni. Ennek tükrében leírók 2 gyors megoldást ami a feladat alapján szükséges, 3 full megoldást aminél már kell a nyomjelző is és az 5. megoldásben kiderül a mérgezett whisky miért van.

  1. A dokkba való bejutásnál adódik a lehetőség, hogy a kapunál álló rendőr figyelmét a TV antenna elrontásával elterelve jussunk be, de mivel elég sok a rendőr ezen a környéken, egyesek kifejezetten figyelik a bejárati részt, na meg a kapunál lévő rendőr olyan mint a lajhár miközben elindul az antennát megnézni, így elég sok időt elpazarolunk ezen az 1 helyen. Nézzünk más utat. Irány a strip bár, le a pincébe, az itt lévő ajtón ki a hátsó udvarra (nem kell foglalkozni a kajabáló motorosokkal). A bárpult mellett is van egy ajtó de zárva, és eléggé feltűnőek lennénk nyitogatás közben. Persze ha megvárjuk amíg a dokkmunkás italt rendel, akkor a pultos kimegy ezen az ajtón és mi is mögötte, de ez is idő. Ha kint vagyunk az udvaron a déli sarkon lesz egy ajtó, amivel a rendőrségi kordon mögött a teherautóknál bukkanunk ki. A teherautókat felhasználva jussunk el a felkiáltójellel is jelzet viskóba. Ruhacsere, a pisztolyokat dobjuk el. Irány a kapu, ahol a 2 orosz áll, meg fognak motozni, de kit érdekel. Az itt balra lévő épületbe óvatosan a déli bejáratán át jussunk be. Bent 3 orosz lesz, 2 lent, 1 fent, őket kicselezve a másik oldalon lévő rámpán felmenve a felkiáltójelhez osonjunk el és vegyük fel az orosz ruhát. Innen ki, séta a hajó rámpájához. Az itteni őrök extrém majrésak, ha ~3 másodpercnél tovább vagyunk a hatósugarukban akkor bukta, szóval séta, de ahol lehet futás. Menjünk a tat hátuljához, a létrán fel, a jobb oldali ajtón be, majd lépjünk be az itt lévő kabinba, és itt is az ágyhoz (coaster 2 floor). Várjuk meg az oroszt, és hurkot neki. Vegyük fel ami nála van. Menjünk le a hajóról, irány a két motozó őr a kapunál, majd tovább a kis viskó felé. Most innen vagy végig osonjunk a távot, vagy itt megszurizzuk az errefelé egyedül cirkáló rendőrt és a ruhájában akár futva is elhagyhatjuk a pályát.

  2. Ennél a lehetőségnél irány a rendőrkordon. Hagyjuk az antennás figyelemelterelő manővert a fenébe. A bódétól balra lévő kapun be, fel a rámpán. Itt attól függ hogy jön ki a lépés, ha éppen jön kifelé egy őr, akkor az ajtó mellé beállva várjuk meg, ha kijött akkor meg menjünk be. Ha nem jön akkor rögtön lépjünk be. Van olyan őr aki kilép az ajtón majd elfordul és megáll, na ekkor az ajtónál állva rögtön bukta van, vele nem lehet mit csinálni. Bent a bal oldalon a pult mögött lévő tagra kell vigyáznunk, guggolva menjünk el a pult előtt. Jussunk be az öltözőbe és ruhacsere. Hátul a garázson át ki az udvarra. Innentől mehetünk a kis viskóhoz és akkor a megoldás megegyezik az 1-ben tárgyalttal. Vagy csavarhatunk rajta egyet. Ha már itt vagyunk hátul, akkor a 2. raktár hátuljában lévő ajtót törjük fel (az itt cirkáló rendőrre figyelve), és így menjünk el az orosz hajós ruháért ami erről az irányból közelebb is van, ezzel megspóroljuk a viskós kerülőt + dokkmunkás ruhacserét + motozós részt is.

  3. Jöjjön egy full kijátszás. A strip bárban az ablakban táncoló csajjal beszéljünk, aki elcsalja nekünk az őrt az A8-asra hasonlító autó mellöl, így megnézhetjük a csomagtartóban a bombát és felrakhatunk egy nyomkövetőt rá. Innen jussunk el az északi és a középső raktárépület közé, mindegy, hogy strip báron át vagy a rendőrállomáson át. Az itt császkáló rendőrt kijátszva a középső raktárba jussunk be. Innen a szokásos: orosz ruha fel, át a hajóra, az oroszt kapjuk el a kabinjában. Utána viszont menjünk le a raktérbe, a térképen mivel ráraktuk a nyomkövetőt látni fogjuk melyik konténerben van a bomba. Jussunk oda és hatástalanítsuk. Innen vissza ki a partra és tetszés szerint jussunk vissza a kiindulás pontra. Ha nagyon lassúak lennénk, vagy csak úgy jönne ki a dolog, hogy a hajón ér a SWAT támadás akkor sincs gond. A hajó bal oldalán szépen végig lehet menni az orr részhez. Itt lesz egy rámpa amin le lehet rohanni a hajóról a ládák mögé, és ott meg az alagútba lemászni. Innen pedig vagy az északi vagy a középső csatornán (én az ekkor már üres északit ajánlom) másszunk ki a megfelelő raktárba és onnan jussunk haza.

