Nightlong: Union City Conspiracy 2007. június 21. Az intro után vegyük fel a két kocsi között lévő alumínium papírt. Ez után menjünk be az apartmanba. Itt nyomjuk meg a lift gombot, mire az szétesik? Az intro után vegyük fel a két kocsi között lévő alumínium papírt. Ez után menjünk be az apartmanba. Itt nyomjuk meg a lift gombot, mire az szétesik? Szedjük ki a biztosítékot és tekerjük be az előbb felvett alumínium papírral és tegyük vissza. Most már jó a lift gombja, tehát hívjuk is magunkhoz. A kártya tartóba tegyük a lift kártyát, és mehetünk is oda, ahova akarunk. Menjünk Ruby apartmanjához. Olvassuk el ott az ajtón lévő írást, és menjünk vissza. Ott a 17-es levélszekrényt kinyithassuk avval a kulccsal, ami nálunk van. A benne lévő papírt olvassuk át és tegyük el. Menjünk le megint az apartmanba és ott a ?pen pad?-ra tegyük rá a papírt és írjuk alá. Ha már bent vagyunk az apartmanba, akkor tegyük el az asztalon lévő cetlit és a fotót szedjük ki a keretéből, persze a vodkát se felejtsük el kivenni a szekrényből. Mielőtt még bemennék a hálószobába, nézzünk bele a kukába. Találunk benne egy kártyát, tegyük el jó lesz ez még később. A hálószobába a húzzuk le a rolót és nyissuk ki az ablakot. Tegyük el a kulcsot. Most menjünk a szekrényekhez és kinyitás után, kicsit kutassunk ott. Egy széf vár minket, amit persze az előbb talált kulccsal ki lehet nyitni. A széfből rámoljunk ki mindet, ami benne van (pisztoly, jelentés, savas tubus). Az apartmanban találunk egy automatát, dobjunk bele pénzt. Az innivalót és a visszajárót tegyük el. Menjünk ki az utcára, és a törött korlátot savazzuk le. Menjünk most a térképhez, ami az apartmanban van. Ha megnéztük, akkor aktiválódik a liftnél az aluljáró. Menjünk a lifttel az aluljáróba. Vizsgáljuk meg a jegy automatát és dobjunk be a fémpénzt. Most menjünk a jegyellenőrző szkennerhez, és mivel vettünk jegyet szabad a pálya a metróhoz. Az ott lévő hajléktalannal beszélgessünk el, majd adjuk neki a vodkát. Mutassuk meg a fényképet neki, mire ő mondja, hogy ő még szomjas. Adjuk neki oda a dobozos sört is. Ezután vegyük meg tőle a korcsolyát. Menjünk fel a mozgólépcsőn. Menjünk az italboltba. Amikor belépünk egy kisebb balhét láthatunk. Próbáljuk meg elvenni a tagsági kártyát. Hát ez nem fog menni, szóval beszélgessünk el a boltossal a kártyáról. Elmondja, hogy odaadja egy ?Chateau Lafitte ?85? nevezetű bor fejébe a kártyát. Most menjünk a sikátorba. Ott a csatornafedőt tegyük odébb a vasrúd segítségével. Menjünk le és tegyük el az ott lévő döglött patkányt. Másszunk vissza a létrán, és sósavval öntsük le a lakatot, majd mennünk le a csapóajtó alatti lépcsőn. Itt egyesítsük a korit a patkánnyal és gurítsuk oda az eladó nőhöz. Miután kiszalad a nő a pincéből, keressük meg azt a ?85-ös bort, és adjuk oda az eladónak. Ma meg vagyunk evvel akkor térjünk be a CLIMAX klubba. Itt beszélgessünk el Eva Tompson-nal. Menjünk az aluljáróba és használjuk a minicom-unkat. Elmondja Hugh Martens, hogy kell neki egy fix fax szám, ahhoz, hogy el tudjon küldeni egy térképet. Keressük meg a plasztik darabkát és illesszük hozzá a bal oldali fax készülékhez. Használjuk megint a minicom-unkat. Miután a beszélgetés során megadjuk a most javított faxnak a számát, már jön is a térkép. Menjünk a földalatti alagútba. Itt a rácsot szedjük le és irány az emelvény. Az ott lévő ajtó zárját lőjük ki a pisztollyal és menjünk be. Az ott lévő szekrényben lévő táskát rámoljuk ki, mire mi gazdagabbak leszünk egy vezetékkel, egy csavarhúzóval és egy szerszámmal. Menjünk