MAFIA 2 - Joe's Adventures: Playboy magazinok (írta caprine)
A playboy magazinokat a küldetéseink során találhatjuk meg, összesen 19db van belőlük, és 28 db küldetésünk van. Viszont eltérően az alap játéktól, itt egyes újságok már a kezdeteknél is a helyükön vannak, és esetenként a küldetést sem elindítani, csak oda kell menni és felvenni. Ilyen a két mentőhelyen lévő újság, vagy a HIGHWAY RACING feladat kezdőpontjánál lévő. A másik (nagyobbik) rész sajnos zárt helyen van, ahova csak a küldetések során juthatunk be. A küldetésekhez nem szükséges ezek a felszedése, csak a 100% eléréséhez, amibe a 19 darab újság 10%-ban számít bele, magyarán az utolsó küldetés után még 90%-on fogunk csak állni!
Jelen leíráshoz készült egy térkép. A sorszámozása abban a sorrendben történt ahogy egymás után jöttek a küldetések, ezért tűnik kesze-kuszának ha rátekint az ember, hiszen hol itt, hol meg a pálya másik végén kaptunk feladatot. Ráadásul mivel az esetek nagy többségében a kiindulási pont eltér attól ahol a feladatot magát kell végezni, illetve ahol a magazin is van, ezért van az a sok vonal a térképen, hogy itt indul, de amott van a szajré. Amelyik küldetésnél nincsen magazin, ott nincs is vonal, csak a kiindulási pontot jelöltem, például a 22-es feladatnál. Az első feladatnál (Whitness - Frozen Memory) kicsit kesze-kusza a jelölés, mert bár a feladat a vasútállomáson kezdődik, és onnan megy át a gátnál lévő hajótelepre, a kiindulási pontot mégsem a vasútállomáshoz tették a pályatervezők, hanem a gát végére, és mivel mindkét helyen van újság, ezért 2 vonalat is kellett húznom. Kivétel is van, mert a 10. küldetésnél amikor Charlie autóját kell visszalopni akkor a vonal a kiindulástól nem az autó helyéhez húztam hanem a magazin helyéhez, ami egyébként útba esik. Minden feladatot jelöltem a térképen, de a listában természetesen csak azoknál van kép is, ahol magazin is van/volt. Lehetett volna úgy is csinálni, hogy sor folytonosan ment volna a számozás, de ez csak akkor lenne hasznos, ha már valaki végigcsinálta a játékot, és az összes küldetés kinyílt a számára. Vagy lehetett volna a magazinok sorszáma alapján is csinálni a listát, bár ennek lenne talán a legkisebb értelme, pláne egy 19-es tételnél. FONTOS HIBA, HOGY A KORAI A PATCH FELRAKÁSA ELÖTTI VERZIÓNÁL ÖSSZE-VISSZA VANNAK A MAGAZINOK!
Az összekevert magazinoknál a lista röviden:
Mentések helye Windows 7 esetében:
c:\Users\...profil...\AppData\Local\2k Games\Mafia II\
Néhány hiba a játékban:
amikor kicsit előrébb vagyunk a 100%-nál
az elöbb emlitett hibás kajálda bejárata és a dupla feladat kiírása egy képen (ráadásul duplán!)
Új dolgok a Joe's Adventures DLC-ben
M1 - WHITNESS - FROZEN MEMORY: Az
első nem hivatalos küldetésünk. Menjünk el a benzinkúthoz, videó, a tag
menekül, követjük,
elkapjuk, infó. Ez alapján megyünk tovább a pályaudvarra, az itt lévő
pali is menekül keresztül a pályaudvaron, elkapjuk, újabb infó.