  4. SWAT 1. menet: nyomkövető felhelyezése, eljutás az északi raktárépület déli bejáratához. Nyissunk be, és az itt egyedül cirkáló SWAT tagot szurizzuk meg. Ruhacsere, a csuzli nem is kell, persze felvehetjük. Menjünk be a raktárba, a test maradhat a földön. Halljuk a rádióban, hogy nemsokára támadás, várjuk meg, majd menjünk utánuk. Az előtérben lévő csupasz testre fittyet se hánynak, ezért nem is írtam, hogy el kellene dugni. Fel a hajóra, várjuk meg amíg takarítanak a kommandósok. Menjünk be a tatba, le a lépcsőn a raktérbe, a térképen mivel ráraktuk a nyomkövetőt így látni fogjuk melyik konténerben van a bomba. Jussunk oda és hatástalanítsuk. Közben az orosz elmondja követeléseit, egy full feltankolt helikoptert kér. Menjünk fel a tat tetejére. A bal oldalon lévő ajtónál már valószínűleg ott lesz 2 SWAT tag, innen nem tudunk bemenni, ezért kerüljünk a másik oldalra. Nyissunk be és hurkoljuk meg a nekünk hátal álló oroszt. Innen ebben a ruhában szépen visszafuthatunk a pálya elejére és kész. Ha megérkezne a követelt helikopter a hajó orrára és még nem vagyunk elég távol, akkor azzal is távozhatunk:)))

  5. SWAT 2. menet: Ez gyakorlatilag megegyezik a 3. megoldással addig, amíg fel nem jutottunk az orosz hajós ruhában a hajóra. Viszont most nem meghurkolni fogjuk a tagot hanem lelőni. Le a raktérbe, hatástalanítsuk a bombát. Vissza ki a partra a déli raktárépület déli bejáratánál lépjünk be a kis irodába és itt várakozzunk a roham elkezdésére ami percekbe is telhet. Alternatív megoldás, hogy a középső raktárépületbe megyünk be, le az alagútba, el ide a déli kijárathoz, és ott várjuk meg a rohamot. Ha üres lett a raktár akkor menjünk fel a dél-nyugati részen lévő irodába, a létrán fel a tetőre és kapjuk el a mesterlövészt. Ruhacsere, a fegyverrel a tábla takarásából lőjük fejbe az oroszt. Le a létrán, irány a dokk kapuja és simán visszajuthatunk a célba. Ha a csuzlira is igényt tartunk, akkor viszont osonni kell. Kerülgessük az őröket, és jussunk el az ajtóig ami a strip bár mögé vezet. Itt menjünk az északi ajtóhoz (de itt át is dobhatjuk a kerités felett a csuzlit), amit törjünk fel. Elég nehéz, de a megfelelő pillanatban menjünk be, és a pult előtt az árnyékban osonva a főbejáraton meg ki. Ha megmérgeztük itt az ajtónál ücsörgő dokkmunkás (ő szokta befújni a riadót) whiskyét, akkor nem lesz gond mivel nem lesz itt. Ha nem mérgeztük meg akkor meg kell várni míg feláll és elindul a mellékhelyiségbe.

A 100%-os megoldásnál a bónusz a M4 Carbine Assault Rifle .S lesz!




07 Traditions Of The Trade
- Assassinate Franz Fuchs (FF megölése)
- Assassinate Fritz Fuchs (FF megölése)
- Retrieve the chemical bomb (bomba megkaparintása)
- escape with teh bomb (menekülés a bombával)

Budapest, a Galár Hotel valószínűleg a Gellért szálló lenne, de ki tudja. Megint a Fuchs testvérek:))) Mivel sok útvonal van, több jó megoldás is kivitelezhető természetesen. A nálunk lévő távcsövest a bejáratnál elkobozzák tőlünk, így mondhatni felesleges. Annyi lehet esetleg vele tenni, hogy ha elmegyünk a pálya másik végére az EXIT felírathoz, akkor innen a 3. erkélyen megjelenő őrt fejbe tudjuk lőni, ennyi. Lehet rájöttek a pályatervezők, hogy kicsit kevés a lehetőség a mesterlővész puska használatára ezért tették ide be. Félreéertések elkerülése véget, én az 1. szintet mint mindenhol földszintnek veszem a leírásban, a 2. szint az első emelet és a 3. szint a 2. emelet!