ki innen és a csavarhúzóval szedjük le a reklámtábla logóját. Ezt az S betűt tegyük a csőnél lévő lánchoz, mire mi átmegyünk a túloldalra. Ott a panel dobozt nyissuk ki a szerszámmal. A drótot kössük rá, és húzzuk meg a kart. Az eredmény: bejutunk az ajtón. Szedjük fel a fogót, és a vascsővel verjük szét a hangszórókat. Ha ez sikerült, akkor szedjük fel a mágnest. Menjünk fel a hídra, és a fogóval vágjuk el a kábelt, aminek a következtében át tudunk jutni a túloldalra. Menjünk ki az ajtón, tehát irány az állatkert. Itt menjünk be a bárban és húzzuk el a függönyt. Tegyük el a seprűt és a cilindert. Az olajos kannát vegyük el a bárpultról, és a sörös dobozt az asztalról. Most menjünk a SPHINX-hez és beszéljünk vele (figyeljük mit mond!). Ha ez megtörtént menjünk vissza a metró sínekhez. Ott a mágnest és a vascsövet illesszük össze, majd az új eszközzel hívjuk magunkhoz a láncot. Menjünk be az ajtón, és tegyük el a szekrényben található kulcsot. A páncélajtón lévő kilincset olajozzuk be, és menjünk is be az ajtón. Próbáljuk feloltani a villanyt, majd nyissuk ki a csapóajtót és menjünk le rajta. Az alagútban az ajtót kinyithassuk a nemrég bugázott kulcsunkkal. Ha ez megvan és bejutottunk a könyvtárban, akkor nézzük meg az Egyiptomos könyveket. Az egyik elég érdekes szóval tegyük el. Most tekerjük ki az izzót a lámpából, hiszen kellet ez még nekünk. Menjünk vissza a raktárba és cseréljük ki a régi izzót az újra. Ezután oltsuk fel a villanyt és tegyük el az adaptert. Most menjünk vissza a SPHINX-hez és a kapcsolókat most már megtudjuk oldani, hiszen nálunk van az Egyiptomos könyv. Valahol itt egy kép, ha valaki nem jött volna rá, hogyan kell megcsinálni. Most már betudunk jutni a biztonsági szobába. Ott váltsuk át a gombokat zöldre, és vegyük el az asztalról a fegyvert. Menjünk a vulkánokhoz. Ha már ott vagyunk, akkor térjünk be a barlangba is. De nem tudunk, mivel egy dinó elállja az utunkat. Nyugodt szívvel lőjük le. A barlangban vegyük fel az asztalról a fáklyát. A rácsot nyissuk ki. Ezután menjünk az istennőhöz. Ha a bokrot kicsit megmozdítsuk, akkor egy csapot fogunk találni. Fordítsuk el és akkor elfog állni a tűz. Menjünk a ?lábashoz? és tegyük bele az üres olajos kannánkat. Ha megvagyunk, akkor menjünk a tóhoz. Ott a gépezet panelját nyissuk ki, mire az ott lévő csávó meghal. Töltsük meg olajjal a tankot, majd tegyük rá cilindert. A fáklyát pedig dobjuk bele a tankba. A robbanást megúsztuk sikeresen, de ahogy elnézzük a micicom-unk nem? Na mindegy, menjünk át a hídon és vegyük el a távirányítót az emberkétől. Menjünk a barlangba, és használjuk a távirányítót az elektronikus cellákon. Most, hogy megnyílt a lift menjünk le vele. A raktárban a bal oldali dobozt kutassuk át, mert van benne egy fogó. Keressünk tovább a dobozok között, mert akkor egy vetítő lesz a jutalmunk. Menjünk fel a lifttel és ott a nyomógombot nyomjuk meg, melynek hatására kinyílik a csapóajtó. Sétáljunk fel a lépcsőn és az ajtót feszítsük ki. Ha bejutottunk, akkor zárjuk el a gázt, és a fogó segítségével állítsuk az ablakhoz a csövet. Menjünk vissza a tetőre és a rossz minicom-unkat tegyük a csapóajtó zárjához. Eredménye az lesz, hogy kinyílik a csapóajtó. Ha evvel megvagyunk, akkor térjünk vissza a raktárba és szedjük fel a gyufát, és nézzük meg a panel dobozt. A paneldoboz borítását a csavarhúzóval szedjük le. Sajnos az egyik kábel elszakadt ezért kössük rá a középső kábelt a jobb alsó csatlakozóba. Menjünk fel a szenzorhoz és ott idézzünk egy kis tüzet a seprű és a gyufa segítségével. Az őrök egy kicsit vitatkoznak, hogy valami gáz van itt. Ha lepergett előttünk a videó, menjünk a ?HIDEOUT?