Keressünk egy telefon fülkét amiből
hívjuk fel Luca bátyót. Innen menjünk a városi rendőrparancsnoksághoz,
kövessük a zsarukat előbb gyalog, majd kocsival, át az új pályarészre,
gát, majd a hajótelep
következik. A kapu zárva, ezért jobbra menjünk le a partra majd a
jégtáblákon át a telepre. Innen lopózkodás az utolsó helységig ahol a
tanú is van, aki útba kerül az
üssük le, a tanú menekül, elkapjuk/kinyírjuk. Az első tagot simán el
lehet kapni, a 2-at is de vízbe is lökhetjük, után a parton
géppisztollyal ácsorgót amikor megy
felfelé a lejtőn akkor tudjuk utolérni és leütni, vagy amikor lefelé
jött és megállt. A raktárban bent lévő 2 tag már bonyolult lenne, a bent
lévő vitorlástól jobbra a
ládákon menjünk fel a padlásra, pallókon át a másik oldalra és ekkor
tudjuk a mostanra szétvált 2 tagot egyesével elkapni. A következő
magányos tag is elkapható, vagy
itt a bal oldalon lévő ládákon mászhatunk fel és körbe, ki az udvarra,
a sarkon lévő helység ablaka előtt el, és a végén lévő 1 szál legényt
kell már csak elkapni, majd
a zár feltörése után jöhet az autós üldözés a befagyott vízen. Elég
gáz a jégkorcsolya autóval, meg kicsit csal is a gép. Finom gázzal és
óvatos kormánymozdulatokkal
menjünk, a gátnál mielőtt a jégre ugornánk lassítsunk mert túl fogunk
csúszni! Ha nem ismerjük az útvonalat akkor kövessük a térképen lévő
piros vonalat, ami nem a
legrövidebb út, de legalább biztonságos. Ha már van rutinunk akkor
megtaláljuk a levágásokat, az ugratókat amikkel át tudjuk ugratni a
lékeket és utol tudjuk érni a
tagot. Ha tudjuk akkor lökjük bele valamelyik lékbe a tanút, ha nem
akkor a városban az alagút után álljunk be elé keresztbe és lőjük fejbe.
Itt egy jó nagy búg szokott
lenni, ami a patch után is megvolt. A város előtt mikor kijövünk az
alagútból akkor itt előfordul, hogy beleakad a járművűn valami
láthatatlan dologba és porrá törik.
Volt amikor én mentem bele, volt amikor a célpont zúzott bele. Vissza a
városban Lucához, onnan haza, Henry telefonál, hogy meneküljünk el, így
5 évre eltűnünk a városból.
5 év múlva újra a pályaudvaron, Tony haverunk fogad, tutorial, bunyó 2
taggal a bejáratnál, kocsiba be, haza, ennyi.
Playmate 3 - itt a vasúti állomáson, a lépcső amiről a vagon
tetejére ugrott a menekülő tag, ezen lépcső alatt a földön, bármikor
felvehető amikor erre járunk, akár akkor is amikor hawaii ingben az 5 év
szabiról visszatérünk.
Playmate 1 - a hajóépítő telepen az utolsó előtti sarok helységben lesz ahol a sok őr is van, bent a zöld asztalon.
M2 - GOING OUT OF BUSINESS: A
következő gyakorló feladat néhány autó megrongálásából áll. Menjünk el
Millvillie-be, szedjük le az őröket, a garázsban lévő 4 autót kell
felrobbantanunk, amit úgy tudunk leegyszerűsíteni, ha szemben kicsit
balra lévő gáztartályt szétlőjük, a robbanás pedig elintézi a többit.
Utána menekülés, ha elég gyorsak vagyunk akkor megléphetünk az utóvéd
megérkezése előtt. Ezek után 2 mission lesz elérhető: M (Marty) Skunk In
The Trunk és a T (Tony) Limo Movin'
Playmate 4 - a garázsban a balra lévő autó mögött a földön van és persze még a robbantás előtt fel kellene venni!
M3 - SKUNK IN THE TRUNK: Mivel
az M közelebb volt mint a T ezért ezt vettem sorra. Egyszerű feladat,
Marty háza mögött lévő taxit kell elvinni Bruno roncstelepére és
bezúzni. Valószínűleg kapunk némi rendőri kíséretet, de egy pici
szerencsével könnyen megcsinálható. Ha megvan akkor 3 feladat lesz
elérhető, a már előbb is meglévő T Limo Movin', B (Bruno) Wheels Of
Evidence, M Saving Marty.
Playmate 5 - a Brunó telepén a présgép mellett van a földön, vagy a lépcső alatt elmenve vagy hátulról lehet odajutni.
M4 - SAVING MARTY: Mivel
közel volt, innen megint Marty küldetését választottam. Menjünk el a
közeli metróállomáshoz, az autóval közel álljunk a lejárathoz, és le a
peronhoz, némi harc. Menjünk Marty testéhez és húzzuk a lépcső felé, itt
megint harc, fel a lépcsőn megint néhány arc, majd fel az utolsó
lépcsőn az autóhoz, irány El Greco az orvos. Felszedtem némi körözést
ezért ruhacsere, maradt 2 mission (T Limo Movin', B Wheels Of Evidence),
amiből a Brunó-é volt közelebb, ezért odamentem.