  1. A kezdésnél vegyük el a beszállókártyát a kiütött palitól és a levelet a földről. Dobjuk el a fegyvereket na meg a táskát és és irány a bejárat. Motozás, bejutottunk. A pultnál megmondják, hogy melyik szobát kapta a célpont (202), ezt kellene felkeresnünk. Irány a jobbra lévő folyosó, a sétáló rendőrre vigyázzunk miközben kinyitjuk a zárat a kétszárnyú ajtón, tovább a 108-as szobába, ahol egy rendőr tusol. Vegyük fel a ruháját és a fegyverét az ágyról. Vissza ki a hallba, tartsuk a távolságot a többi zsarutól. A fürdőbe a csigalépcső két oldalán lévő kétszárnyas ajtón át lehet bemenni, de a jobb oldali előtt fix az őr, tehát menjünk a balhoz. Zárat törjük fel, be a a fürdőbe, át a felkiáltójeles oldalra. A medencében elég sokáig is képes fürödni a célpont (Fritz Fuchs), és valami miatt úgy kiszúr minket mintha ismerne, ezért maradjunk az oszlop takarásában, a másik rendőr nem számít ebben a ruhában, pont ezért van rá szükség. Ha bement végre a szaunába menjünk utána, és az ajtónál a piros csappal gázosítsuk el. A tetemtől vegyük el a fogorvosi rendelő röntgen szobájának kulcsát. Ki a hallba, a jobbra lévő lifttel fel a legfelső 3. szintre. A vitrinbe lőjünk bele egyet, majd a megszólaló riasztóval szinkronban tegyük el a fegyverünket. Kirohannak az örök a közeli helységből, mi meg menjünk be és kapcsoljuk ki a fémdetektorokat. Erre egyébként nincs szükségünk, mivel rendőrként nem számít a besípoló fémdetektor, sőt növeli az agresszió csíkunkat, de ennyi még belefér, persze ki is hagyható. Menjünk ezen a szinten északra, és a lépcsőn le 1 szintet, vagy az itt lévő lifttel a 1. emeletre (2. szint). A 202-es szobában van a célpont, előtte egy testőr áll. Várjuk meg amíg a szinten megjelenik a takarító fiú és bemegy valamelyik szobába, ekkor menjünk az ajtóhoz és csenjük el a mesterkulcsot. Ezzel a 202 melletti üres (203) szobába menjünk be. Irány az erkély, amikor az őr kintről bemegy, ugorjunk át a korláton, osonás, ajtón be és szúrjuk nyakon. Ha akarjuk felvehetjük a ruháját, de ennél a megoldásnál nincs jelentősége. Vegyük fel az asztal tartalmát, a hangtompítóssal a fürdő felé vegyük az irányt és a bent tusoló célpontot (Franz Fuchs) lőjük fejbe, de meg is húrozhatjuk, sőt ebben az esetben az előző őr is meghúrozható. Vegyük fel a fém táskát, majd vissza ki az erkélyen át a másik szobába. Ha még maradt szurink és elég gonoszak vagyunk, akkor az ajtónál (nekünk háttal) állót is elkaphatjuk, csak ekkor húzzuk be a testét a szobába és tegyük ki az ajtó kilincsére a ne zavarjanak kártyát, nehogy az inas benyisson. Lifttel vagy a lépcsőn fel a 2. emeletre. Az itt lévő fémdetektortól északra lévő ajtón ki a tetőre. Át a kupola mellett a rendelő ablakához. Bent van egy őr, ne bántsuk osonva másszunk be, irány a kétszárnyas ajtó, ki a folyosóra. A másik kétszárnyas ajtón akkor lépjünk be, amikor az itt lévő őr bal oldalon nekünk háttal áll, amikor elindul jobbra akkor mi meg a balra lévő röntgen szobába menjünk be. A bombát tegyük be a táskába, és osonjunk vissza a tetőre. Nehéznek tűnik, de simább mint gondolnánk. Alternatív megoldás, hogy az első őrt elkapjuk, és a ruhájában a másik őr mellett már elsétálhatunk, vagy a 202-es szobában elkapott őr ruhájában is érkezhetünk és akkor sima séta. A lifttel le a földszintre, hall, főbejárat, utca és irány az EXIT.

  2. Most nem használjuk a rendőr ruhát és végig a saját mundérunkban maradunk. Az elején eldobunk mindent. Beengednek, rögtön fel a lépcsőn a 2. emeletre, át a detektoron, intézzük el a idősebb testvért a fent már tárgyalt módon, de most az őrt és a tudóst is húrral kapjuk el. Táskát fel, le a hallba (érdekes módon a fémtáska nem riaszt). Jön a szaunás rész, ami elég nehéz lesz civil ruhában az oszlopok mögött bujkálva a rendőrtől. Vagy ha unjuk a zsernyákot, akkor nyakba szúrhatjuk, majd ezek után beugrunk a vízbe és a lubickoló németet meghúrozzuk, de fent tárgyalt megfőzés se rossz. Ha megvan a kulcs, akkor irány a hall, majd jobbra a lift, 2. emeleten kiszállunk, a detektor után az ajtón kimegyünk a tetőre. Be az ablakon és vagy osonva csináljuk meg ezt a részt, vagy az első tagot meghúrozva esetleg elkábítva de szerezzük meg a bombát. Ha felvettük az idős tudós őrének a ruháját, akkor viszont simán át is sétálhatunk. Vissza a tetőn át a lifthez, le a földszintre és a főbejáraton ki. Így kb. 5 perccel hamarabb végzünk, de ha eltöcsköljük az időt, akkor a fiatalabb kijön a fürdőből!