-ba. Ott az adaptert csatlakoztassuk a konnektorhoz, és a vetítőt meg kapcsoljuk rá az adapterre. Így aktiválva lett egy hologram szörny, mire hatására az őr kinyissa a rácsot, hogy lekapcsolja, de mi leütjük. Szedjük el tőle a kulcsát, és a lézer fegyverét. A lift segítségével menjünk a szobába. Ott szedjük ki a fiókból a biztonsági kártyát. A falon a kép alatt találunk egy cetlit. Tegyünk el, mert ez még kelleni fog. Most menjünk vissza a lifttel, és lőjük ki a panel dobozt a lézerrel. A panelban a kártya helyére tegyük a biztonsági kártyát. A kódot onnan tudhatjuk, hogy a talált papírban le van írva a sorrend. Igaz, hogy nem számokkal, hanem színekkel. Magyarán a legvilágosabb a legelső a legsötétebb pedig a hetedik. Ha valaki nem értené, akkor itt a sorrend (felülről lefelé): 2, 3, 5, 6, 1, 7, 4. Az eredménye az lesz, hogy leáll a rendszer biztonsági része. Menjünk vissza a szobába, és menjünk be a jobb oldali ajtón. Ott nyissuk ki a fülkét. Meglepetésre lesz okunk, hisz Simon Ruby fekszik ott. Most nyissuk ki a kisszekrényt és rámoljuk ki belőle a sztetoszkópot, a fecskendőt és az orvosi jelentést Ruby-ról. Menjünk ki az ajtón nézzünk be a lyukon a másik ajtón, és a sztetoszkóp segítségével hallgassuk le miket beszélgetnek Eva Tompson. Sajnos az ajtón beesünk, és az őr megakar minket ölni, de szerencsére Eva kihúz minket a csávából. Miután kimagyaráztuk magunkat elmegyünk a szórakoztató parkba. Sajnos az iventory-ban csak egy tárgy van, az is a helyzetváltoztató. Menjünk be a labirintusba. A labirintusba először keressük meg a kútnál lévő fémpénzt, majd a csontváznál lévő posztót tegyük el. Utána menjünk el a tetom oszlophoz és használjuk a kalapácsot. Ha ez megvan menjünk be az ajtón. Ott a fiókokat kutassuk át. Menjünk le a kazánházba. Ott kapcsoljuk ki a törölköző segítségével a kazánt. Ennek hatására a pók visszahúzódik, és fel tudjuk szedni a hálómaradványát és az ittlévő penészt. Menjünk vissza a játékgéphez, de közben visszafele vegyük fel a kalapácsot. A játékgépnél a kalapáccsal üssünk egyet a pókra, mire annak a lába ott marad a kijelzőn. Dobjunk a gépbe pénzt, majd a megnyert pénzel mennyünk a puskához. Ott az állványra tegyük rá az iszapot. Dobjunk be pénzt, és ha sikeresek vagyunk, akkor nyertük egy bábút és egy távirányítót hozzá. Menjünk vissza a faházba. Ott nyissuk ki a jobb oldali fiókot és tegyük bele a babát. Most sétáljunk be a ketrecbe és nyomjuk meg a távirányítót. Az eredmény az lesz, hogy átjutunk a kastélyba. Menjünk be a templomba és vegyük fel a koponyát és tegyük el a fáklyát. Az üstből vegyük ki a szenet. Ha ezzel megvagyunk, menjünk a tanulmányi szobába. Ott tanulmányozzuk át a két pergament és a könyvet. A kistáskát vegyük el a polcról a koponyát, tegyük a csap melletti kapcsolóra majd bele a fáklyát. Ezután az égő koponyát rúgjuk odébb, ennek hatására az üvegen megjelenik ez a négy szám: 7, 8, 4, 5. Menjünk a toronyba. Ott használjuk a tengelyt a meridián körnél. A rejtvény egyszerű, hiszen tudjuk a sorrendet: 7, 8, 4, 5. Ha megtaláltuk Moreau?s naplóját, akkor el transzportálódunk Hugh irodájába. Ott a titkárnőnek a csokijába tegyük az altatókat (empty bag). Ezután a titkárnő eszik a csokiból és elalszik. Nyomjuk meg az asztalon lévő gombot és bejutunk a gyűlésterembe. Ott a vitrint nyissuk ki és tegyük el a pisztolyt és a két vas labdát. A szobortól vegyük el a bunkót. Nézzük meg az ajtót, hogy betudunk-e