Egyszer volt, hol nem volt valamikor a j”v“ben, a Midwinterut n p r ‚vvel, k‚t egym ssal vet‚lked“  llam. A csŁnya b csik (akik azzal is mutatj k, hogy milyen csŁny k, hogy egy skorpi˘t v lasztottak cĄmer llatnak) teljes f”l‚nyben voltak, ”v‚k az ”sszes kis sziget meg a kontinens, ‚s zsarnokok voltak, meg minden, ‚s a j˘n‚p meg csak az iga alatt sĄnyl“d”tt... De azt n j”ttek a j˘ fiŁk, akik azzal is mutatt k milyen j˘k, hogy n‚kik a delfin volt a cĄmerk”n, ‚s Łgy gondolt k, hogy most m r magukhoz vehetn‚k a hatalmat. Ugye az m r term‚szetes, hogy az eg‚sz egy emberen mŁlik: na vajon kicsod n? Miut n elindult a j t‚k, egy folyos˘n tal ljuk magunkat. Az egyes ajt˘kra klikkelve kl”nf‚le menkbe jutunk. Ugorjunk neki: PERSONNEL: Itt menthetnk ki/t”lthetnk be m r k‚sz gyn”k”t (SELECT AGENT FROM FILES/INCLUDE AGENT FILES), illetve csin lhatunk egyet: Adjuk meg a nev‚t, majd a nem‚t is, ezut n a pofaszerkeszt“be kerlnk. A kl”nb”z“ alkatr‚szek (haj, szem, orr, sz j) k”zl a +/- billenty–kkel v logathatunk, a f”l/le nyĄllal a testr‚sz m‚ret‚t, hely‚t vari lhatjuk, a karik val meg p r egy‚b dolgot lehet ki/be kapcsolni. (pl. szak ll/bajusz jobban  ll a f‚rfiakon). Ha m r sikerlt egy nem tŁl Frankeinstein-kin‚zet– pof t ”sszehozni, a jellemet dolgozhatjuk ki. A tulajdons gok: CHARM: Vonzer“. SEX APPEAL: Na, ez vajon mi lehet? BRIBERY: Mennyire j˘ a megveszteget‚sben. THREATS: Milyen j˘l fenyeget“znk. REASON: R besz‚l‚s. PLEADING: Milyen hat ssal tudunk k”ny”r”gni. AUTHORITY: Tekint‚ly, meggy“z‚s. DECEPTION: Milyen j˘l tudjuk  tverni a m sikat. A tulajdons gok fokozatai: POOR-AVERAGE-GOOD-EXCELLENT. Ha valamelyikre r clickelnk, akkor az a tulajdons g egy fokozattal n“. Mindenben szuper pasit nem lehet csin lni, mert ha valamelyik tulajdons g n“, akkor a vele ellent‚tes cs”kken. (PL: Authority-t n”veljk-a Reason cs”kken. Mi azonban egy tekint‚lyes, j˘ dum jŁ psit akarunk, n”veljk a Reasont- az Authority maradt, de a Threats cs”kken.) Ha a lelkiekkel v‚geztnk, j”nnek a fizikai tulajdons gok: REFLEXES: Reflexek. STURDINES:Er“. ENDURANCE: -ll˘k‚pess‚g. RECUPERATION: Milyen gyorsan frissl fel. STAMINA: Kitart s. Ezekre is igaz, ami a lelki tulajdons gokra, ha pl egy er“s ips‚t indĄtunk, akkor lassabban fog regener l˘dni. Az, hogy melyik tulajdons g mire j˘, az k‚s”bb kiderl, mindenesetre szerintem j˘, ha magas a Reason, mert ezzel k”nnyen r vehetnk b rkit, hogy segĄtsen. A szexu lis vonzer“ sem rossz dolog, de csak az ellenkez“ nemre van hat ssal, sz˘val nem haszn lhat˘ j˘l meggy“z‚sn‚l. Viszont ha lesittelnek minket,akkor n‚ha j megvesztegetn‚m, vagy lecsapn m az “rt (reflexek). Ha k‚sz vagyunk, ak