I.szint A kezd“k‚perny“n ugorjunk egyet.A padl˘ egy helyen meg fog remegni.Ahol ezt megl ttuk ott egyszer–en fussunk keresztl rajta.Ne  lljunk meg egy pillanatra sem mert akkor le fogunk esni,‚s ezzel el is bŁcsŁzkodhatunk az els“ ‚letnkt“l.De sebaj lesz m‚g r  alkalom,hogy Łjat kapjunk.Nem is egyet.Ha sikerlt  tfutnunk Łgy,hogy k”zben nem estnk le,akkor a k”vetkez“ l‚p‚snk az lesz,hogy elmegynk a lyuk sz‚l‚ig,ott megfordulva ‚s tartva a SHIFT+lefel‚ gombokat kellemesen f”ldet ‚rnk az als˘ mez“ben.Persze vannak h“s”k,akik csak Łgy lel‚pnek.Egy ‚lettel t”bb vagy kevesebb,nem sz mĄt (persze a SHIFT gombot egy ideig tartani kell,majd amikor megjelenik a m sik k‚perny“,akkor m r elereszthetj).Ha innen b rki is jobbra indul az egyenesen a veszt‚be rohan.Ugyanis kard n‚lkl az ellens‚g azonnal meg”l.Bizony ra m r mindenki r j”tt,hogy szereznnk kell egy kardot.Menjnk balra,majd a szakad‚kot  tugorva nyissuk ki az ajt˘t,l‚pjnk r  a szakad‚k bal oldal ra,ha m‚g ezt nem tettk meg.A szakad‚kot k‚t f‚leke‚ppen ugorhatjuk  t.Az els“ lehet“s‚g: nekifut sb˘l nyomjuk meg a felfel‚ gombot (persze a fut st ne hagyjuk abba).Ekkor egy hatalmasat ugrunk.A m sik lehet“s‚g: megk”zelĄtjk a szakad‚k sz‚l‚t (SHIFT+balra) majd tartava a SHIFT-et nyomjuk meg a balra-fel gombot (a numerikus billentyŁzeten a 7-es gomb).Legjobb ilyenkor a SHIFT-et nem elengedni,mert sz‚lesebb szakad‚k  tugr sa eset‚n Ągy meg tudunk kapaszkodni a perem sz‚l‚n‚l,‚s megnyomva a felfel‚ gombot (8) fel tudjuk magunkat hŁzni.De az igaz n sz‚les szakad‚kok eset‚ben csak az els“ esetben leĄrt m˘d a hat sos.Folytassuk az utunkat addig,amĄg r  nem bukkanunk a kardunkra,kisebb nagyobb neh‚zs‚gek  r n.Felv‚tele ut n menjnk vissza a kezd“ k‚perny“ alatt l‚v“ szob ba,majd most m r nyugodt l‚lekkel menjnk tov bb jobbra.Itt a kardunk automatikusan a keznkbe kerl.A leghat‚konyabb harci taktika, amely m‚g a legf‚lelmetesebb ellenfelet is ki tudja j tszani,a k”vetkez“:nyomogassuk a felfel‚ gombot ‚s amikor ellenfelnk ‚ppen t madni akar,nyomogassuk meg a SHIFT-et (PC-n,Amig n az amiga jelet),persze a felfel‚ gombot tov bbra is nyomkodjuk,ha ellenfelnk nem sz nd‚kozik bennnket megtni,akkor csak a felfel‚ (8) gombot nyomkodjuk.Ezzel azt ‚rjk el,hogy v‚dekeznk.A k”vetkez“ k‚perny“n van a f“ajt˘,amin at tudunk jutni a k”vetkez“ szintre.Jelen esetben az ajt˘nyit˘ ugyanebben a zsob ban van. K‚t lehet“s‚gn van arra,hogy ne kelljen felszednnk a kardot. Az els“,amely n‚mi vesz‚llyel j r,hogy miut n a start szob b˘l leugrottunk az als˘ szob ba.Menjnk balra. Persze az ellenf‚l, mit sem sejtve a tervnkr“l k‚szs‚gesen neknk akar rontani. Ezt ne engedjk meg