Playmate 8 - a metróállomáson a peronnak a lépcső felőli végében át a rácson, és a végén egy ládán.
M5 - WHEELS OF EVIDENCE: Brunó-nak
egy autót kell ellopnunk a rendőrség udvaráról, 2 zsaru is őrzi, simán
beengednek, oda is mehetünk az autóhoz, de persze rossz néven veszik
amikor ellopjuk. Jó kis meccs kezdődik, Diamond Motor's-nál szemből
mentem fel az autópályára, hogy rövidítsek, félidőre el is lehet érni
Brunó roncstelepére, és ha nem vettük fel a SKUNK IN THE TRUNK küldetés
végén akkor most is felvehetjük a Playmate 6 magazint a présgép mögül.
Maradt Tony 1 küldetése a Limo Movin' és mellé jött a T Smugglers' Luck.
M6 - LIMO MOVIN': El
kell egy autót lopni a csóró Hillwood környékről, ehhez előtte mossuk
le a priuszunkat már ha van és szerezzünk egy tiszta de gyors verdát
mivel időre megy és át kell menni a város másik végére majd vissza. Ha
odaértünk akkor lopjuk el az autót, ha mákunk van akkor nem lesz zsaru a
környéken és csak az örökkel kell harcolnunk. A fehér bálna meglepően
jól megy, ha túlságosan megrongáljuk akkor el kell vinni valamelyik
szervizbe (ami plusz idő), de ilyenkor az úti cél is átvált a
legközelebbi szervizre, kis karcolások azonban lehetnek az autón, az nem
számít. Marad 1 küldetés, T Smugglers' Luck.
M7 - SMUGGLERS' LUCK: Egy
aranyszínű autót kell ellopni ami a dokkból indul és van egy kísérő
autója is. Tök felesleges velük harcba keveredni és üldözni, meg
lökdösni. Menjünk a dokkhoz és a széles uton megállva géppisztollyal a
kezünkben várjuk a megérkező autókat. Mivel nem golyóálló, álljunk az út
közepére és a szembe jövő autó sofőrjét lőjük fejbe. Után beszállás és
vigyük a járművet a kijelölt garázsba, akár félidő alatt is megvagyunk
vele. Egy új küldetés a barna/arany T Connection a dokkban.
M8 - CONNECTION: Egy
fegyverekkel megrakott vasúti szerelvényt kell ellopni Tony kollégával a
dokkban. Ez a küldetés nem megy időre. Rakpart, némi harc árán bejutunk
a raktárba, ha ott is tiszta lett a terep menjünk oda Tony-hoz aki
elküld a mozdony elejéhez, a bal első kerekénél a fékező bakot vegyük
ki, utána a fent lévő függő folyosón a kapcsolóval nyithatjuk ki az
ajtót aminek hála megint jön egy támadó hullám. Ha őket is lenyomtuk
akkor végre elindul a vonat, amiről a bárba kerülünk. 3 új feladat G
(Giuseppe) Old Mans' Perils, E (Eddie) A Lesson in Manners, E Send a
Message. Mivel Giuseppe volt a legközelebb, innen oda mentem.
Playmate 7 - a függő folyosón ahol a kijárat kapcsolója is van a földön hever.
M9 - OLD MAN'S PERILS: Egy
jó kis időre menő feladat, Giuseppe 3 barátját kell riasztanunk. Szinte
teljesen mindegy milyen sorrendben haladunk. Egy közepes sebességű
autóval is könnyedén teljesíthető, sőt talán még egy teherautóval is.
Nekem pechem volt mert 1 alkalommal egy majdnem üres tankkal indultam
neki, újra kellett játszanom:))) A meglévő 2E mellé egy új G Charlie's
Car küldetés került.
M10 - CHARLIE'S CAR: A
duzzasztógáttól kell ellopni egy őrzött kabriót (ISW 508), majd a világ
másik végére elfurikázni vele. Fontos, hogy így is-úgyis lesz rajta
néhány horpadás, de ezeket a célpontnál lévő garázsban ki tudunk majd
javítani. Maradt a 2E küldetés és az új G Bomb Under The Seat.