  3. Ebben a megoldásban megmérgezzük a fiatalabbik németet. Csináljuk meg az idősebbet ahogy akarjuk. Fel a 2. emeletre, és a detektortól északra menve a kétszárnyú ajtó előtt/mellett lévő raktárban vegyük fel a mérget. A itt a detektornál lévő lépcsőn ami levezet a nyugati szárny 2. szintjére menjünk le. A virágbolt mellett be a bárba és a bárpulthoz, duma végén a pultos elmegy. Amikor a rendőr nem felénk néz, menjünk itt a bárpultnál be a raktárba, és mérgezzük meg a piát, vissza ki. Innen át lehet menni a szomszédos virágboltba, ahol az asztalon lesz egy szeretetcsomag, de túl zajos szerkezet, nem kell. Ha rendőr ruha van rajtunk akkor nem jön össze a duma a bárpultossal, és ha sikerülne is észrevétlen bemenni a raktárba, a rendőr mindenképpen utánunk fog jönni, tehát csak civilben! Egy idő után a fiatalabb német bejön a bárba (nehogy észrevegyen), italt rendel, és a méreg hatására rögtön fel is dobja a pacskert. A sikítozás közben menjünk oda és vegyük el a kulcsot. Innen fel a lépcsőn amin lejöttünk, tető, ablakon be, bomba fel, vissza a tetőre, és vagy a lépcsőn vagy lifttel a földszintre, kapun ki, és EXIT.

A bónusz fegyver a SG220 .S dual lesz!




08 Slaying A Dragon
- Assassinate Red Dragon negotiator (vörös sárkány közvetítő megölése)
- Blue Lotus negotiator must survive (kék lotus közvetítő nem sérülhet)
- Escape the area (menekülés a területről)

Ez egy nagyon rövid pálya, persze mi döntjük el mennyire legyen rövid. Csak a piros ruhást kell lelőni!

  1. A legrövidebb megoldás, ahogy megkaptuk az irányítást előre, az úton bal, a sarkon jobbra és elértünk egy a térképen is jelölt lépcsőt. A tetején vegyük elő a mordályt. Menjünk középre a fához, célozzuk be a pagodát, várjuk be a másodpercek múlva érkező piros ruhást és bumm a fejbe. Fegyvert elrakni vagy eldobni, aztán futás a tetszés szerinti végpont.

  2. Hosszabb megoldás de még mindig puskával. Irány a déli részen jelölt létrás hely. Elég nehéz, de mozgassuk meg a fickót, mert amíg ő életben van addig nincs értelme a létrával próbálkozni. Tűt a nyakába, ruhacsere (bár annyira nem fontos), a testét huzzuk hátrébb bár ez se annyira fontos, másszunk fel a létrán és a piros lampionokon átnézve kell megtalálnunk a célpontot. Lövés, utána futás a célba.

  3. Még mindig puskával. Menjünk a keleti részen az út mellett álló 5 szintes épülethez. Az ajtajánál 2 zöld lampion log, menjünk be, fel az 1. emeletre, a bal szélső ajtót törjük fel. Bent az asztalon 1 bomba van, ezt jegyezzük meg. Vegyük elő a csúzlit és innen az ajtótól lőjük le a szemben minimális távolságra lévő célpontot, utána futás.

  4. A kertészt felhasználva kettő féle módszerrel is gyilkolhatunk. Dobjuk el a táskát, futás jobbra, a csatorna után picivel álljunk meg a falnál, a kertész elmegy mellettünk (nagyon ideges típus) belép mellénk, mi meg oldalra lépve mögé kerülünk és szuri. Jó helyen, jó időben kell csinálni, mivel a sarok után 2 őr, ha a csatornánál kapnánk el akkor meg az autónál álló 3 őr szúrná ki. Ruhacsere, le a csatornába a méregért. Pisztoly eldob, irány a bejárata a parknak, ahova motozás után beengednek. Két megoldás: 1. megmérgezzük a tálaló asztalon lévő kaját. 2. Amikor egyedül maradt a piros a tázónál akkor hurkot dobunk a nyakába. Utána séta az utcára ki és futás.

  5. Mivel nagyon nehéz elkapni a kertészt, így a 3. megoldás épületébe menjünk be és a legfelső szinten a zárt szobában lesz egy kertész ruha, amit már tárgyaltam hogyan kell felhasználni.

  6. Van egy olyan lehetőség, hogy kombináljuk a kertészt a mesterlövésszel. Szerezzünk egy kertész rucit, majd a táskát magunkkal hozva menjünk a bejárathoz. Beengednek vele, és valamelyik sarokból (annak a függvénye a másik kertész hol van) lőjük le piroskát amikor egyedül van.