neki, hanem kezdjnk el futni fel‚je, ‚s egy alkalmas pillanatban ugorjuk  t “t. Haszn ljuk a hosszŁ ugr st.Majd amikor f”ldet ‚rnk ne n‚zznk, mint borjŁ az Łj kapura, hanem fussunk ki a szob b˘l. Ez a trkk a legt”bb esetben bev lik. Ezzel rengeteg id“t takarĄtunk meg. A m sik lehet“s‚g az egyszerbb. Nyomjuk meg a SHIFT+L gombokat . Ezzel  tl‚ptnk a k”vetkez“ szintre. Ezt t”bbsz”r is megtehetjk, a negyedik szintig. T”bbet ‚r ink bb v‚gigkĄnl˘dni a p ly kon, mivel el‚g sok l tnival˘ akad rajtuk. Miel“tt  tl‚pnk a k”vetkez“ szintre, el“bb egy k˘dot kell megfejtennk, van akinek ezt nem kell. Att˘l fgg, hogy ki milyen j t‚kverzi˘val rendelkezik. Egy kors˘t kell meginnunk, amely egy bet–vel van ell tva. Persze az‚rt van t”bb, hogy megt‚vesszenek bennnket. Ugyanis, ha rossz betvel ell tott kors˘t iszunk meg, akkor elvesztjk az egyik ‚letnket. A helyes kors˘ felhajt sa ut n, megnyĄlik el“ttnk az Łt a m sodik szint fel‚. II.szint A kezd“ k‚perny“t”l balra van egy ember, aki nagyon meg szeretne ”l(el)ni bennket. Viszonozzuk vend‚gszeretet‚t. NyĄrjuk ki. A k”vetkez“ men“ben lehet“leg ne rohanjunk bele a tsk‚kbe, mert akkor HASTALAVISTA BEYBI, hanem vagy ugorjuk  t, vagy gyalogoljunk keresztl rajta. A t‚rk‚pen feltntetett + -t aj nlatos meginni, mert plusz (MULTIVITAMIN) ‚letet kapunk, ez sokat jelenthet a k‚s“bbiek folyam n. Keressk meg a t‚rk‚p alapj n a f“ajt˘t. Az ajt˘nyit˘ t“le eggyel balra tal lhat˘. III.szint Induljunk jobbra, majd teljesen fel. Igyuk meg a + -t. Majd visszafel‚ j”vet r l‚pnk az ajt˘nyit˘ra (), kezdjnk el rohanni ‚s ugr lni balra, mert m skl”nben az ajt˘ lez rul el“ttnk, ‚s mi hoppon maradunk. Nem tudunk tov bb menni. Ilyen, ‚s ehhez hasonl˘ esetekben c‚lszer– nem feladni a j t‚kot, hanem megism‚telni, azaz visszamenni az ajt˘nyit˘hoz ‚s m‚g vagy sz zszor megpr˘b lni, ha nem megy. A f“ajt˘nyit˘ abban a helyis‚gben van, amelyben maga a f“ajt˘ is tal lhat˘ (X). Persze a fazon kedv‚‚rt vissza kell mennk a start mez“ig, majd onnan m‚gtov bb balra a kik ratig. Ha v‚letlenl megesne valakivel, hogy Łtk”zben, m‚g visszafel‚ igyekszik el‚be kerl egy csontv z, az ne ijedjen meg, mert az sem fog t“lnk megijedni. A megfelel“ bemutatkoz s ‚s miegyebek ut n (pl.k‚zfog s, vagy ami ‚ppen esznkbe jut), pr˘b ljuk meg megcsiklandoztatni az ‚l“-holtat. Ne sajn ljuk meg “t nagyon. De az‚rt ne is vigyk tŁlz sba. Mert vagy sz zhuszon”t ˘rai p rbaj ut n r  fogunk j”nni magunkt˘l is, hogy most az egyszer kem‚ny f ba v gtuk a "kardunkat". Mivel csontos bar tunk, m r r‚g˘ta alulr˘l szagulja az iboly t, nem tudjuk meg”lni, mint ahogyan azt eddig is tettk. A megold s pofon bonyolult. Amikor j˘l eltal ljuk, sz‚t fog hullani kisebb-nagyobb csontocsk kra. Miel“tt m‚g ujb˘l ”sszeszedn‚ mag t, l‚pjnk hozz  k”zelebb, ‚s ism‚teljk meg a m˘dszert, eg‚szen addig, amĄg le nem l”kjk. Na most fog mindenki egy j˘ nagyot !!??