jutni. Sajnos ne, menjünk vissza a szórakozató parkba a helyzetváltoztató kütyü segítségével. Ott menjünk a kastélyhoz, és a dobra üssünk rá egyet a bunkóval. Ennek hatására a csengő leesik. Vegyük fel és menjünk a lávához a labirintusba. Ott tegyük bele a csengőt a lávába, majd rá az egyik vas labdát. Utána tegyük még a csengőre az ezüst pénzérmét. Ha megvagyunk emeljük ki a labdát a törölköző segítségével. A labda ezüst lett, mivel összeolvadt a pénzérmével. Vegyük fel, és menjünk a farkashoz. A salétromot tegyük rá a faszénre. Ennek hatására puskapor lesz belőle. A puskaport tegyük először a korsóba, majd a bele a pisztolyba. Utána tegyük a pisztolyba az ezüst labdát. Ha ez megvan lőjük le a farkast. A vérét tegyük a korsóba, és menjünk vissza Hugh irodájába. Ott az ajtó zárjára öntsük rá a vért mire az, szétég. Menjünk be az ajtón. A fiókból vegyük ki a diát. A diát tegyük bele a vetítőbe, és akkor megtudhatjuk Hugh számítógépének kódját. Ha egy kicsit gondolkodunk rájövünk, hogy mik a kódok. Ha esetleg valaki nem értette volna meg a rejtvény itt a megoldás: 5, 6, 2, 3, 9, 6. Ha elolvastuk kiderül, hogy Hugh áll a dolgok mögött, szóval vissza is megyünk a valós világba és szólunk Eva-nak, hogy Hugh a bűnös. Irány Mexikó! A parton keressük meg a tojást, és menjünk a kerítéshez. Ott a tojást adjuk oda a kígyónak. A kígyót lőjük le, majd szedjük fel. Ezután pedig menjünk a csőhöz. A cső zárját lőjük ki a lézerrel. A kígyót meg dobjuk be a tóba a halaknak, hogy át tudjunk kelni rajta. Ha bejutottunk, akkor a polcon a lepedőket mozdítsuk meg, és tegyük el a mögöttük lévő mosószert. A vödörbe tegyük a mosószert, majd öntsük ki a vödröt. A két kannát pedig tegyük be a mosógépbe. A lejáratot csukjuk be, és kapcsoljuk be a mosógépet. A kannák eléggé zörögnek és ezt az őr is észreveszi, szóval bejön a szobába. Megy a mosógéphez, de a lejáratba beleesik? Ha leesett akkor vegyük ki az ajtóból a kulcsot, és menjünk ki. A kulcs segítségével menjünk be az izolációs szobába. Ott a 2. ajtóban beszélgessünk el Moreau professzorral. Utána tegyük el az ?MDVD?-t az őrhelyről. Adjuk oda, az ?MDVD?-t Moreau professzornak. Ő ezt az ?MDVD?-t tudja kezelni, és kiolvassa belőle a kódot a laboratóriumhoz. A kód: 446677. Ha bejutottunk, akkor vegyük magunkhoz a tubust, a gumikesztyűt és a kis gépet. Nézzük meg a táblát elég furcsa jelek vannak rajta, de ez még biztos kelleni fog valahol. Most az őrszobánál a panelnak az elejét szedjük le a csavarhúzóval. A kis gépet meg csatlakoztassuk rá. Utána vágjuk el a megfelelő kábelt a ?Parallel Cutter? segítségével. Menjünk most a beteg szobába, amit kinyithatunk a kulcs segítségével. A kabátot kutassuk át, és tegyük el a benne lévő orvosi eszközöket. Utána tegyük rá hengerre a kesztyűt, mire az megtelik gázzal. Most beszéljünk Eva-val (tőlünk az első cella). Töltsük bele a fecskendőt a tubusba. Az így keletkezett fecskendőt pedig a avval a téglalappal egyesítsük amit kiszedtünk a kabátból. Utána a fecskendőt használjuk a gázzal töltött kesztyűn. Ezt az új készítményünket pedig adjuk oda Eva-nak. Utána menjünk vissza az izolációs szobába és vegyük el az őrtől a lézert, és nyissuk be Eva cellájába. Eva odaad egy kód papírt, olvassuk át és egy kis idő után rájövünk, hogy a tábla segítségével meg tudjuk fejteni a kódot. Mondjuk nekem 3napig tartott még rájöttem remélem nektek nem ennyi ideig fog tartani.:) Ha esetleg valaki nem jött volna rá mi a kód: 9 5 8 3 2 0. Ha ez megtörtént, akkor egy szép befejező mozit láthatunk. A szerző ismeretlen