r ki is mehetnk inn‚t (Use this agent). TRAINING: Itt a j t‚k p r fontosabb r‚sz‚t gyakorolhatjuk: STRATEGY: Itt a szigetek elfoglal s t gyakoroljuk. Ha kiv lasztjuk valamelyiket, az a mi‚nk lesz, mintha teljesĄtettk volna a kldet‚st. A l‚nyeg az, hogy nem musz j minden szigetet elfoglalni, ha el‚gg‚ elszigeteljk, mag t˘l is megadja mag t. ESCAPE: Itt a sz”k‚st gyakoroljuk: Ez a j t‚kban akkor fordul el“, ha egy  rul˘ feladott minket. A bal als˘ sarokban a rov sok mutatj k a h–v”s”n t”lt”tt id“t, f”l”tte az aznapi “r k‚pe, oldalt a lehet“s‚gek: V runk egy napot-megpr˘b ljuk lecsapni -megvesztegetjk -megpr˘b ljuk elcsavarni a fej‚t. Minden nap egy pr˘b lkoz s lehet, a kimenetel‚t k‚preg‚ny form j ban l that˘- a legjobb, ha a mi kimenetelnket mutatja. LAND: A sz razf”ldi j rm–vek ir nyĄt s t gyakorolhatjuk. Itt ‚s a t”bbi j rm–n‚l szabadon j rk lhatunk a b zisszigetnk”n, fegyvereket kereshetnk, dum lhatunk, mintha ‚les kldet‚sben voln nk. J˘, ha itt begyakoroljuk a j t‚k kezel‚s‚t. Ja, t‚nyleg, kezel‚s: A j t‚kot lehet j tszani joyr˘l, billenty–kr“l ‚s eg‚rr“l. Ha elfogadtok egy tan csot, j tsszatok eg‚rrel, azzal lehet legjobban ir nyĄtani. A j rm–vek jellemz‚se: TANK: J˘l p nc‚lozott, de lassŁ g‚p. 90  gyul”ved‚kkel van felszerelve, amik er“sek, de c‚lozni nemigen lehet velk, ‚s csak m s tankok ellen lehet haszn lni hat‚konyan. M s sz˘val ha jobb nincs, csak akkor haszn ljuk. A kezel‚s‚r“l annyit, hogy a k‚t eg‚rgombbal  llĄthatjuk a l”v‚s sz”g‚t, ‚s az eg‚r el“re-h trahŁz s val gyorsĄtunk-lassĄtunk. JEEP: IGEN! Ez a legjobbak k”z‚ tartozik. Gyors, de semmi p nc‚lzata sincs, viszont 90 rak‚t val van felszerelve. Ezek c‚lk”vet“k, l‚gi c‚lok ellen is j˘l haszn lhat˘ak. Ez a legjobb g‚p ebben a csoportban. A kezel‚se mint a tank‚. TRUCK: Teheraut˘, majdnem olyan j˘ mint a jeep, kicsit lassabb, de mintha t”bb l”v‚st bĄrna ki. Kezel‚se mint az el“z“ek, de nem lehet a n‚z“pontot mozgatni. Ennek is 90 rak‚t ja van. BUS: Nincs fegyvere, sebezhet“, legink bb arra j˘, hogy a jobb g‚peket utol‚rjk, ‚s megszerezzk. A kezel‚se mintt a teherkocsi‚. TRAIN: Enek sincs fegyvere, r ad sul csak a kijel”lt p ly j n mozoghat. Ha valaki el‚g mazohista, akkor haszn lja nyugodtan. ON FOOT: Apostolok lova. Ilyenkor csak a k‚zifegyvereket haszn lhatjuk. A gyorsas gunk kissebb, ‚s el‚g k”nnyen lel“d”zhetnek. Fontos: Ha valamilyen j rm–vel a nem neki megfelel“ k”zegbe megynk (pl tankkal vĄzbe, vagy hidropl nnal a f”ldre sz llunk), akkor a j rm– megsemmisl! WATER: Vizi masin k: SPEEDBOAT: Motorcs˘nak. Gyors, rak‚t kkal van felszerelve, de r‚szemr“l ut lom, mert a hull mz s miatt haszn lhatatlan a harcban, ‚s