  7. Bomba: Ehhez kell egy kék lotus ruci, mivel csak 1 darab ilyen egyedülálló célpontunk van, a 2. leírásban is kitárgyalt a déli részen a létránál lévő tagot kapjuk el tűvel. De mielőtt vele foglalkoznánk, a 3. megoldásban tárgyalt épületben az első szinten lévő szobában az asztalon a távirányítós bomba ami nekünk kell, menjünk el érte. Ha megvan akkor jön az őr, majd a déli részen lévő limora tegyük fel. Ha civil ruhában mennénk oda akkor meg se jelenne a felrakás lehetőség + még meg is zavarnának. Menjünk vissza az eldobott táskánkhoz, és helyezkedjünk el valamelyik EXIT ponthoz nagyon közel és vegyük kézbe a távirányítót. Ha kitört a balhé és látjuk a térképen, hogy a piros elérte az autót, majd elindult akkor nyomjuk meg a gombot és go.

A bónusz fegyver a MP5 Submarine Gun .S lesz!




09 The Wang Fou Incident
- Assassinate Blue Lotus negotiator (kék lotus közvetítő megölése)
- Assassinate Blue Lotus Triad member (kék lotus tag megölése) 6x
- Escape from mission (menekülés)

Ez a pálya aki játszott a Codename 47-el ismerős lesz, bár a bejárható pályának csak 1 részén kell most tevékenykednünk, azért nem árt a többi részt is bejárni, mivel egy későbbi részben szükségünk lesz a pályaismeretre. Kétféle módszer van, az egyik aminél használjuk a bombát, a másik aminél meg nem.

  1. Bombás verziónál irány az étterem. A jelölt létrán másszunk fel, kint lesz egy őr a teraszon, osonva az előtte lévő szobába (zártörés) be, bombát és a távirányítót vegyük el + ruhacsere. Vissza le az utcára, megjött a limo, a vizelni induló sofőrt kellene elérnünk. Irány a középen lévő csatornanyílás a sikátorban, mert oda fog menni elvégezni a dolgát. Szurit neki, ruhacsere, a testet ejtsük a csatornába mert a civilek megláthatják. Irány a limo, tegyük be a bombát majd vissza, ruhacsere és innen irány az épület keleti oldalában lévő hátsó kapu. Át rajta a belső udvarra, majd a bal oldali ajtón be, jussunk el a folyosó végére az utolsó őrhöz. Osonás, nyissuk ki az ajtót és a sötétben a nekünk háttal álló őr mellett menjünk el. Közben 3 tag elindul az autóval. Nézzük a térképet, amikor az út mellett a hídnál álló másik kettő mellé érnek robbantsunk a távirányítóval, 5 kipipálva, maradt 2. Tovább a sötétben, újabb őr, ez már arccal felénk néz de nem vesz észre. A kör alakú terem előtt lőjük ki a jobb oldalsó lampiont, mert túl sok fényt ad. Osonjunk be a bejárat jobb oldalán, jussunk az első mögé, hurok, majd amíg a másik feltápászkodik, a mögé is másszunk be és neki is hurok. Alternatív megoldás, hogy az ajtóban megmutatjuk magunkat, valamelyik észrevesz, tolassunk hátra, odajön hozzánk, dumál, majd visszaindul, ekkor kapjuk el.

  2. Lopakodós megoldásnál is irány az étterem, fel a létrán, ruhacsere. Ki a folyosóra ahol a cirkáló őr van, irány a lift felé, de előtte a balra lévő beugróban lévő kétszárnyas ajtóhoz menjünk le a lépcsőn. Megint egy kétszárnyas ajtóhoz érkeztünk, nyissuk ki, 2 őr áll nekünk háttal, osonjunk el közöttük a sötétben és a halon át irány a jobbra lévő ajtó ami a bárba vezet, a végén pedig a WC van. Ide fog megérkezni percek múlva az egyik majd a valamivel később a másik célpont a limo mellöl. Álljunk be a paraván mellé, és amikor elmegy mellettünk akkor kapjuk el, majd a tetemet húzzuk be a bárpult mögé, és várjuk meg a 2. pácienst. Vissza a 2 őrhöz, megint osonjunk el közöttük, fel a lépcsőn a lifthez, 1 szinttel menjünk lejjebb vele. Ki a raktárból a folyosóra, aminek menjünk az északi végéhez (körbe is mehetünk és akkor nem kell liftezni, csak így szerintem gyorsabb). Megint egy kétszárnyas ajtó, de itt már csak 1 őr van nekünk háttal, osonás mellette a sötétben, át a másik oldalra, itt egy felénk forduló őr van de mellette is el lehet lopakodni. Elméletileg most már hárman vannak az étkezdében. Lőjük le mind az 5 lampiont, hogy sötét legyen. Csapjunk egy kis zajt, mire az egyik kijön, a sarokba hátrálással csaljuk el. Közelebb jön, csóválja a fejét majd visszaindul, ekkor hurkoljuk meg. Utána már a másik kettő meghurkolása nem gond, csak ha hármat akarunk akkor valahogy az egyik mindig meglóg. Persze meg lehet az őröket egyesével kicsalva a lampion eloltása nélkül is csinálni a pályát. Marad a hídnál lévő 2 tag, XXX őket meg annyira nem bonyolult elintézni.