#$!-kodni. Mivel egy apr˘cska dolgot nem csin ltunk meg, miel“tt szembesz ltunk volna vele. H t igen m‚g a kezdet kezdet‚n balra kellet volna mennnk, hogy az itt l‚v“ szakad‚k el“l elt volĄtsuk a fedel‚t, hogy v‚n bar tunkat le tudjuk oda l”kni. Jobb k‚s”bb mint sohahahahahaha.... Ekkor tizenegy lehet“s‚g k”zl v laszthatunk, ha m r a serencse is v‚gleg elp rtolt volna t”lnk. Az els“ lehet“s‚g, hogy Łjra kezdjk a j t‚kot (ez nem gazdas gos). A megmaradt lehet“s‚gekb“l ki ki kedv‚re v logathat, "Kezdjk Łjra a szintet!!!". Erre az eg‚sz cerem˘ni ra az‚rt volt szks‚g, mert a mi Łtvonalunk v‚letlenl megeggyezik a rosszcsont‚val. IV.szint A kezd“ k‚perny“r”l menjnk balra. N‚h ny k‚p ut n eljutunk a +-ig. Ezt h”rpintsk fel a saj t eg‚szs‚gnkre. Ahol csak tehetjk ejtsnk az ajt˘nyit˘kra r  egy-egy k“lapot. Ezzel azt ‚rjk el, hogy visszafel‚j”vet nem kell rohannunk annyira, az ajt˘k nem fognak becsuk˘dni. T‚rjnk vissza, de ne teljesen a kezd“ k‚perny“re hanem eggyel el“tte. Menjnk lefel‚, majd teljesen jobbra. Vigy zzunk, a tsk‚be ne rohanjunk bele. A f“kapun l kldjk m svil gra az ott l‚v“ katon t, majd menjnk k‚t mez“t jobbra. Ott tal lhat˘ a f“ajt˘nyit˘. A t‚rk‚p alapj n l‚pjnk r , majd menjnk vissza a csillaggal megjel”lt helyre. Itt nagy meglepet‚snkre nem tudunk tov bb menni. Miel“tt b rki is r j”nne mi a k”vetkez“ teend“nk, aj nlatos j˘l megn‚zni magunkat a tk”rben, h tha az˘ta m r lefagyott a mosoly az arcunkr˘l. A megold s a k”vetkez“: vegynk m‚ly l‚legzetet, ‚s nekifut sb˘l ugorjunk bele a tk”rbe. A l tv ny nem fog elmaradni. Mi  tesnk a tkr”n. A tk“rk‚pnk pedig kifut a k‚pb“l. Legynk ˘vatosak, mert az ”sszes ‚letnkb“l csak egy fog megmaradni. Menjnk a f“ajt˘hoz ‚s l‚pjnk be rajta. V.szint. Nyissuk ki a jobb ajt˘t ‚s induljunk el arra. A +-vel ne is t”r“djnk, Łgy sem tudjuk meginni. Van aki megissza el”lnk. De az‚rt csak pr˘b ljuk meg, h tha szerencs‚nk lesz. Menjnk vissza a kezd“ szob ba, azzal a kl”nbs‚ggel, hogy fellr“l l‚pjnk be. Haszn ljuk a nagy ugr sokat, ‚s k”zben ne felejtsnk el kapaszkodni (SHIFT). Balra haladva nyĄrjuk ki a k‚t ellenfelet, ut˘lagos engedelmkkel, ‚s menjnk a k”vetkez“ szintre. VI.szint. Csak egy ellenfelnk van. De az is el‚g lesz a sz munkra. Haszn ljuk a felfel‚ gombot (8, a numerikus billenty–zeten) ‚s n‚hanapj n (s–r–n) a SHIFT-et.A szint v‚g‚n tal lkozunk azzal a szem‚ttel, aki az el“z“ szinten megitta a +-t (na most  rny‚k