az ember m r a hib l˘z s nak a l tv ny t˘l is tengeribet SHIP: Haj˘ (ha j˘ h t j˘- ez egy Asterix- id‚zet). Ugyanolyan mint a motorcsonak, csak lassŁ is. (50 rak‚ta) SWIMMING: +sz s. Ha lemerlnk (bal gomb, ‚s elindulunk), akkor  tmegy FROGMAN-ba. Csak a vĄz alatt haszn lhat˘ fegyverekkel tudunk l“ni, ‚s el‚gg‚ f rasztja az embernket. Mellesleg ‚rdemes a vĄz alatt haladni, mert sokkal nyugodtabban ir nyĄthatjuk, ‚s a leveg“b“l sem t madnak. MINISUB: Mini tengeralattj r˘. El‚g gyors, de k”nnyen sebezhet“. 75 vĄz alatti rak‚ta ‚s 50 szigony a fegyverzete. SUB: Tengeralattj r˘: fegyverzete ugyanaz mint az el“z“nek, de nagyon lassŁ. AIR: A l‚gier“: BIPLANE: K‚tfedel– repl“, 90 rak‚t ja van, el‚g gyors, ‚s k”nny– vele lesz llni. (lesz ll shoz min‚l lassabban, ‚s kissebb sz”gben kel ereszkedni) El‚g j˘ masina. HELICOPTER: 90 rak‚ta, el‚g gyors, tud egyhelyben lebegni, de az istennek sem tudok lesz llni vele. Ha ilyennel indulunk a kldet‚s elej‚n, akkor  ltal ban neki llok vele irtani az ellens‚ges csapatokat, amĄg ki nem l“nek. ZEPPELIN: Kiss‚ elavult masina, de van 90 rak‚t ja, ez is tud lebegni, ‚s ezzel m‚g lesz llni is sikerlt. Sajnos nagyos sebezhet“. BALLON: IGEN!, CS+CSTECHNOL+GIA! LassŁ, ir nyĄthatatlan (A k‚t eg‚rgombbal csak a magass got lehet v ltoztani, ‚s rem‚nykedni, hogy a sz‚l j˘fel‚ fŁj). Semmilyen fegyvere nincs (ha mi szerezzk meg- egy‚bk‚nt dob lja a bomb kat), teljesen haszn lhatatlan. Ha v‚letlenl egy ilyet szerezn‚nk, azonnal sz lljunk ki (miel“tt az ellenf‚l j˘lelk–en kil”vi, mert ez a legsebezhet“bb is). El‚g rossz helyzetben lehetnek a fiŁk, ha ilyet is bevetnek... ROCKET PACK: Ez a speci lis eszk”z”k k”z‚ tartozik. Nagyon gyors, j˘l ir nyĄthat˘ (a gombokkal gyorsĄthatunk/lassĄthatunk, az eg‚r el“re/h tratol s val a magass got v ltoztathatjuk), klassz, de nehezen hozz f‚rhet“. Ja, ‚s ennek is van 90 rak‚t ja. AMPHIBIOUS: K‚t‚lt–ek. FLYING BOAT: Hidropl n. 90 rak‚ta, olyan mint a biplane, de ez CSAK vĄzre sz llhat le! HOVERCRAFT: L‚gp rn s cs˘nak. Vizen ‚s sz razon is mozoghat, b r kicsit lassan. +l‚gg‚ sebezhet“. 90 rak‚ta. CRAWLWER: Ez egy ‚rdekes kocsi. Sz razon ‚s vĄzfen‚ken egyar nt mehet. 90 rak‚ta, 75 vĄz alatti rak‚ta, 90 szigony. Kicsit lassŁ, de oldalr˘l (a nagy kerekek miatt) el‚g nehezen sebezhet“. FLYING SUB: Az adu  sz. Tud vĄz alatt haladni, replni (Gyorsan!), ‚s a sz razf”ldre is lesz llhat. 