A 100%-os megoldásnál a bónusz a Ak74 Assault Rifle Silenced lesz!




10 The Seafood Massacre
- Assassinate the red dragon negotiator (vörös sárkány közvetítő megölése)
- Conceal the red dragon negotiator body (a testének elrejtése)
- Assassinate the chief of police (rendőrkapitány megölése)
- Assassinate the Blue Lotus negotiator (kék lotus közvetítő megölése)
- Place amulet at restaurant (amulett elhelyezése az étteremben)
- Escape in the car (autóval elmenekülés)

Sok feladat van és meglepően sok megoldása is van ennek a nyúlfarknyi pályának. A legtöbbjük eléggé időre megy, ha kicsit is csuszunk akkor bukta.

  1. Menjünk az északi csatornanyíláshoz, és a kuka fedezékében hurokkal a kézben várjuk meg a piros ruhást. Ha elkaptuk (sétáló civilekre figyelni) rántsuk be a csatornába és mi is menjünk utána, ruhacsere, amulett fel és ki az utcára. Futás az étteremmel szembeni bambusz állványzathoz, a déli végén jelölt létrán fel, és jöjjünk ide előre az étteremmel szembe. Mordályt előkapjuk, majd 1 lövéssel szedjük le a két tagot amikor közel hajolnak egymáshoz. Fegyvert eldobjuk, le a létrán, irány a főbejárat. A fegyvereinket elkobozzák, ezért kellett az elöbb eldobni. Fel az emeletre, a hullákat ne bántsuk mert szemben a mesterlövész figyel minket, csak az asztalra tegyük ki az amulettet. Innen már séta valamelyik EXIT pont.

  2. Van egy csak hurkot használó változat. Kapjuk el elsőnek a magányosan érkező KÉK lotus tagot a sikátorban hurokkal. Elég nehéz, pláne, hogy sokszor civilek vannak a közelében. Utána jön a piros tag hurokkal, ruhacsere, amulettet vegyük el és a testét dobjuk a csatornába. Menjünk az étterembe, motozás után felengednek, duma a rendőr parancsnokkal. Majd menjünk a lépcső felé. Álljunk meg, majd ha a rendőrparancsnok leült nekünk háttal akkor osonjunk mögé és hurok. Amulett az asztalra és távozhatunk. Öszintén szólva nem értem, hogy a mesterlövész miért nem vesz észre, de müködik a dolog.

  3. Lehet kombinálni is a dolgot, első kettő hurok, a 3. meg ablakon át távcsővel, de az amulet miatt amúgy is oda kell menni.

  4. Futás a étterem udvarára, alagsor ajtaját nyissuk ki, a jobbra lévő helységben szakácsruhacsere (erre a megérkező zsaruk miatt van szükség). Vissza ki, a csatornánál kapjuk el a pirosat, test eldug, csak az amulett kell. Vissza az étterem udvarába, a csatornába le, patkánymérget vegyük fel, le az alagsorba, rontsuk el a gázkészüléket. Az oldalsó helységbe várjuk meg amíg a szakács lejön, szurit neki. Kulcsát vegyük el, ki az udvarra, az oldalsó ajtón be a konyhába. Vegyük elő a mérget, majd vigyázva a kiadóablakra mérgezzük meg a bort. Vegyük elő az amulettet, és tegyük azt is a tálcára. A tálcát vigyük a kiadóablakhoz, tegyük le, és csengessünk a pincérnek. A pincér felviszi a mérget, a méreg elvégzi a dolgát, amulett a helyén, mehetünk is. Innen séta az EXIT ponthoz.

  5. Érdekes megoldás, bár nem jár érte az SA besorolás a következő. Futás az étteremhez, mivel a bejárat zárva az udvaron a konyhánál lévő létrán fel, ablakon másszunk be. Dobjuk el a hangtompítóst, majd vissza ki az utcára, kapjuk el a piros tagot. Ruhacsere, irány az étterem. Motozás után lépjünk be, a pultostól kérjük el a WC kulcsát, fel az emeletre, be a WC-be, vegyük fel a fegyvert és használjuk, bumm a fejbe.

A 100%-os megoldásnál a bónusz a GK 17 dual lesz!



11 Lee Hong Assassination
- Assassinate Triad Leader (triád vezető megölése)
- Obtain Jade Figure (szobor megszerzése)
- Escape from the area (menekülés)

Visszatérünk a The Wang Fou Incident pályájára. Most sokkal nagyobb területen kell majd partizánkodnunk. Nem rossz a pálya, vannak rajta rejtett részek amik a térképre se kerültek rá.