Playmate 2 - a gátnál van, de elég messze a cél területtől. A
gáton 2 toronyszerűség van, ha sorba megyünk akkor az elsőre amire a
rámpán lehet felsétálni annak a hátoldalán lesz, a másik toronynál
várnak minket az örök. Bármikor felvehető amikor erre járunk, akár a
Witness Frozen Memories küldetés során is.
M11 - BOMB UNDER THE SEAT: Ez
egy jópofa pálya, ami alapvetően anyázásba mehet át, mert ennyiszer
szerintem egy pályát se kezd el az ember mint ezt az egyet. A cím
mindent elárul, nekem a Speed című film ugrik be róla, de ott busszal
követték el ezt az akciót. Szerencsére ennyire nem csesztek ki velünk,
és egy sportautót kell elvezetnünk a célba, aminek az ülése alatt ketyeg
a kis aranyos, mihelyst elindultunk beélesedik, és felrobban ha 35mph
alá esik a mutató 3 másodpercnél hosszabb időre. A kanyarokat minél
nagyobb íven kell venni, jobbra a bal oldalról kell kanyarodni, ennyi a
trükk és ha éppen mákunk van és nincs senki aki útban lenne akkor kész
is. Arra kell menni amerre a piros vonal is mutatja, egyenesen, jobb,
jobb, bal, jobb, bal, végig a park mentén, bal, majd jó nagy íven be az
udvarra, ahol lassítás nélkül menjünk át a P betűn! Még mindig maradt a 2
Eddie küldi és jött egy új Charlie féle Can't Stop Me Now.
M12 - SEND A MESSAGE: Mivel
már egy ideje 2 Eddie küldetésem is volt ezért elkezdtem ezeket, első a
keleti lett. Ez egy szimpla feladat, amit a mólon tudunk felvenni.
Utána irány Henry fegyver boltja, megkapjuk a bombát, vásároljunk is be
ha már itt járunk. Menjünk el a helyszínre, tegyük fel a bombát majd
menekülés, ennyi. Utána marad az 1 E, 1 C küldetés.
Playmate 12 - Harry épületében ahova a bombáért megyünk a folyóson a kanyarban lévő ládán.
M13 - A LESSON IN MANNERS: Fel kell mennünk az elit környékre és az épületbe belógva el kell páholni 2 tagot. Maradt 1C + egy új E Gunrunning.
Playmate 10 - a teraszon lesz ahol a 2. fickóba botlunk.
M14 - CAN'T STOP ME NOW: Mivel
tök közel volt az előzőhöz ezt a Charlie küldetést választottam. Egy
fék nélküli tuningolt halottaskocsi ellopása, majd legurulás a hegyről
(planetárium) a város másik végébe a cél. Maradt 1 E és egy új C
Greaseball's Arena küldetés.
M15 - GREASEBALL'S ARENA: A
greaseball banda törzshelyénél kell egy 3 körös verekedésben részt
venni, aminek eredményeképpen kapunk egy csukot tetős fekete alapon
fehér csíkos tuningolt verdát, amit persze még le is kell szállítani a
város másik végére, ráadásul minél kevesebb karccal és időre is megy de
zsarukat se kellene felcsípni közben. Maradt 1E + C Highway Racing.
Playmate 14 - az arénától dél-keletre lévő raktárépület előtti beton placc végén a földön hever.
M16 - GUNRUNNING: Fel
kell venni egy fegyverekkel megrakott teherautót, majd a rajta lévő
árut 3 tetszés szerint választott kereskedőnek eladni. Egy dologra kell
csak vigyázni, hogy ne kössünk bele senkibe, mert baromi lassú a verda,
és nehéz vele menekülni. Ráadásul az eladás után sem lehet kiszállni
belőle, és lecserélni egy gyorsabbra, hanem ezzel kell a célba is
elmenni! Maradt 1C + új E Stoolen Goods.
M17 - STOLEN GOODS: Egy
páncélozott autót kell visszaszereznünk és elvinni a nagyon közeli
garázsba. Ha elindult az autó akkor már grízes megcsinálni, ezért még az
elején ajánlott lelőni a sofőrt és akkor nincsen gond. 1C + új E
Supermarket.
M18 - HIGHWAY RACING: Egy
tök egyszerűnek tűnő feladat, kapunk egy izomjárgányt és körbe kell
menni vele a pályán, majd a kiindulás pontra megérkezni. Arra kell
vigyázni, hogy ne nagyon zúzzuk meg a technikát, mert elég hosszú a táv,
nagyon hívjuk fel magunkra a zsaruk figyelmét, illetve az autópályán ne
törjük át a korlátot, mert akkor bukta. Nem könnyű, mert nagyon időre
megy, ezért nagyon kell sietni! Maradt az Eddie Supermarket feladata.