90 rak‚ta, 75 vĄz alatti rak‚ta. FIREFIGHT: Flying subbal indulunk, ‚s kipr˘b lhatjuk, hogy milyen az ‚les harc. Ha m r itt elmondtam a j rm–veket, itt vannak a k‚zifegyverek is: SNIPING RIFLE: mesterl”v‚szpuska. El‚g pontosan l“hetnk vele, mert egy c‚lkeresztet is ad, de nem tŁl er“s, ‚s csak egyes l”v‚st leh LIMPET MINE: VĄz alatti robban˘anyag. Ha haszn ljuk, akkor visszasz ml l s kezd“dik, ilyenkor pucoljunk, mert nagyot robban. DYNAMITE: Dinamit, mint az el“z“, csak sz razf”ld”n haszn lhat˘. ORCA MISSILE: Csak vĄz alatt haszn lhat˘, c‚lk”vet“ vĄz alatti rak‚ta. HARPOON: Szigony. VĄz alatt haszn lhat˘, de nem egy nagy kaliber. HAND GRENADE: K‚zigr n t. Sz‚p nagyot durran, de sok dologra nem j˘, max ‚pletek ellen. FLARE: Vil gĄt˘rak‚ta. +jszaka n‚mi f‚nyt ad. GRENADE LAUNCHER: Aknavet“. Nagyot durran ez is, de neh‚z vele c‚lozni. ROCKET LAUNCHER: Rak‚tavet“. C‚lk”vet“ rak‚t t l“ ki, a legjobb k‚zifegyver. SUBMACHINE GUN: K”nny– g‚ppisztoly. Sorozatot l“, de nem tŁl er“s. ASSAULT RIFLE: G‚pkarab‚ly (M-16-os). Ez m r er“sebb, de jobb a : LIGHT MACHINE GUN: K”nny–g‚ppuska. Ballonok, zeppelinek, helikopterek, nem p nc‚lozott f”ldi c‚lok ellen el‚g hat‚kony. Sajnos igaz r , ami a t”bbi k‚zifegyverre: neh‚z c‚lozni. PISTOL: Hm, nem egy nagy kaliber. Maximum ”nbizalomer“sĄt“nek j˘, ha puffogtatunk vele. KNIFE: RendkĄvl sok dologra (pl krumplih moz s, fafarag s) alkalmas "nagyerej–" k‚zifegyver. Kb olyan hasznos, mint a h“ballon. WAR ROOM: Innen kezdhetnk hadj ratot, vagy t”lthetjk/menthetjk a m r meglev“t. CONTROL: Ha bet”lt”ttnk egy hadj ratot, akkor innen folytathatjuk. RAIDS: Itt egy tetsz“leges szigeten gyakorolhatjuk a kldet‚seket kl”nb”z“ neh‚zs‚gi szinteken. El“sz”r a t‚rk‚pen ki kell v lasztanunk a neknk tetsz“ szigetet. Ha valamelyik f”l‚ visszk az egeret, akkor a bal fels“ hal lfejek mutatj k a neh‚zs‚gi szintet. Ha kiv lasztottuk valamelyiket (SPACE), akkor megkapjuk az eligazĄt st: Els“k‚nt a sziget t”rt‚net‚t tudjuk meg. Ez nem tŁl fontos, csak t lal s a feladatokhoz. A m sodik a feladat (a k”nyvre clickeljnk). Itt v rjunk egy kicsit, sorban mutogat t”bbet is. A kldet‚shez mindet v‚gre kell hajtani! A kldet‚sek kulcsszavai: ENLIST: Az adott szem‚llyel kapcsolatba kell l‚pni, ‚s megnyerni a bizalm t. ASSASSINATE: Az adott szem‚lyt le kell l“ni, mint egy kuty t. SABOTAGE: A megadott ‚plet vagy ellens‚ges csapat megsemmisĄt‚se. A k”vekez“ dolgok: +tvonal, kezd“ j rm–, kezd“ fegyver, az ”sszek”t“nk neve, t‚rk‚p. Az ”sszek”t“ fontos szem‚ly,  ltal ban ‚rdemes “t felkeresniaz elej‚n, mi t‚rk‚pen fel van tntetve az ”sszek”t“ lakhelye, p r (nem minden) ellens‚ges csapat, esetleg m s ott ‚l“k. Ha elfogadjuk a kldet‚st, clickeljnk a felfel‚ mutat˘ hvelykujjra. Mozg s a terepen: A k‚perny“ tetej‚n l‚v“ dolgok balr˘l jobbra: Radar: k”z‚pen mutat minket. A rajta l‚v“ pontok szĄnei a k”vetkez“ket jelentik: Barna: ‚plet S”t‚tbarna: ember, vagy felvehet“ t rgy. K‚k: repl“eszk”z. Z”ld: f”ldi g‚p. S rga:k‚t‚lt–. S”t‚tk‚k: vizi. A radar n‚ha egy k‚pet mutat, ezek lehet“s‚gek: Ugr˘ pasi: a k”zelnkben egy j rm– van, amelyet megszerezhetnk (Ez lehet ak r egy minket t mad˘ tank, vagy repl“ is) K‚z: Felvehet“ k”zels‚gben van egy t rgy (doboz alakŁ valami, csak ha a sebess‚gnk 0!) K‚t k‚z: Egy ember mellett vagyunk, kapcsolatot teremthetnk vele. (csak, ha  llunk, ‚s nem lnk semmilyen j rm–ben) Ha a k‚pek k”zl valamelyik megjelenik, nyomjuk meg az F1-et, ‚s az akci˘ azonnal v‚grehajt˘dik. A radar mellett fell az  llapotjelz“: ha piros nincs baj, de ha szrkl j˘, ha pihennk (sebeslt, vagy f radt a pasi). Alatta az ˘ra van, balra t“lk az aktu lis t‚rk‚pr‚szlet. A k”vetkez“ h rmas: ir nyt–, sebess‚gjelz“, ir nymutat˘ nyil. (Ha egyenes, akkor egyenesen haladunk, ha elhajlott, akkor kanyarodunk). Ezek mellett egy vĄzszintes vonal jelzi, hogy merre n‚znk, a mellette l‚v“ csĄk az aktu lis j rm– zemanyag t, az alatta l‚v“ sz m a magass got mutatja. A legsz‚ls“ k‚pen az aktu lis fegyver ‚s l“szer l that˘. Lehet“s‚gek: F2: Pihen‚s. Pihenhetnk egy ˘r t vagy 5 percet. A pihen‚st addĄg csin ljuk, amĄg az eg‚szs‚gnket jelz“ kis alakok barn ra nem szinez“dnek. Jobboldalt az gyn”k teste l that˘. Ha valamelyik testr‚szen kis v”r”s kereszt van, akkor az sebeslt, j˘, ha bek”t”ztetjk valakivel. Ha a fej s‚rlt, akkor mindenk‚ppen pihenjnk, mert amĄg az be nem gy˘gyul, addĄg a pasi ide-oda k˘v lyog. F3: Automata mozg s. Csak ha m r kijel”ltnk egy c‚lpontot. F4: Id“gyorsĄt s. Csak automata mozg sn l. F5: T‚rk‚p. A t‚rk‚pre klikkel‚ssel zoomolhatunk. Ha az als˘ ikonra megynk, akkor a k”vetkez“ lehet“s‚geink vannak (b-j): Vissza az akci˘ba, 3D k‚p a szigetr“l, vĄzzel/vĄz n‚lkli  br zol s,  tkapcsol s a nagyt‚rk‚pre, t‚rk‚pen az ‚pletek kijelz‚se, az ‚pletekn‚l pontos leĄr s, ir nykijel”l‚s, az eddig megtal lt dolgok a t‚rk‚pen. Az ir nykijel”l‚s a c‚l kijel”l megnyom s val t”rt‚nik. Vigy zzunk, hogy pl sz razf”ldi j rm–vel ne keresztezzk a vizet, mert elvesztjk a g‚pet. A megtal lt dolgokat csoportosĄtva lehet megn‚zni. A sz mbillenty–k lenyom s val v logathatunk: 1: minden kijelz‚sre kerl. 2: ellens‚ges csapatok (skorpi˘val jel”lve) 3: fegyverek. 4: j rm–vek. 5: emberek. F6: Szem‚lyes tulajdons gok. F7: Napl˘. Az ikonok (b-j): +sszek”t“k; kikkel tal lkoztunk eddig; h ny ellens‚ges csapatot semmisĄtettnk meg; h ny szabot zsakci˘t hajtottunk v‚gre; fegyverek; igazolv nyunk van-e, ‚s milyen min“s‚g–;milyen r‚szfeladatokat teljesĄtettnk. F8: Mi a feladat. F9: Titkos fegyver haszn lata: VISITING CARD: Na, ezt pont nem itt kell haszn lni. Ha megvan