  1. Irány az épület, a főbejáraton menjünk be, a halban a balra lévő bárba be és duma a csapossal. A csapos elrohan a WC-re, vegyük fel a pultról a meghívót és a polcról a hashajtót (laxatin). Vissza a halba, a kétszárnyas ajtónál aminél 2 őr van tegyük tiszteletünket. A megivóval felkísérnek a madame-hoz, ahol megkapjuk a lányt. Indul a szökés, ki a hátsó ajtón, balra sarok, majd megint sarok. Az itt lévő ajtó mögötti helységbe van az egyik páncélszekrény, a tetején egy üveg méreg, de nincs rá szükségünk. A korláton át, a csaj is jön természetesen, el a terasz végére, sarok, innen osonva át a hídon. Be az ajtón továbbra is osonva, a lépcsőn le a raktárba, itt szokott cirkálni egy őr, rá figyelve a jobbra lévő ajtón ki a hátsó udvarra ahol a kapunál megkapjuk a széf kombinációját és elválunk a csajtól. Vissza be a raktárba, a lépcsőn le a pincébe, a száradó ruháknál (vigyázzunk mert a szakács kiszúrhat) találunk egy szakács ruhát a földön, amivel elég sok helyre be tudunk jutni. Vissza fel a raktárba és ki az udvarra, a jobb oldali ajtón menjünk be a konyhába. Az asztalon lévő tálba öntsük bele a hashajtót (nem számítanak a szakácsok), vegyük fel a tálat és irány a kör alakú helységben a célpont. Szolgáljuk fel a kaját, a nagydarab bevállalja az ételkóstoló szerepét, rögtön el is rohan a WC-re. Ekkor hurokkal kapjuk el a bajszost, az őrök nem látnak de a sétáló civilek igen, rájuk figyeljünk mert riasztanak. Vegyük fel a kombinációt és a testét húzzuk az asztal mögé úgy, hogy se a bejárattól ne lehessen látni, se onnan ahol a nagydarab ült. A nagydarab hamarosan visszatér majd a helyére, ő kiszúrná a hullát, de így nem fogja. Megvan a kombináció, már csak azt kellene tudni, hol van a széf? Összesen 4 darab van a pályán (zárójelben az angol nevük, amit a dumánál figyelni kell majd): 1. a kupiban a sarok szobában amit emlitettem is (Brothel) 2. ha az épületbe a létrán érkezünk akkor az első sarok helységben (Guard's Quarters), 3. pincében a fegyverraktárral szomszédos helységben (Weapon's Depot), 4. az öröktől hemzsegő Lee Hong hivatalában az emeleten (Lee Hong's Office). A játék véletlenszerűen generálja, mindig máshol van. A legkisebb esélye a kupinak van, ott még sose vettem fel, a legnagyobb pedig az irodának van. Végig lehet próbálni az összeset, de ha rosszat nyitunk ki akkor megszólal a riasztó, ezért lenne jó fixen tudni a helyét, amit a pincében lévő fogolytól kaphatunk meg. Vissza le a mosodába, tovább a pincében előre. A lift után szemben lesz egy kétszárnyas ajtó, előtte 2 őr, jobbra lesz egy ajtó amin a fegyverraktárba jutunk be, tegyük is meg.


    a fegyverraktár, a láda mögött a függönynél a titkos ajtó

    A térkép nem jelöli, de itt van egy rejtett ajtó amin egy hátsó (térképen nem jelölt) folyosóra jutunk és szabadon futhatunk. A végén a fogoly melletti szobába jutunk, abba belépve a másik ajtaján meg ki a folyosóra, be a fogolyhoz, engedjük szabadon a rabot. Figyeljük mit mond, melyik helyet említi meg. Vissza ki a folyosóra, az őrt kapjuk el tűvel, ruhacsere. Én nekem innen általában az irodába kellett mennem, amit ebben az őr ruhában simán megtehettem hiszen sétálhattam végig. Ha megvan a szobor, utána le a csónakhoz.

  2. Másik variáció. Mivel a Lee-nél amúgy is megvan a széf kombinációja, a csaj kiszabadítására nincs szükségünk. Irány az épület, fel a létrán, első sarokhelységbe törjünk be, kilépve a folyosóra a nekünk háttal állónak hurok, vonszoljuk be, ruhacsere. Innen sima séta a lifthez, le a pincébe. Jussunk el a fogolyhoz, akitől megkapjuk az infót, hogy hol van a szobor. Most feltételezzük, hogy a Hong irodájában van a szobor, és mivel elég gyorsak voltunk még ő is ott van. Menjünk a pincében végig, a lifttel fel az épületbe, séta fel a lépcsőn az irodába. Menjünk ki az erkélyre, ahova az őr mindig kisétál. Álljunk a bal oldalra, és amikor kijön, akkor szurit neki. Vissza be, most hurokkal a Lee jön, kombináció fel, páncélt kinyit, szobort felvesz, le a lépcsőn, utána a másikon és hajó. Ha nem a hivatalban van a szobor, akkor inkább cseréljünk szakácsruhát és az étteremben intézzük el, majd utána menjünk a szoborért, és akkor már ne az irodába menjünk csónakázni, hanem az utca irányába is távozhatunk.