meglakolsz). Ugorjunk egy nagyot (+SHIFT). Itt m r nem tehetnk semmit. M r megint tŁlj rtak az esznk”n. VII.szint. Tartsuk a SHIFT-et egyfolyt ban (amig so az AMIGA gombot). Ezzel elkerljk azt a kellemetlen dolgot, hogy meghaljunk id“nap el“tt. Amikor m r nem zuhanunk tov bb, hŁzzuk fel magunkat, ‚s ki-ki a maga m˘dj n jusson  t a szakad‚k m sik oldal ra. Menjnk el a t‚rk‚p sz‚l‚ig. Itt kapaszkodjunk, majd lefel‚ l˘gva egy pillanatra engedjk el a SHIFT-et. Ha nem csak egy, hanem t”bb pillanatra engedtk el a kapaszkod st meghalunk. Ha sikeresen megkapaszkodtunk ‚s nem tetszik a k‚perny“ stĄlusa, akkor ezt a trkk”t Łjra megtehetjk (ez volt az utols˘ lehet“s‚gnk). HŁzzuk fel magunkat ‚s nyĄrjuk ki az ellenfelet, ‚s folytassuk erre fell az utunkat (alulr˘l nem tudjuk befejezni a szintet). A szint kezd“ k‚perny“j‚ben igyuk meg az italunkat. Ezzel megtanulunk replni, de cak addig amĄg a zene sz˘l. L‚pjnk r  az ajt˘nyit˘ra, majd a m sikra is, ‚s menjnk a k”vetkez“ szintre. VIII.szint. K”vessk a t‚rk‚p egyedli lehets‚ges Łtvonal t ( intuljunk el balra). Amikor eljutunk a szint jobb sz‚l‚n‚l l‚v“ katon ig, miel“tt elhaladn nk alatta, tartsuk nyomva a SHIFT-et, ‚s l‚pkedve menjnk ki a k‚perny“b”l. Ezzel csak azt tudjuk el‚rni, hogy ellenfelnk tov bbra is balra fog n‚zni, Ągy meg tudjuk k”zelĄteni jobbr˘l. Ellenkez“ esetben leszŁr bennnket. Ha sikerlt bejutnunk hozz , pr˘b ljuk meg Łgy meg”lni, hogy “ ‚ppen az ajt˘nyit˘n hadja ott a fog t, mert Ągy nem kell majd annyira sietnnk. Hogy mi‚rt? Aki ezt nem teszi meg, vagy v‚letlens‚gb“l nem tudja ott eltenni l bal˘l az illet“t az majd r  fog j”nni mag t˘l is. Ha minden OK, ‚s eljutunk a f“ajt˘nyit˘ig, amely ugyanott van mint a f“ajt˘, l‚pjnk r  ‚s pr˘b ljunk meg eljutni a szint v‚g‚re. Ha ezt nem tudjuk megtenni, mivel egy ajt˘t z rva fogunk tal lni, ne keseredjnk el. Kis id“ elteltel ut n egy kiseg‚r fogja neknk kinyitni az ajt˘t. IX.szint. Jussunk el a f“ajt˘ig (l sd t‚rk), majd jussunk el kisebb-nagyobb neh‚zs‚gek  r n ugyanebbe a terembe, de Łgy, hogy most a jobb fels“ sarokban legynk. Itt l‚pjnk r  a labilis lapra, amely a szemk”zti ajt˘t fogja kinyitni. Ez a man“ver n‚lkl”zhetetlen a szint teljesĄt‚s‚hez. Kerljk meg ezt a termet fellr“l. Ha eljutunk a t‚rk‚pen bejel”lt M k”cs”gig, igyuk meg, persze csak akkor, ha el“sz”r csin ljuk. rdemes kipr˘b lni. Ha megisszuk a m sik M-es k”cs”g”t, akkor minden vissza ll a norm lis  llapotba. Ha nem isszuk meg a m sikat, ‚s Łgy jutunk a szint v‚g‚re, az sem lesz gond, mivel  tl‚pve a k”vetkez“ szintre, minden rendbe fog j”nni. A +-t igyuk meg. A t‚rk‚p alapj n jussunk el a f“ajt˘ig (bal fels“ sarokb˘l), nyissuk ki a f“ajt˘t, ‚s l‚pjnk a k”vetkez“ szintre. X.szint. C‚lszer legel“sz”r elmenni a balra ‚s ott a f“ajt˘n l meg”lni ellenfelnket, de cselekedhetnk m sk‚pp is. Menjnk el a T betvel megjel”lt terembe (l sd t‚rk‚p). Itt r l‚pve az ajt˘nyit˘ra ugorjunk fel ‚s azonnal kezdjnk el futni a v g˘lemezek fel‚. Amikor az els“n  t‚rtnk futva ugorjunk egy nagyot. A k”vetkez“ k‚perny“n ne ”ljk meg a katon t, hanem ugorjunk egyet felfel‚. Ez ltal megnyĄlik az Łt felfel‚. Menjnk fel,majd teljesen balra, az utols˘ pillanatban forduljunk meg 180 fokban. Leesve ”ljk meg a katon t, majd az ajt˘kon sikeresen  tjutva keressk meg balra a f“ajt˘nyit˘t (vigy zva nehogy leessnk). XI.szint. Persz + a k‚perny“n. Aki akarja igya meg. Keressnk egy olyan lemezt amely nem esik le. Itt c‚lszer felhŁzni magunkat. Aki szomjas az menjen balra, aki nem az jobbra. Mindegyik lehets‚ges mozg˘ lapon fussunk  t, hogy leessen. Igy nem kell sz molgatnunk, hogy melyiket is kellet volna ahhoz, hogy a n‚gy ajt˘z r˘ lemezt lefedjk. Ezek ut n m r ki tudjuk Łgy nyitni az ajt˘t, hogy az ne csuk˘djon be azonnal. Menjnk jobbra, majd az ellenfelet kinyĄrva, ugyanebben a mez“ben nagy nekifut ssal ugorjunk  t a jobb oldali terembe, k”zben folyamatosan kapaszkodjunk, m‚g akkor is amikor m r azt hisszk minden rendben. Ezek ut n m r gyerekj t‚k eljutni a szint v‚g‚re. Aki nemtud, annak aj nlom, hogy Łjra kezdje az eg‚sz j t‚kot. XII.szint. Nagyj b˘l ez az utols˘ szint. Sok ugra-bugr l s, m sz s, kapaszkod s, no meg persze sok-sok trelem ‚s szerencse ut n eljutunk a t‚rk‚pen jel”lt KARD-ig. Itt egy v‚gs“ lesz mol sra kerlhet sor, k”ztnk ‚s tk”rk‚pnk k”z”tt. Ha nagyon m‚rgesek vagyunk ‚s nem tudunk neki megbocs jtani, akkor harcoljunk ellene. Nem tudjuk kinyĄrni, mivel “ ugyanazt teszi mint mi, ‚s ha eltal ljuk akkor mi is kapunk, s“t le is esnk egy csom˘ emeletet. De h t ha nem harcolunk ellene, akkor mit csin ljunk annak ‚rdek‚ben, hogy befejezzk a j t‚kot m‚g ebben az ‚vsz zadban? A v lasz egyszer–. Tegyk el a kardunkat (nyomjuk meg a 'le' gombot). Ezzel “ is elteszi. L‚pjnk egyet el“re. Ugyanezt teszi “ is. L‚pjnk m‚gegyet,.... Az egyesl‚s ut n +-t kapunk. Folytassuk utunkat balra. Balraaa?!??? De hiszen nincs is Łt tov bb. Mivel jobb ”tletnk nincs, ‚s vissza m r nem kĄv nkozunk. Legynk b trak. L‚pjnk egyet a szakad‚kba? V‚ge szint. Vigy zzunk a plafonr˘l lepotyog˘ t”rmel‚kre. Menjnk el k v‚zni a f“gonosszal 'JAFFAR'-ral (Vigy zat! Nagyon j˘l b nik a karddal.). Menjnk m‚gegy mez“t jobbra (*), majd vissza a f“ajt˘ig (ezzel nyitottuk ki azt). The End Menjnk n‚h ny mez“t balra '”ljnk meg mindenkit aki az utunkba akarna  llni'.