ez a cucc, akkor a b”rt”nb“l val˘ sz”k‚sn‚l Łj lehet“s‚g jelenik meg, amit kiv lasztva azonnal szabadulunk. MATA HARI CAPSULE: Haszn lata ut n ak rkit r  tudunk dum lni a segĄts‚gre. BLACK WIDOW: A meg”lend“ pasik k”zl az els“t b rhonnan kinyĄrhatjuk vele. FLYING FOX: Ugyanaz mint az el”bb, csak ‚pletek szabot l s ra. STUN GAS: 1 m‚rf”ld k”rzetben mindenkit elk bĄt. (j rm–szerz‚s) GENIUS GUN: f”ldr“l indĄtva minden ellens‚ges g‚pet kinyĄr. BRIGHT FISH: ugyanaz, csak vĄzr“l indĄtva. LAZY VULTURE: ugyanaz, csak leveg“b“l indĄtva. MAGIC BULLETS: ???? BLOODHOUND: A kiĄrtand˘ ellens‚ges csapathoz visz. JUDAS SEQENCE: Az  rul˘k neveit adja meg. ST. BERNARD: A k”vetkez“ megmentend“ pasihoz visz. BEGGING BOWL: a k”vetkez“ besorozand˘ pasihoz visz. A sp‚ci fegyvereket csak kldet‚sek teljesĄt‚sekor kapjuk meg. (Hadj ratban. Gyakorl˘ kldet‚sn‚l mind megvan.) F10: kil‚p‚s, hadj ratban itt lehet menteni is. I: S”t‚tben j˘l haszn lhat˘ infrav”r”s szemveget kapcsol ki-be. Sajnos hamar kimerl, ‚s olyankor v rni kell, mĄg Łjra haszn lhat˘. A terepen t”bb fontos dolgot is tal lhatunk: vannak ‚pletek, ahol meg llva felt”ltik a j rm–vet zemanyaggal, vagy maximumra t”ltik a fegyvereket. Ezek a t‚rk‚pen store, gas station n‚ven szerepelnek. A legl‚nyegesebbek az emberek. Kinn  lldog llnak a h zaik el“tt. Ha meg llunk mellettk, besz‚lhetnk velk. (k‚zfog s ikon) Ha minden ok‚, akkor felaj nlj k segĄts‚gket. Ha nem akkor meg kell gy“znnk “ket. Azt v lasszuk, amiben magasak a tulajdons gaink. Nekem a Reason, Authority ‚s a Deception j”tt belegt”bbsz”r. es‚lynk, de  ltal ban a pasi elz rk˘zik a segits‚gt“l. El“fordul, hogy a segĄts‚g‚t felt‚telhez k”ti: szabadĄtsunk ki valakit, robbantsunk fel ezt-azt, nyĄrjunk ki valakit. Ha megcsin ltuk, akkor segĄt. A segĄts‚gek fajt i: Ballonkab tos pasi: felveszi a kapcsolatot p r haverral. Ezeknek megkapjuk a hely‚t, ‚s  ltal ban segĄt“k‚szek lesznek. Robban˘ h z: Szabot zst v llal. N‚ha helyettnk megcsin lj k a kldet‚st. I bet– : P r ember lak˘helye,  rul˘k felfed‚se, csapatok, fegyverek halye. Bek”t”tt szem: elvisz egy ismer“s‚hez. Bek”t”tt k‚z: Tud s hoz m rten ell tja a sebeinket. Iratok: V ltoz˘ min“ls‚g– igazolv nyt ad. Ha el‚g j˘, ritk bban t madnak minket. Ker‚k: J rm–vet ad (volt m r olyan, hogy bet”r“ adott tankot is) H z: Mened‚ket ad a h z ban. Ha hirtelen egy k‚st markol˘ k‚z jelenik meg, akkor a pasi  rul˘, ‚s mi sittre kerlnk. Ennyit a kezel‚sr“l. Hogy ‚rhet“bb legyen, itt az egyik sziget (ALEDO) megold sa: Feladatunk: Mr. Nathan Owen kinyĄr sa, ‚s a Qasiri nyomda felrobbant sa, ahol mindenf‚le r”piratokat gy rtanak. Teherkocsival indulunk, r”gt”n