A 100%-os megoldásnál a bónusz a Micro UZIs Silenced lesz!




Hunter & Hunted
- Assassinate inspector Albert Fournier (AF felügyelő likvidálása)
- Escape to De Gaulle Airport (menekülés a reptérre)

Nem egy nagy pálya, viszont nagy számú felfegyverzett ellenféll található rajta, akik mind a mi seggünkre pályáznak. Az elején felvehető egy távcsöves puska is, de igazából sok értelme nincsen. Érdekes módon eleve úgy kezdődik a játék, hogy a 4 feladatból már 2 kész is van, már csak a maradékon kell dolgoznunk. Az elején nagyon pörögni kell, különben beszorítanak a szobánkba. Ahogy megkaptuk az irányítást ki az ajtón a folyosóra. Se a liftet, se a főkapcsolót nem érjük el, ezért a cél a folyosó másik oldalán lévő valamelyik szoba. Tehát irány előre és a jobbra lévő első ajtón be, vagy irány jobbra és a bal oldalon lévő első ajtón be. Mindegy melyiket választottuk, mindkettőből az erkélyről ugorjuk át a szomszédos épületre. Innen több irányba is lehet menni.

  1. Ennek a tetőnek az észak-keleti szélén van egy rácsos rész ahol le lehet esni az alant lévő kukákra. Sétál körbe 2 őr, rájuk kell vigyázni. Amikor a délnek tartó őr az saroknál lévő oszlophoz ér akkor essünk le, kezünkben a tűvel a kukára, ellép mellettünk, mi essünk le az utcára mögötte és szurit neki. Nagyon pontosan kell időzíteni, de kijön. A testét húzzuk be a kukák másik oldalára, hogy a délről felfelé sétáló őr ne lássa meg. Ruhacsere, és irány a dél-nyugati rész ahol a sok zsaru áll nekünk háttal. Itt már a távolságot tartva el tudunk jutni a felügyelő közelébe.

  2. Másik lehetőség, hogy leesünk a tetőről de nem bántjuk az zsernyákot, leugrunk a kukára és a dél-nyugati sikátorhoz futunk. Itt áll egy tűzoltó, az ő ruháját kellene megszereznünk, mivel abban nem ismer fel senki. 2 lehetőség van az elkapására. A sikátor jobb sarkához mellé állunk, innen ugye nem lehet elkapni csak hátulról. Elővesszük a tűt, amikor felénk fordul akkor megijed és nem előre indul el, hanem elfordul jobbra és úgy indulna el. Ilyenkor nekünk háttal kerül és ebben a 2 tized másodpercben lehet/kell elkapni. Nem egyszerű eset de meg lehet csinálni. A másik lehetőség, hogy a sikátor bal falához lapulva tűzoltótól minél nagyobb távolságot tartva megyünk ki az utcára és át a másik oldalra, majd a kordon mellett haladva sétálunk be mögé a végén osonva. Most szuri, vagy vegyük elő a pisztolyunkat és vágjuk kupán. Húzzuk be a testét a sikátorba és ruhacsere, innen szabadon járkálhatunk, plusz a tűzoltónál van a piros tűzoltó autó kulcsa amivel szintén elhagyhatjuk a pályát.

  3. A tetőről lejutás másik módja, hogy a dél-nyugati saroknál lévő másik erkélyre ugorjunk be. Ki az ajtón a folyosóra, és a jobbra a folyosó végén lévő főkapcsolóval áramtalanítsunk. Innen a sötétben irány előre, és vagy a kommandósokat kerülgetve le a lépcsőn, vagy a nyitott liftajtón annak tetejére esve jussunk 1 szinttel lejjebb. Húzzuk szét a lift ajtaját és ki az 1. emeletre. A folyóson lévő zsarut szúrjuk nyakba, és a zárt ajtót feltörve húzzuk be a testét. Ruhacsere, az ágyon fekvő mellől a földről vegyük fel a másik fecskendőt. Ki a folyosóra, én innen a déli lépcsőn ajánlom a lemenetelt majd az utcára kijutást és irány a felügyelő. Lehet kicsit csavarni a dolgon, hogy például innen elmegyünk a tűzoltó ruhájáért és vagy a rap hallgatónál a földről felvett tűvel, vagy a pisztollyal fejbe ütve kábítjuk el.

A felügyelőt elég sokan őrzik, ráadásul az autó fedezékében van. 2 kommandós állandóan figyeli, tehát a mi feladatunk az lesz, hogy őket elcsaljuk, vagy legalább a figyelmüket eltereljük. 3 módszer adódik a feladat megoldására:



Visszatérés a Kezdőlapra