Playmate 13 - a felveendő autó mellett a zöld kukánál a földön hever, bármikor amikor erre járunk felvehetjük.
M19 - SUPERMARKET: Az
emlékezetes szupermarketes pénzrablás amiben a kiállított tűzpiros
autóval kell elmenekülni. A szokásos fedezékről fedezékre haladás, őrök
nyirbálása, majd menekülés. Két új feladatot kapunk R (Rocco) Bet on
That, és R Hit Contract.
Playmate 11 - miután a társunk (Tony) kifosztotta a mackót és átmentünk a szomszédos szobába az asztalon lesz a zsákmányunk.
M20 - BET ON THAT: Egy
emlékezetes néger bukméker követése az újságárustól a gettóba.
Elméletileg ránk akarják erőltetni a gyalogos követést de autóval is
lehet őt követni csak mindig a megfelelő helyen kell megállni. A végén
megszerezhetjük az egyedi autóját amire csak ez az 1 esélyünk van egy
Delizia Grandamerica. Maradt 1R küldetés.
Playmate 15 - az újság ott lesz ahol a buki megáll az autóval,
közvetlenül mellette lesz egy nyitott ajtó, és azon bemenve vagy 2
méterre a földön. (Mint a képen látható én kézigránáttal likvidáltam a
fegyvereseket, ezért éget ki az autó:))))
M21 - HIT CONTRACT: Egyszerű
feladat, fel kell menni a lépcsőn a tartály tetejére, majd egyedül 1
embert a megjelölt árulót kell lelőni, és futás a lépcső mellett lévő
pontig. Újabb Rocco küldetést kapunk a In The Shadows képében.
Playmate 16 - a tartályról amiről a lövést leadjuk is jól látható, az épület sarkán a rácsos rámpán, bármikor felvehető!
M22 - IN THE SHADOW: Lopjunk
egy taxit, menjünk el az árulóért és vigyük el a Lincoln parkba,
követni, majd kivégezni a társaival együtt. Akármit csinálunk a végén
kiszúrnak, kicsit olyan mintha inkább nekünk lenne csapda állítva. A
fuvarnál arra kell csak vigyázni, hogy ne ijesszük meg a csókát, tehát
semmi ütközés vagy gyalogos gázolás.
M23 - PIECE OF CAKE: Irány
az emeletes garázs, a bejáratnál a lépcsőn menjünk fel gyalog a tetőre,
és törjük fel a célpont ajtaját. Ahogy elindulunk, rögtön megjelenik
néhány ellenlábas, én kiszáltam, odébb mentem ezért nem a kocsimat lőjék
szitává, majd telibe nyomtam az autójuk tankját, a maradékot leszedtem.
1 szinttel lejjebb mentem, itt is az egyik tank volt a célpont, majd a
másik autóval odébb álltam mivel nem fértem el. Onnan le a földszintre,
itt a kijáratnál volt néhány célpont, majd a garázsból kihajtva is
kaptam 2 autónyi gang tagot. Mentem a célpont felé, majd a szerelő
műhelynél megálltam, az ide megérkező tagokat és rendőröket lelőttem,
bementem, legalizáltam az autót, festés, rendszám csere, javítás,
tuning, majd immáron zavartalanul elmentem vele a célba.
Playmate 17 - a garázsban van, ha bementünk az ajtón akkor a jobbra lévő lépcsőn menjünk kicsit lejjebb és a kanyarban a földön.
M24 - CATHOUSE: Mészárlás a bárban, majd megtorlás az építkezésen.
Playmate 18 - az első ahogy a bárban átmentünk a legelső 2 szárnyas ajtón, a következő előtt jobbra lévő vörös bőrkanapén.
Playmate 19 - már az építési területen, a legfelső szinten ahol a tag a lépcső tetejéről lövöldözget minket a korlátnál a földön hever.
mentőhelyen, bármikor felvehető
Playmate 6 - Greenfield House az észak-nyugati részen lévő házban (Vito háza, ami később le fog majd égni) az asztalon.
mentőhelyen, bármikor felvehető
Playmate 9 - a dél-keleti házunkban (Marty lakása) a konyhaasztalon
a teljesitett lista
Achievement Description