mellettnk k‚t ember. Dum ljunk velk. Az egyik Joan Benson , aki hajland˘ segĄteni, ha hidegre rakjuk Rosemary Weawert. O.K., itt van m‚g Eric Watts, aki hajland˘ elvezetni minket egy haverj hoz, Allan Osbornhoz, aki robbant si szakember. A k”zelben (DNY-ra) van egy Musura Camondi nev– h”lgyem‚ny is, akivel besz‚lgessnk egy kicsit. M r le is vagyunk sittelve. Sz”kjnk meg (A b”rt”n mellett  ll˘ h zb˘l l“szert tankolhatunk.), majd ‚rdekl“djnk n la megint- most nagyon segĄt“k‚sz, (ez jellemz“ az  rul˘kra) ‚s  tad egy gyenge min“ls‚g– szem‚lyit. T”bbet nem tud segĄteni- ‚n lel“ttem. Vezettesk el magunkat Allan Osbornhoz. Ha sikerlt meggy“znnk, akkor ad egy pusk t, v llalja, hogy szabot l egy vill t, ‚s elmondja egy assault rifle lel“hely‚t. Induljunk Liam Kellyhez, az ”sszek”t“nkh”z. Ad “ is egy fegyvert, els“seg‚lyt is ad, megadja Shnaneupala Tambo (vagy valami ilyesmi) cĄm‚t, akit“l egy‚bk‚nt egy teheraut˘t kaphatunk. Kersg‚ljnk a t‚rk‚pen. +szakon az ”b”l k”zep‚n van egy falu, ahol nyomda m–k”dik. Menjnk oda, ‚s robbantsunk mindent a k‚zigr n ttal. Az egyik feladat megvan. Ha Allant˘l ‚szkra n‚zel“dnk, r bukkanunk Audrey Williamsra. Miut n meggy“ztk, elvisz Audita Bustanihoz, aki k‚t pasi cĄm‚t tudja: Jason Lawrence ‚s Zeneb Masudi. Az el”bbi ismeri p r ellens‚ges csapat hely‚t, ut˘bbi  rul˘. Miut n kiszabadultunk, keressk fel Łjra. Ez is ell t inf˘kkal, ‚s el tud vinni Eric Wattshoz. Mivel ott m r voltunk, l“jk le. A keleti parton, lent a kis ”b”ln‚l lakik Rosemary Weawer. ™ is  rul˘ , ‚s csak igazolv nyt tud szabadul s ut n adni, sz˘val l“jk le “t is. Joan Benson ”rlni fog a hĄrnek, keressk meg- “ is  rul˘. Keressk fel a szabadul s ut n. Amellett, hogy elv llaja a szabot zst a nyomd n (m r nincs r  szks‚g, de helyettnk megcsin lja, ha m‚g nem voltunk ott), elvisz minket Elanie Uptonhoz. Ut˘bbi egy  pol˘n“, de addĄg nem segĄt, amig le nem vad sszuk lt. Senbor alakulat t. A csapat hely‚t a jasont˘l tudjuk, menjnk, ‚s irtsunk le mindenkit, amĄg egy nagy skorpi˘k‚p kĄs‚ret‚ben nem k”zlik velnk, hogy a csapat megsemmislt. Ha visszamegynk, Elanie el rulja Nathan Owen tart˘zkod si hely‚t. Menjnk oda, ‚s l“jk szit v - kis id“ mŁlva j”n a gratul ci˘, nneps‚g, p‚nz, kapunk egy jachtot is aj nd‚kba- Aledo szabad, mehetnk a k”vetkez“ kldet‚sre. -+s ez m‚g egy kis, 2-es neh‚zs‚g– sziget volt. Mit mondjak, a Midwinter 2 nem egy nagy ereszt‚s sem grafikailag sem zeneileg (sima 3D-vektor az eg‚sz, zen‚ben adlib t t mogat, de valami nincs teljesen rendben, mert n‚ha idegesĄt“en sĄpolni kezd, sz˘val jobb kikapcsolni), de maga a j t‚k nagyszer–, ‚s nem kell hozz  egy er“m– - elfut egy XT-n is. HATI